• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2021 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2021 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.02.2021 13:57

Detail zákazky Z20212109

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2021 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2021 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.02.2021 13:57

Základné údaje

Z20212109

OF-230593

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5508204

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Operačný odev jednorazový pre zdravotnícky personál

Operačný odev jednorazový pre zdravotnícky personál

  • 33199000-1 - Lekárske odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Operačný odev jednorazový pre zdravotnícky personál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Operačný odev jednorazový pre zdravotnícky personál veľkosť S ks 500
Operačný odev jednorazový pre zdravotnícky personál veľkosť M ks 2500
Operačný odev jednorazový pre zdravotnícky personál veľkosť L ks 3000
Operačný odev jednorazový pre zdravotnícky personál veľkosť XL ks 3000
Operačný odev jednorazový pre zdravotnícky personál veľkosť XXL ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál odevu: Netkaný textil, PP-netkaný (SMMS) – min. 35 g/m2 áno
Nohavice + tunika: Vode odpudivá netkaná textília, odolná voči prenikaniu tekutín a baktérií, označenie CE podľa európskej smernice 93/42/EEC. Spĺňa požiadavky európskej normy EN13795(1-3) áno
Ďalšie vlastnosti: Odev odolný proti mikrobiálnej penetrácii (za sucha) - testovacia metóda EN ISO 22612. Trhacia sila (za sucha) – testovacia metóda EN 13938-1. Pevnosť ťahu (za sucha) – testovacia metóda EN 29073-3. áno
Tunika: Krátky rukáv, min. 1 vrecko v spodnej časti tuniky. áno
Nohavice: V mieste opasku obsahujú vsunutý pás s dvomi šnúrkami na pohodlné uviazanie. áno
Balenie: Tunika aj nohavice balené spolu v jednom balení. áno
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. Upozornenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH a bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: súčasťou dodávky musia byť dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru.
Úhrada faktúry sa bude realizovať bezhotovostným platobným stykom s dobou splatnosti 60 dní.
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia (ani s nimi nebudú obchodovať) s treťou stranou bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez písomného súhlasu druhej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu. Prípadný súhlas objednávateľa je platný iba za podmienky, že bol udelený predchádzajúci súhlas zriaďovateľa objednávateľa MZ SR.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ svojim predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme podrobný technický opis ponúkaného Tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol Objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy 5 ks bezplatných skúšobných vzoriek , ktoré musia spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácií.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

15.02.2021 07:30 — 26.02.2021 15:30

10 000,00 ks podľa špecifikácie

32 900,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.02.2021 11:50

11.02.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.02.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 351
 104
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.02.2021 12:52 - Vstupná ponuka 32 000,00 € Cena bez DPH
09.02.2021 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka 31 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS