37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
41803523
Slavka Ivanová-Štýl
Sládkovičova 1970/12, Vranov nad Topľou, 09302, SVK
Zadný mulčovač za traktor - 6 ks
Mulčovač
Tovar, Služba
1. Zadný mulčovač za traktor - 6 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Mulčovacie zariadenie za traktor uchytené na trojbodovom závese pre potreby verejného obstarávateľa je určené na kosenie a mulčovanie všetkých druhov trávnatých porastov pri vykonávaní údržby ciest. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zadný mulčovač za traktor | ks | 6 | ||
Otáčky náhonu hriadele | ot/min | 540 | ||
Pracovná šírka | cm | 120 | 140 | |
Dosah ramena od stredu traktora | cm | 180 | ||
Hydraulický sklon | ° | -65 | +90 | |
Vyklápanie smerom dolu | ° | 45 | ||
Priemer drveného materiálu do hrúbky | cm | 3,5 | ||
Náhradná sada kladív k mulčovaču | ks | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podmienky uchytenia štiepkovača na pracovný stroj: | traktorový nosič s výkonom do 90 kw a pohotovostnou hmotnosťou 4,5 t |
Uchytenie mulčovača na pracovný stroj: | trojbodový záves I. a II. kat. |
Hydraulický výsuv mulčovača do strany | áno |
Hydraulické naklápanie mulčovacej hlavice | áno |
Ovládanie | hydraulické |
Náhonový hriadeľ | áno |
Ochrana krytu remeňov | áno |
Mechanické istenie proti nárazom | áno |
Automatické uzamykanie v prepravnej polohe | áno |
Pozícia mulčovača za traktorom | na pravej strane |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie mulčovačov s požadovanými vlastnosťami, nepoužité s príslušnou dokumentáciou do 120 dní v zmysle článku Zmluvné podmienky, čas/lehota plnenia zmluvy. |
3. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom s uvedením jednotkových cien položiek a vyhlásenie o zhode. |
4. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 3 a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
5. Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený presný ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. |
6. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
7. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
8. Miestom dodania sú sídla objednávateľa v mestách: Bardejov, Poprad, Prešov, Stará Ľubovňa, Svidník, Vranov n/T. |
9. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú a prevádzkovú dokumentáciu. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
10. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
11. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
12. Objednávateľ pri odovzdaní tovaru požaduje zaškolenie obsluhy mechanizmu pre minimálne dvoch zamestnancov na každý kus mechanizmu. |
13. Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák.č. 106/2018 Z.z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke. |
14.Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručné podmienky nasledovne: |
a) Dodávateľ garantuje zabezpečenie servisu premetu zmluvy v servisných strediskách v rámci SR, aspoň jedno v Prešovskom/Košickom samosprávnom kraji, |
b) dodávateľ poskytuje objednávateľovi na predmet zmluvy záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov; v prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom. |
c) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste dodania, |
d) ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručnú opravu. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením opravy upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať, |
e) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená, |
f) ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať, |
g) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
h) dodávateľ sa zaväzuje na začatie opravy/servisného úkonu do 24 hod. od jeho nahlásenia, |
i) záručnú opravu/servis je možné vykonať v servisných prevádzkach dodávateľa podľa bodu 14, písm. a) Osobitných požiadaviek na plnenie alebo v prípade požiadania objednávateľa operatívne na mieste ním určenom, |
j) dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa. |
15. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre každú oblasť objednávateľa samostatne za každý mulčovač na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu a v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku. |
16. V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované. |
Bardejov, Poprad, Prešov, Stará Ľubovňa, Svidník, Vranov n/T, Prešovský, Slovenská republika
23.02.2021 07:00 — 23.06.2021 10:00
6,00 ks
18 576,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.02.2021 15:10
17.02.2021 10:00
17.02.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.02.2021 15:32 - Vstupná ponuka | 18 576,00 | € | Cena s DPH |
11.02.2021 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 758,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: