• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2021 15:48
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2021 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2021 13:00

Detail zákazky Z20211926

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2021 15:48
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2021 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2021 13:00

Základné údaje

Z20211926

OF-230661

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5500891

Objednávateľ

31755194

Pamiatkový úrad Slovenskej republiky

Cesta na Červený most 6, Bratislava, 81406, SVK

Dodávateľ

35810734

DATALAN, a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skener A3

skener, výpočtová technika

  • 38520000-6 - Skenery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skener A3
Funkcia
Typ skenera - Grafický
Grafický
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skener A3 - grafický kus 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozlíšenie skenovania 2.400 DPI x 4.800 DPI (horizontálne x vertikálne)
Optická hustota 3,8 Dmax
Rozsah skenovania 310 mm x 437 mm (horizontálne x vertikálne)
Formáty papiera A3 (29,7x42,0 cm), A4 (21.0x29,7 cm), A5 (14,8x21,0 cm), B4 (25,7x36,4 cm), B5 (17,6x25,7 cm)
Hĺbka farebnosti na výstupe 16 Bits Farba / 16 Bits Čiernobiela , 48 Bits Farba / 48 Bits Čiernobiela Vysoké rozlíšenie
Svetelný zdroj skenera LED technológia ReadyScan
Rýchlosť skenovania Čiernobiela: 12 s/strana Farba: 12 s/strana Rozlíšenie: 300 dpi
Výstupné formáty BMP, JPEG, TIFF, Skenovanie do multi-TIFF, PDF
Pripojenie USB
Ovládací softvér súčasť dodávky
Ovládač súčasť dodávky
Kompatibilné operačné systémy k pripojeniu Mac OS 10.10.x, Mac OS 10.11, Mac OS 10.7.x, Mac OS 10.8.x, Mac OS 10.9.x, Windows 10, Windows 7, Windows 7 x64, min. Windows Server 2016 (64bit),
Príslušenstvo Skener zariadenie, Elektrický kábel, Návod na montáž, Softvér (CD), USB kábel, Záručný list,
Certifikaty EPEAT, TCO, Energy Star
Záručná doba: 3 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, Dodávateľ dodá skener zabalený, kompletný v originálnom obale od výrobcu nevybalený, s príslušnou dokumentáciou v slovenskom jazyku.
Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek
Nedodanie položky sa považuje za porušenie zmluvy a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy
Termín doručenia zákazky dohodnúť s kontaktnou osobou v pracovných dňoch, spolu s tovarom, požaduje sa doručiť aj faktúru a dodací list v dvoch výtlačkoch, pričom sa požaduje predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky - či v plnom rozsahu zodpovedá  definovanému technickému zadaniu/vlastnostiam tejto zákazky a v prípade ak tomu tak nie je  tak je oprávnený tovar neprevziať.
V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa.
Platí, že Uznesením vlády Slovenskej republiky č. 92 z februára 2020 bola uložená povinnosť od júla 2020 uplatňovať popri ďalších produkt. skupinách - aj  pri obstarávaní tovarov a služieb pri produktovej skupine „počítače a monitory“- podľa ich CPV kódov vhodné environmentálne charakteristiky. V prípade tejto zákazky ide o certifikáty (viď. bod 14 položky OF) a tým zabezpečiť inštitút zeleného verejného obstarávania. Dodávateľ musí spĺňať danú požiadavku zeleného VO.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta na Červený most 6, 814 06 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

28.02.2021 15:46

2,00 ks

9 162,95

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.02.2021 15:48

11.02.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.02.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 251
 19
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.02.2021 10:06 - Vstupná ponuka 9 156,00 € Cena s DPH
11.02.2021 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka 9 096,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS