• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2021 12:21
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2021 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2021 11:35

Detail zákazky Z20211901

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2021 12:21
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2021 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2021 11:35

Základné údaje

Z20211901

OF-230639

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5497820

Objednávateľ

00738395

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Budovateľská 1, Košice-Šaca, 04015, SVK

Dodávateľ

46954767

EMATRADE s.r.o.

Krosnianska 79, Košice, 04022, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zemiaky čerstvé

zemiaky

  • 03212100-1 - Zemiaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zemiaky čerstvé
Funkcia
Dodávka čerstvých zemiakov na priamy konzum, spotrebu, varenie a prípravu pokrmov alebo ďalšie spracovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo kg 35 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kvalita 1. trieda
Kvalita polopevné, polomúčnaté, jemnej až hrubšej štruktúry, primerane vlhké až suchšie, vhodné ako samostatná príloha jedla.
Kvalita musia zodpovedať deklarovanej odrode, pevné, čisté, zdravé, nepoškodené, nezelené, nenaklíčené, nenamrznuté, bez nadmernej povrchovej vlhkosti, bez cudzej vône a chuti.
Kvalita odrodovo jednotné, bez nečistôt nad rámec prípustných odchýlok, rovnakého pôvodu, kvality, vyfarbenia pokožky a dužiny. Pevné, čisté, zdravé, celé, nepopraskané, nedeformované.
Spotrebiteľské balenie 10-25 kg
Varný typ A,B
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite I. triedy v opakovaných dodávkach v čase: od 7:00 hod do 11:00 hod.
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 12 mesiacov. Od 16.02.2021 do 15.02.2022.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude potvrdená najneskôr do 24 hod. . Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 48 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky od objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlenú na dve desatinné miesta.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky požiadavky v zmysle platnej legislatívy a platného Potravinového kódexu SR.
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Objednávateľ požaduje dodať tovar vo veľkosti balení, ktoré sú definované v technickej špecifikácii. V prípade dodania iného balenia je nutný súhlas objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť v zmysle Čl. XVIII VZP.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvá sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice - mestská časť Šaca, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

35 000,00 kg

13 860,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.02.2021 12:21

10.02.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.02.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 192
 145
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.02.2021 13:39 - Vstupná ponuka 13 859,00 € Cena s DPH
10.02.2021 06:27 - Najvýhodnejšia ponuka 13 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS