• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.02.2021 16:08
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2021 09:50

Detail zákazky Z20211840

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.02.2021 16:08
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2021 09:50

Základné údaje

Z20211840

OF-230650

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5497798

Objednávateľ

00304832

Mesto Svätý Jur

Prostredná 29/92, Svätý Jur, 90021, SVK

Dodávateľ

31434193

TATRACHEMA VD

Bulharská 40, Trnava, 91702, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a dezinfekčné prostriedky

čistiace prostriedky, krém, prostriedky do umývačky riadu, utierky, dezinfekčné prostriedky, odpadové vrecia, prostriedky na pranie

  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 33740000-9 - Výrobky na starostlivosť o ruky a nechty
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 39831000-6 - Pracie prostriedky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a dezinfekčné prostriedky
Funkcia
Čistiace a dezinfekčné prostriedky na upratovanie školských priestorov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. JAR, prostriedok na umývanie riadu, balenie 900 ml/ks ks 30
2. Jednorázové rukavice Latex pudr. bal. 100 ks veľkosť "L" bal. 5
3. SIFO čistič sifónov, extra silné granule, bal. 500 g. ks 5
4. AJAX Floral fiesta, čistiaci prostriedok, balenie 1 liter/ks ks 10
5.  Jednorázové rukavice Latex pudr. bal. 100 ks veľkosť "M" bal. 5
6. CIF cream lemon, krémový abrazívny čistiaci prostriedok, balenie 500 ml ks 5
7. FINISH Powerball All in 1, tablety do umývačky riadu, bal. 100 ks bal. 3
8.  Jednorázové rukavice Latex pudr. bal. 100 ks veľkosť "S" ks 2
9. ALUFIX vrecia do koša zaväzovacie 120 l, bal. 20 ks/rolka bal. 5
10. Skladané ZZ utierky papierové jednovrstvové biele, bal. 20x250 útržkov bal. 2
11. AJAX powder, práškový čistič, balenie 450 g/ks ks 5
12. Toaletný papier Harmony Soft, trojvrstvový, bal. 4 kotúčiky bal. 20
13. SAVO Prim so sviežou vôňou, bal. 1,2 l XL ks 20
14. Vrecia do koša 60l, bal. rolka bal. 10
15. PERSIL Expert prací prášok na biele, bal. 5,85 kg bal. 1
16. Hubka na riad s drôtenkou veľká, bal. 3 ks bal. 10
17. PERSIL Expert prací prášok na biele, bal. 1,3 kg bal. 6
18. PERSIL Expert prací gél na biele, bal. 1460 ml ks 8
19. Sanytol Uni dezinfekčný, bal. 500 ml. ks 10
20. Sanytol na podlahy a plochy dezinfekčný, bal. 1 liter ks 10
21. Papierové servítky dvojvrstvové biele 33x33, bal. 100 ks bal. 5
22. Utierka soft na podlahu 60x70 cm z netkanej textílie oranžová ks 25
23. Krém na ruky Indulona modrá, bal. 100ml/ks ks 5
24. Handra svetlá na umývanie podláh 60x60 cm ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny vrátane DPH.
Cena zahŕňa poštovné, balné a dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia na miesto plnenia.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Tovar bude dodaný naraz. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu zamestnávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru nespĺňajúceho špecifikáciu tovar neprevziať.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že tovar nebudú spĺňať všetky požiadavky v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova č. 2B, školská jedáleň vo dvore, Svätý Jur, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

17.02.2021 08:00 — 18.02.2021 13:00

1,00 Podľa technickej špecifikácie. Dodávka ako celok.

400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.02.2021 16:08

10.02.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.02.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 712
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.02.2021 09:05 - Vstupná ponuka 400,00 € Cena s DPH
09.02.2021 09:05 - Najvýhodnejšia ponuka 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS