• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2021 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2021 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2021 11:55

Detail zákazky Z20212075

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2021 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2021 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2021 11:55

Základné údaje

Z20212075

OF-230711

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5500923

Objednávateľ

00165387

Národné centrum zdravotníckych informácií

Lazaretská 26, Bratislava, 81109, SVK

Dodávateľ

43798608

nanoTECH s.r.o.

Zemplínska 15, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

SFP moduly

SFP modul

  • 32422000-7 - Sieťové komponenty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. SFP moduly
Funkcia
Cisco SFP-GE-T
Cisco GLC-TE
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cisco SFP-GE-T ks 6
Cisco GLC-TE ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cisco SFP-GE-T Záruka: Ponuka musí zahŕňať záruku po dobu 2 rokov od dodania modulu.
Cisco GLC-TE Záruka: Ponuka musí zahŕňať záruku po dobu 2 rokov od dodania modulu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Záruka: Ponuka musí zahŕňať záruku po dobu 2 rokov od dodania modulu.
Verejný obstarávateľ bude akceptovať kompatibilnú náhradu určenú výrobcom zariadení, v prípade EOL výrobku. Je však nutné uviesť presný názov modulu.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť Dodávateľovi nepoškodený tovar v pôvodných obaloch do 14 dní odo dňa prevzatia ak zistí, že dodaný tovar nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky/zmluvy a/alebo nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie.
Nedodržanie ktorejkoľvek zmluvnej podmienky a/alebo ktoréhokoľvek ustanovenia uvedeného v opisnom formulári tejto zákazky a/alebo zmluvy a/alebo ak ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku Objednávateľa, uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo v zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy, následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou a vylúčiť tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky.
dodanie do 15 dní od účinnosti zmluvy
Výsledkom VO bude Kúpna zmluva
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lazaretska, 26, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

15.02.2021 10:00 — 05.03.2021 10:00

8,00 ks

3 631,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.02.2021 09:56

11.02.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.02.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 285
 149
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.02.2021 10:42 - Vstupná ponuka 3 631,20 € Cena s DPH
08.02.2021 12:11 - Najvýhodnejšia ponuka 3 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS