• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2021 10:30
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2021 09:23
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2021 09:25
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2021 09:40

Detail zákazky Z20211873

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2021 10:30
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2021 09:23
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2021 09:25
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2021 09:40

Základné údaje

Z20211873

OF-229384

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5504452

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

35879335

ALCASYS Slovakia, a.s.

Staré grunty 36, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technická podpora SMS a e-mail kampaní

Technická podpora SMS a e-mail kampaní

  • 72330000-2 - Služby na štandardizáciu a klasifikáciu obsahu a dát
  • 72312100-6 - Príprava údajov
  • 72314000-9 - Zhromažďovanie a triedenie údajov
  • 72316000-3 - Analýza údajov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Technická podpora SMS a e-mail kampaní
Funkcia
Technická podpora SMS a e-mail kampaní:
a) Technická podpora pri kampaniach mäkkého vymáhania pohľadávok.
b) Spracúvajú sa dva typy: SMS a e-mail kampaní.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
POČET HODÍN NA TECHNICKÚ PODPORU KAMPANÍ/ROK počet hodín 950
1.1 Kampaň typu A Počet správ (e-mail a/alebo SMS) - kontaktov 0 100 000
Spotrebované hodiny na zabezpečenie kampane počet hodín 13
1.2 Kampaň typu A1 Počet správ (e-mail a/alebo SMS) - kontaktov 100 001 200 000
Spotrebované hodiny na zabezpečenie kampane počet hodín 16
1.3 Kampaň typu B Počet správ (e-mail a/alebo SMS) - kontaktov 0 100 000
Spotrebované hodiny na zabezpečenie kampane počet hodín 30
1.4 Kampaň typu B1 Počet správ (e-mail a/alebo SMS) - kontaktov 100 001 200 000
Spotrebované hodiny na zabezpečenie kampane počet hodín 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1 Kampaň typu A (SZČO, mesačný výkaz poistného) : a) príprava 1 dávky dát, b) spustenie 1 dávky dát, c) vyhodnotenie - výstupný report z 1 dávky dát do dvoch týždňov od vyhodnotenia kampane
1.2 Kampaň typu A1 (SZČO, mesačný výkaz poistného) : a) príprava 1 dávky dát, b) spustenie 1 dávky dát, c) vyhodnotenie - výstupný report z 1 dávky dát do dvoch týždňov od vyhodnotenia kampane
1.3 Kampaň typu B (zamestnávatelia) : a) príprava 3 dávok dát, b) spustenie 3 dávok dát, c) vyhodnotenie - výstupný report z 3 dávok dát do dvoch týždňov od vyhodnotenia kampane
1.4 Kampaň typu B1 (zamestnávatelia) : a) príprava 3 dávok dát, b) spustenie 3 dávok dát, c) vyhodnotenie - výstupný report z 3 dávok dát do dvoch týždňov od vyhodnotenia kampane
ROZSAH SLUŽIEB :
a) Príprava spustenia kampane - vytvorenie kompletnej sady dát:
o Kontrola a odstránenie duplicít a po konzultácii s verejným objednávateľom prípadné doplnenie údajov
o Porovnanie už konsolidovaných údajov z minulých kampaní s dodanými údajmi pre dávku
o Kontrola správnosti/korektnosti e-mail adries
o Kontrola správnosti/korektnosti telefónnych čísel, korekcia formátu čísel
o Doplnenie údajov pre spätné kontakty z importovaných súborov (referenti, pobočky)
b) Spustenie kampane:
o Spustenie kampaní cez príslušné nástroje outbound manažmentu Genesys
o Odoslanie kompletnej dávky dát
o Monitoring priebehu odosielania dát (vykonáva sa aj mimo bežnú pracovnú dobu)
c) Vyhodnotenie kampane:
o Kontrola doručenia
o Spracovanie odpovedí a odoslanie na príslušných referentov
o Detailný report kampane (detail na kontakt)
o Percentuálne vyjadrenie v tvare objem dát, ktoré nebolo potrebné upravovať (konsolidované dáta z predchádzajúcich kampaní / objem spracovaných dát)
Objednávanie spracovania kampane bude realizované na základe požiadaviek verejného obstarávateľa zasielaných uchádzačovi. Požiadavka bude doručená na uchádzačom určenú e-mailovú adresu.
Termín vyhodnotenia kampane bude do piatich pracovných dní od doručenia požiadavky.
Po ukončení kampane (príprava, spustenie a vyhodnotenie kampane) poskytovateľ vyhotoví akceptačný protokol s uvedením počtu spotrebovaných hodín a výstupom podľa bodu "Vyhodnotenie kampane". Poverené osoby objednávateľa a poskytovateľa podpíšu akceptačný protokol.
Kampaň typu A (e-mail alebo SMS) do 100 tis. kontaktov
Kampaň typu A1 (e-mail alebo SMS) nad 100 tis. a do 200 tis. kontaktov
Kampaň typu B (e-mail alebo SMS) do 100 tis. kontaktov
Kampaň typu B1 (e-mail alebo SMS) nad 100 tis. a do 200 tis. kontaktov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ požaduje doklad o tom, že uchádzač má kvalifikovaných expertov (minimálne 1) pre prácu so systémom Genesys, a to potvrdením výrobcu, alebo platnými certifikátmi vydanými výrobcom.
Poskytovateľ určí zodpovedných zamestnancov na kontakt s objednávateľom a spôsob komunikácie pri zabezpečovaní technickej podpory. Zodpovedným zástupcom poskytovateľa bude: meno, tel., e-mail.
Verejný obstarávateľ požaduje uviesť jednotkovú cenu za hodinu bez DPH.
Verejný obstarávateľ požaduje uviesť cenu bez DPH spolu za maximálny počet hodín za rok.
Verejný obstarávateľ požaduje uviesť cenu s DPH spolu za maximálny počet hodín za rok.
Požadovaná fakturácia: štvrťročná, podkladom pre fakturáciu bude počet spotrebovaných hodín na zabezpečenie spracovania objednaných kampaní za obdobie troch (3) mesiacov na základe priložených akceptačných protokolov.
Verejný obstarávateľ požaduje poskytovanie predmetu zákazky počas obdobia 24-och kalendárnych mesiacov od uzavretia zmluvy.
Miestom poskytovania služieb je sídlo vereného obstarávateľa.
Po ukončení zmluvného vzťahu bude poskytovateľ povinný do päť (5) dní protokolárne odovzdať poverenému zástupcovi objednávateľa všetky upravené dáta zo spracovaných kampaní na elektronickom nosiči.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

17.02.2021 07:59 — 17.01.2023 08:02

1,00 cena celkom

114 950,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.02.2021 10:30

12.02.2021 09:23

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 446
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.02.2021 14:10 - Vstupná ponuka 114 000,00 € Cena s DPH
12.02.2021 07:35 - Najvýhodnejšia ponuka 99 284,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS