• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2021 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    15.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.02.2021 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.02.2021 12:05

Detail zákazky Z20212003

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2021 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    15.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.02.2021 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.02.2021 12:05

Základné údaje

Z20212003

OF-230247

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5508208

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

37218379

Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier

Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier, papierové utierky do zásobníkov, obrúsky, zásobníky na papierové utierky v rolke a iné papierové výrobky

toaletný papier, papierové utierky, servítky, obrúsky, desiatové vrecká, baliaci papier, zásobník na papierové utierky

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 44611600-2 - Zásobníky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletný papier, papierové utierky do zásobníkov, obrúsky, zásobníky na papierové utierky v rolke a iné papierové výrobky
Funkcia
1. Dodávka papierových výrobkov (toaletného papiera, servítok, papierových utierok, papierových desiatových vreciek a zásobníkov na papierové utierky vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, servisu a opráv zásobníkov počas doby trvania zmluvy.
2. Dodávka papierových výrobkov a zásobníkov nových, nepoužívaných, v prvej akostnej triede zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa.
3. Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility so systémami používanými u objednávateľa, použitie ktorých je nevyhnutné s požadovanými tovarmi, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa.
4 . V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Toaletný papier 1-vrstvový perforovaný kotúč 480
2. Toaletný papier 2-vrstvový s ražbou kotúč 1550
3. Toaletný papier 2-vrstvový s ražbou kotúč 10000
4. Jednovrstvové servítky do zásobníka TORK balenie 20
5. Papierové utierky skladané ZZ do zásobníkov kartón 10
6. Papierové utierky na ruky v kotúči 2-vrstvové Maxi balenie 40
7. Papierové utierky v rolke2-vrstvové rolka 140
8. Papierové utierky v rolke 2-vrstvové rolka 3000
9. Utierky kuchynské papierové 2-vrstvové balenie 56
10. Obrúsky papierové 1-vrstvové biele balenie 150
11. Obrúsky papierové 2-vrstvové biele balenie 2
12. Obrúsky papierové skladané biele JustOne 2T balenie 100
13. Papierové desiatové vrecká balenie 200
14. Baliaci papier pergamenový na balenie potravinárskych výrobkov balenie 10
15. Zásobníky na papierové utierky v rolke typu TORK ks 15
16. Oprava nefunkčného zásobníka TORK MATIC na papierové utierky v rolke ks 10
17. Tork Matic papierové utierky v kotúči - extra dlhý kotúč (H1) ks 140
18.Toaletný papier, 2-vrstvový perforovaný ks 3100
19. Papierové utierky so stredovým odvíjaním Tork Reflex kotúč 240
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Toaletný papier 1-vrstvový perforovaný: malý kotúč - vonkajší priemer kotúča 11 cm, šírka kotúča 10 cm, návin 50 m +/- 6 %, maximálny počet útržkov 400 ks, kvalita materiálu: 100 % recyklovaný, farba šedá, počet kusov (kotúčov) v balení: 32 ks. Pripúšťa sa ekvivalent v počte kusov (kotúčov) v balení.
2. Toaletný papier 2-vrstvový s ražbou: plošná gramáž 34 g/m2 +/- 2 %, priemer kotúča 26 cm, priemer papierovej dutinky 6 cm, dĺžka kotúča min. 250 m, šírka kotúča min. 9,3 cm a max. 9,5 cm, dĺžka útržku cca 25 cm, hmotnosť kotúča min. 800 g, kvalita materiálu: materiál celulóza + recyklát, farba biela min. 65 % belosť, počet kusov (kotúčov) v balení: 6 ks. Pripúšťa sa ekvivalent v počte kusov (kotúčov) v balení. napr. Jumbo
3. Toaletný papier 2-vrstvový s ražbou, plošná gramáž 34 g/m2, priemer kotúča 26 cm, priemer papierovej dutinky 6 cm, dĺžka kotúča min. 275 – 280 m, šírka kotúča min. 9,3 cm a max. 9,5 cm, dĺžka útržku cca 25 cm, hmotnosť kotúča min. 800 g, kvalita materiálu 100 % celulóza, farba biela 100 %, počet kusov (kotúčov) v balení – 6 ks. Pripúšťa sa ekvivalent v počte kusov (kotúčov) v balení. napr. Jumbo
4. Jednovrstvové servítky do zásobníka TORK: rozmery útržku š x d: 21,6 x 33 cm, v jednom balení je 200 až 225 útržkov, materiál: celulóza, farba: biela. Certifikované pre styk s potravinami a pre použitie v jedálni, pohodlná manipulácia a zdokonalenie hygieny stolovania, úspora spotreby servítok (1 servítka v 1 okamih).
5. Papierové utierky skladané ZZ do zásobníkov: rozmer 23 x 25 cm, farba šedá, počet vrstiev 1 ks, počet kusov v kartóne: 5000 ks.
6. Papierové utierky na ruky v kotúči 2-vrstvové Maxi: 100% celulóza, šírka 19,6 cm, návin v kotúči min. 108 m, počet kusov (kotúčov) v balení: 6 kotúčov.
7. Papierové utierky v rolke 2-vrstvové: materiál 100 % celulóza pevná za mokra, plošná gramáž 36 g/m2 +/- 2 %, farba biela min. 85 % belosť, pevná papierová dutinka priemeru 4 cm s plastovou oskou, priemer rolky 19 cm, dĺžka rolky 21 cm, návin min. 168 m, hmotnosť rolky min. 1275 g, počet roliek v balíku: 6 ks. Pripúšťa sa ekvivalent v počte kusov (roliek) v balení. Do systémového zásobníka typu TORK MATIC.
pokračovanie položky č. 7. Objednávateľ disponuje predmetnými zásobníkmi a je nevyhnutné, aby požadovaný druh tovaru spĺňal technické parametre tak, aby mohol byť vložený do zásobníkov Tork MATIC. Objednávateľ požaduje, aby súčasťou papierovej utierky v rolke bola plastová oska, nakoľko bez nej nie je možné rolku papierových utierok do zásobníka vložiť. Objednávateľ má odskúšané, že rolky s kratšou dĺžkou ako 21cm sú do zásobníkov nekompatibilné.
8. Papierové utierky v rolke 2-vrstvové, materiál 100 % celulóza pevná za mokra, plošná gramáž 42 g/m2, farba biela 100 % belosť, pevná papierová dutinka priemeru 4 cm s plastovou oskou (špukou), priemer 18 cm, dĺžka rolky 21 cm, návin min. 150 m, hmotnosť rolky min. 1240 g, počet roliek v balíku – 6 ks. Pripúšťa sa ekvivalent v počte kusov (roliek) v balení. Do systémového zásobníka typu TORK MATIC.
pokračovanie položky č.8. Objednávateľ disponuje predmetnými zásobníkmi a je nevyhnutné, aby požadovaný druh tovaru spĺňal technické parametre tak, aby mohol byť vložený do zásobníkov Tork MATIC. Objednávateľ požaduje, aby súčasťou papierovej utierky v rolke bola plastová oska, nakoľko bez nej nie je možné rolku papierových utierok do zásobníka vložiť. Objednávateľ má odskúšané, že rolky s kratšou dĺžkou ako 21cm sú do zásobníkov nekompatibilné.
9. Utierky kuchynské papierové 2-vrstvové: materiál 100 % celulóza, návin rolky 11 m +/- 5 %, 88 útržkov, počet kusov (roliek) v balení: 2 ks. napr. Tento classic
10. Obrúsky papierové 1-vrstvové biele: rozmer 33 x 33 cm, počet kusov v balení: 100 ks.
11. Obrúsky papierové 2-vrstvové biele: rozmer 33 x 33 cm, počet kusov v balení: 50 ks.
12. Obrúsky papierové skladané biele JustOne 2T: rozmer 16 x 24 cm, počet kusov v balení: 200 ks.
13. Papierové desiatové vrecká: rozmer 12 x 28 x 6 cm, 35 g/m2, 1,5 kg, počet kusov v balení: 100 ks.
14. Baliaci papier pergamenový na balenie potravinárskych výrobkov: nepremastiteľný, 40 g, rozmer hárkov 70 x 100 cm, množstvo v balení: 10 kg.
15. Zásobníky na papierové utierky v rolke typu TORK: na papierové utierky v rolke s priemerom 19 cm a šírkou 21 cm, zásobník uzamykateľný, vyrobený z odolného ABS plastu s pákou na uvoľnenie papierového útržku, farba biela (sivá), automatické mechanické odrezanie útržku z rolky. Zásobník musí byť kompatibilný s položkou č. 7. a 8
16. Oprava nefunkčného zásobníka TORK MATIC na papierové utierky v rolke
17. Papierové utierky v kotúči (H1), vysoká kapacita, ideálny pre vyťažené umyvárne napr. v školách. Extra dlhý kotúč: menej časté doplňovanie. Jedna utierka v daný okamih: znížená spotreba a zvýšená hygiena.Výrobok na utieranie rúk pre základné potreby.Jednoduché otváranie, ľahké prenášanie a jednoduché zloženie kartóna.Materiál: 1. vrstva, banderole.Rozmery: 21 cm x 280 mBalenie: 6 ks / kartón Systém Tork Matic. Objednávateľ disponuje len predmetnými zásobníkmi a je nevyhnutné, aby požadovaný druh tovaru spĺňal technické parametre tak, aby mohol byť vložený do zásobníkov Tork MATIC.
18.Toaletný papier,2 vrstvy, návin min 30m, recyklovaný, farba biela belosť min. 65% , balenie 8ks/bal, perforovaný. Pripúšťa sa ekvivalent v počte kusov v balení.
19. Papierové utierky so stredovým odvíjaním, na viacúčelové použitie, vďaka absorbcii vhodná na stieranie a ručné utieranie, dávkovanie po 1 útržku, 1-vrstva M4, materiál papier celulóza + recykl., dĺžka kotúča 300m, šírka kotúča 19.8 cm, priemer kotúča 19.5 cm, počet útržkov 857, dĺžka útržku 35 cm, vnútorný priemer jadra 5.9 cm, počet vrstiev 1, tlač nie, reliéfna potlač áno, farba biela, počet kotúčov v balíku – 6 ks. Pripúšťa sa ekvivalent v počte kusov (kotúčov) v balení. Do zásobníka Tork Reflex na kotúče so stredovým odvíjaním so systémom dávkovania po jednotlivých útržkoch veľký.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 10 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody:
1.1. obchodný názov ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia pre každú položku, a v prípade ekvivalentných tovarov aj špecifikáciu, príp. ďalšie informácie a dokumenty v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či ekvivalentné tovary spĺňajú požadované funkčné a technické špecifikácie, u ekvivalentných tovarov dodávateľ uvedie aj poznámku, že ide o ekvivalentný tovar,
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta pre každú položku (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne), pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny,
1.4. jeden kus bezplatnej vzorky z každého tovaru podľa tých položiek, ktoré dodávateľ ponúka ako ekvivalentný k požadovaným druhom tovarov, každá vzorka ekvivalentného tovaru bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa. Vzorky požadujeme doručiť Slovenskou poštou na adresu objednávateľa.
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty, príp. vzorky ekvivalentných tovarov a do 10 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty, príp. vzorky:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom, či ponúkaný ekvivalent spĺňa požiadavky objednávateľa, pričom v prípade potreby vyskúšania vzorky ekvivalentných tovarov lehota na oznámenie rozhodnutia o vhodnosti či nevhodnosti ponúkaného ekvivalentu sa primerane predĺži podľa prevádzkových možností objednávateľa, ale najviac na 20 pracovných dní, alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie resp. opravu alebo nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, príp. vzoriek, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo odstúpiť od rámcovej dohody.
4. V prípade ak podľa názoru objednávateľa vzorka nebude zodpovedať špecifikácii, objednávateľ bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s čl. XVIII bod. 18.2 t).
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane balenia, dopravy, vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, servisu zásobníkov počas doby trvania rámcovej dohody a vrátane iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Objednávateľ neposkytuje preddavok.
7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
8. Objednávateľ požaduje realizovať dodávky na viacero miest dodania - pracoviská, ktoré sa nachádzajú v sídle objednávateľa v 4- podlažnej budove bez výťahu a v ďalších budovách s výťahom. Všetky budovy sa nachádzajú v jednom meste.
10. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok jednotlivých pracovísk objednávateľa, v ktorých bude uvedený predmet plnenia, množstvo, požadovaný termín a miesto dodania. Periodicita objednávania počas trvania rámcovej dohody bude cca 1x za 2 mesiace.
11. Požadované množstvo jednotlivých tovarov bude dodané najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky (aj mailovou formou) dodávateľovi.
12. Dodávateľ je povinný 2 pracovné dni pred dňom dodania tovaru telefonicky, príp. mailom kontaktovať oprávnenú osobu objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru (vyloženia tovaru) dostatočný časový priestor na skontrolovanie typu a množstva dodávaného tovaru oprávnenými osobami objednávateľa. V prípade, ak dodávateľ dodávku nenahlási v stanovenom čase, nie je objednávateľ povinný tovar prevziať.
13. V prípade, že sa preukáže, že dodávateľ dodá objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, je objednávateľ oprávnený v lehote 5 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru podľa špecifikácie a zodpovedajúcej kvalite.
14. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to najneskôr v nasledujúci deň odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
15. V zmysle ustanovení obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
16. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. V zmysle OPET je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
17. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá.
18. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
19. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPET, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda A. Hlinku 1, Dražovská 2, Dražovská 4, Slančíkovej 1, Štefánikova 67, Nábrežie mládeže 1, Nábrežie mládeže 91, Hodžova 1, Kraskova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 súbor

37 296,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.02.2021 12:30

15.02.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.02.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 618
 128
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.02.2021 12:20 - Vstupná ponuka 37 296,00 € Cena s DPH
15.02.2021 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka 36 990,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS