• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2021 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2021 12:50

Detail zákazky Z20212071

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2021 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2021 12:50

Základné údaje

Z20212071

OF-230816

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5504468

Objednávateľ

00738301

Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK

Dodávateľ

35746343

SIAD Slovakia spol. s r. o.

Galvaniho 16130 / 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Medicinálny kyslík v oceľových (tlakových ) nádobách vrátane prenájmu fliaš

kyslík medicinálny

  • 24111500-0 - Lekárske plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Medicinálny kyslík v oceľových tlakových nádobách vrátane prenájmu fliaš
Funkcia
dodávky medicinálneho kyslíka v oceľových (tlakových) nádobách vrátane prenájmu fliaš
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyslík medicinálny plynný 10,5  m3  50 l 200 BAR ks /fľaše/ 1950
Kyslík medicinálny plynný 2,1 m3 10 l 200 BAR ks /fľaše/ 1950
Kyslík medicinálny plynný s I.V. 0,43 m3 2 l 200 BAR ks /fľaše/ 2
ADR poplatok fľaša 3902
EKO poplatok fľaša 3902
Mýtny poplatok fľaša 3902
Recyklačný poplatok fľaša 3902
MED poplatok fľaša 3902
Poplatok za prenájom fľaše na deň fľaša 3902
Dopravné náklady jazda 72
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
oceľová tlaková nádoba /fľaša/ musí byť certifikovaná, naplnená na maximálny tlak 200 BAR s dotyčným plynom
oceľová tlaková nádoba všetky tlakové nádoby počas doby trvania zmluvného vzťahu musia byť označené čiarovým kódom dodávateľa pre ich rýchlu a jednoduchú identifikáciu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia rámcovej dohody podľa potrieb zariadenia, na základe priebežnej čiastkovej objednávky.
Množstvá plynov a súvisiacich služieb sú len orientačné na základe predpokladu spotreby na zmluvné obdobie 6 mesiacov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo upresňovať množstvá, ako aj špecifikáciu jednotlivých produktov podľa konkrétnych potrieb .
Vyžaduje sa dodávka predmetu rámcovej dohody do dvoch dní /48 hodín/ od doručenia objednávky, v prípade nutnej potreby do 24 hodín.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru a súvisiacich služieb podľa tejto rámcovej dohody je dodávateľ povinný zaplatiť odberateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,025 % z kúpnej ceny tovaru/služieb, s dodaním ktorého sa dodávateľ omeškal, a to za každý deň omeškania.
Miestom plnenia je sídlo verejného obstarávateľa.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach - 6 mesiacov od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto rámcovej dohody; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto rámcovej dohody, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v rámcovej dohode, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vysúťažená cena je konečná a dodávateľ si nemôže vyúčtovávať žiadne ďalšie úkony. V prípade, že tak urobí, tieto budú fakturované v nulovej hodnote.
Dodávateľ musí zabezpečiť odberateľovi nižšie uvedené množstvo certifikovaných tlakových nádob, určených na manipuláciu s medicinálnymi a technickými plynmi z dôvodu zabezpečenia prevádzky zariadenia:- kyslík medic. plynný 6,43 m3 50 l - 1 950 ks, kyslík medic. plynný 1,61 m3 10 l - 1 950 ks, , kyslík medic. plynný I.V. 0,43 m3 2 l - 2 ks .
Množstvá prenajatých fliaš sa môžu v priebehu doby plnenia zmluvy meniť podľa aktuálnej potreby a spotreby verejného obstarávateľa . Uvedené množstvá  sú len predpokladané, nie záväzné.
Splatnosť faktúry je v lehote do 30 dní odo dňa jej doručenia. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred  ustanoveniami všeobecných obchodných  podmienok EKS .
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za dodanie tovaru alebo poskytnutie služby podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, doba plnenia bude 6 mesiacov a technická špecifikácia predmetu obstarávania bude na 6 mesiacov.
Predávajúci musí dopravu predmetu obstarávania na miesto plnenia zabezpečovať osobou občiansky bezúhonnou. Táto osoba je povinná pri vstupe do objektu objednávateľa ako aj pri odchode strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrení zo strany objednávateľa.
Dodávateľ do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Doba dodania predmetu plnenia bude do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi.  Súčasťou dodávky tovaru bude dodací list, ktorý musí obsahovať okrem podstatných náležitostí aj číslo zmluvy, dodané druhy tovarov, ich množstvo , ŠÚKL kód (ak je to relevantné), jednotkovú cenu bez DPH, s DPH.
Názov Upresnenie
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: doklad ŠÚKL o registrácii humánneho lieku kyslík medicinálny Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť jednotkové ceny produktov vrátane všetkých príplatkov, dopravného podľa vysúťaženej ceny. Ceny uviesť bez DPH a s DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Súdna 15, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

6

1,00 celok

151 156,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.02.2021 10:26

12.02.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.02.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 155
 9
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.02.2021 08:29 - Vstupná ponuka 151 156,39 € Cena s DPH
10.02.2021 10:47 - Najvýhodnejšia ponuka 151 146,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS