• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.02.2021 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2021 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2021 13:00

Detail zákazky Z20211836

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.02.2021 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2021 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2021 13:00

Základné údaje

Z20211836

OF-230602

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5504508

Objednávateľ

00738328

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nealkoholické nápoje

Nealkoholické nápoje

  • 15980000-1 - Nealkoholické nápoje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nealkoholické nápoje
Funkcia
Nákup nealkoholických nápojov pre bufetové zariadenie, priebežne v čase plnenia predmetu zmluvy
Opakované plnenia na miesto dodania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Coca cola, pet flaša objem 1l ks 600
Tonic Kinley, pet flaša objem 1l ks 600
Sprite, pet flaša objem 1l ks 500
Tonic Kinley, sklo, rôzne druhy,objem 0,25l ks 300
Coca cola, sklo, objem 0,33l ks 500
Vinea, sklo, rôzne druhy, objem 0,25l ks 400
Ananásový džús, podiel ovocia 100%, objem 1l ks 400
Pomarančový džús, podiel ovocia 100%, objem 1l ks 400
Grapefruitový džús, podiel ovocia 100%, objem 1l ks 300
Jahodový nektár, podiel ovocia minimálne 45%, objem 1l ks 200
Ríbezľový nektár, podiel ovocia minimálne 25%, objem 1l ks 300
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi
Tovar bude dodávaný priebežne na základe telefonických alebo e-mailových objednávok, spravidla jeden-krát týždenne.
Dodanie tovaru je požadované do 48 hod. od obdržania objednávky - telefonicky
Dodanie tovaru v pracovný deň v čase od 9:00 hod. do 14:30 hod.
Súčasne s dodávkou je požadované dodať originál a 1 kópiu dodacieho listu
Dodávaný tovar nesmie v deň dodania prekročiť prvú tretinu doby spotreby
Kupujúci bude akceptovať len faktúru za dodanie bezchybného tovaru a v požadovanom množstve so splatnosťou 30 dni od jej obdržania
Požaduje sa predložiť podrobný položkovitý rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ponuka musí byť zadaná na celý obsah zákazky
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Z dôvodu obľúbenosti konkrétnych druhov cukroviniek u zákazníkov a dlhoročných skúseností s predajom v bufete sa požaduje dodanie presného typu tovaru uvedeného v technickej špecifikácii, nie ekvivalentu.
Množstvo uvedené v technickej špecifikácii je predpokladané množstvo na 12 mesiacov a nie je záväzné. Množstvo bude odobraté podľa potreby objednávateľa. Za ukončenie rámcovej dohody sa považuje dátum po uplynutí 12 mesiacov a nie je rozhodujúce, či bol vyčerpaný celý objem predmetu zákazky alebo bol tento objem prečerpaný.
Dodávateľ a objednávateľ sa dohodli, že v prípade ak budú čiastočné plnenia prebiehať bez problémov, vystaví objednávateľ dodávateľovi len jednu referenciu v zmysle § 12 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní po ukončení rámcovej dohody.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Doba trvania Rámcovej dohody je od  15. 02. 2021 do 14. 02. 2022.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bienska dolina 27, Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 ks. - viď. technická špecifikácia vyššie

5 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.02.2021 10:47

12.02.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.02.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 126
 37
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.02.2021 13:30 - Vstupná ponuka 5 799,60 € Cena s DPH
09.02.2021 14:17 - Najvýhodnejšia ponuka 5 778,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS