• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2021 11:29
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2021 12:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2021 12:45

Detail zákazky Z20212099

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2021 11:29
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2021 12:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2021 12:45

Základné údaje

Z20212099

OF-230321

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5500945

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

34152199

Bidfood Slovakia s. r. o.

Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hydina 2021

Kuracie, kačacie, morčacie

  • 15110000-2 - Mäso
  • 15112000-6 - Hydina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hydina
Funkcia
Dodávka mrazeného mäsa z hydiny pre zabezpečenie stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kurča celé bez drobkov, kalibrované 1200g - 1500g, hlbokomrazené, trieda A kg 10
Sliepka celá, hlbokomrazená, trieda A kg 50
Kuracie droby, hlbokomrazené, trieda A (srdcia, žalúdky) kg 50
Kuracie stehná s kožou a kosťou, kalibrované 260g, hlbokomrazené, trieda A kg 1200
Kuracie stehná bez kosti a kože, hlbokomrazené, trieda A kg 250
Kuracie rezne - polovica pŕs alebo celé prsia, bez hrudnej kosti, rebier a vidlicovej kosti a bez kože, kalibrované 150g, hlbokomrazené, trieda A kg 500
Kuracie rezne - polovica pŕs alebo celé prsia bez hrudnej kosti, rebier a vidlicovej kosti a bez kože, 1kg, hlbokomrazené, trieda A kg 350
Kuracie pečienky, hlbokomrazené, trieda A kg 30
Kuracia polievková zmes (polievkový balíček), hlbokomrazená, trieda A kg 200
Kačacie stehná s kosťou a kožou, kalibrované, hlbokomrazené, trieda A kg 10
Kačacie prsia bez kosti s kožou, hlbokomrazené, trieda A kg 10
Morčacie prsia bez kosti a kože, hlbokomrazené, trieda A kg 10
Morčacie stehná, vykostené, hlbokomrazené, trieda A kg 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hlboko mrazené hydinové mäso Musí byť dodávané v triede A
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/osobne doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky predmetu zákazky a ich počet, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej objednávke. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod..
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 24 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach minimálne 2x do týždňa v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania.
Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Zmluvné strany sa dohodli, že platba za dodanie tovaru bude vykonaná na základe doručenej faktúry 2-krát za kalendárny mesiac (k 15. a k 30. dňu príslušného kalendárneho mesiaca), v ktorom bol tovar dodaný.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
Budúci kupujúci je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná a to najneskôr v deň jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť lehota splatnosti. Nová lehota splatnosti začína plynúť znova odo dňa doručenia opravenej faktúry.
V čase dodania tovaru do miesta dodania musí byť tovar minimálne šesť mesiacov pred konečným dátumom spotreby uvedenom na obale tovaru.
Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy tak, ako je uvedené v osobitných požiadavkách a OPETe. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a kvalite uvedenom v zmluve, ako aj záväzku dodržať zmluvné ceny počas celej zmluvnej lehoty.
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je predávajúci povinný tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodplatne v čo najkratšom čase najneskôr však do 24 hodín od reklamovania závady kupujúcim.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitné alebo nekompletné dodávky.
Objednávateľ je povinný pri prevzatí každej dodávky tovaru zistiť je kompletnosť, kvalitu a skladbu. Za chyby zrejmé už pri odbere sa považujú aj tie chyby, ktoré od začiatku robia tovar neupotrebiteľným.
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je kupujúci oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať a dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne, najneskôr do 24 hodín dodať bezchybný tovar.
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, že dodávateľ nevie dodať tovar v zazmluvnenej mernej jednotke, je povinný dodať tovar v inej mernej jednotke.
Zmluva sa uzatvára na obdobie s účinnosťou od 1.2.2021 do 31.12.2021, resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

13.02.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

2 700,00 kg

8 005,83

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.02.2021 11:29

11.02.2021 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.02.2021 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 141
 52
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.02.2021 10:33 - Vstupná ponuka 8 005,00 € Cena bez DPH
10.02.2021 13:11 - Najvýhodnejšia ponuka 8 004,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS