• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.02.2021 10:45
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2021 11:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2021 11:50

Detail zákazky Z20211832

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.02.2021 10:45
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2021 11:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2021 11:50

Základné údaje

Z20211832

OF-230587

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5504506

Objednávateľ

00738328

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Cukrovinky

Cukrovinky

  • 15842300-5 - Cukrovinky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cukrovinky a pochutiny
Funkcia
Nákup cukroviniek pre bufetové zariadenie, priebežne v čase plnenia predmetu zmluvy
Opakované plnenia na miesto dodania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Anticol drops, balenie 50g, rôzne príchute ks 400
Tic Tac, balenie 18g, rôzne príchute ks 400
Pepermintová čokoláda 100g ks 400
Banán v čokoláde, balenie 45 g ks 240
Princezky 80 g ks 240
Deva, tyčinka klasik, balenie 33g ks 400
Ľadové gaštany, rôzne druhy, balenie 45g ks 400
Fidorka, balenie 30g, rôzne druhy ks 500
Tyčinka Twix 50 g. ks 40
Horalka Sedita, balenie 50g ks 500
Tyčinka Kit Kat 4 Finger 41,5 g ks 40
Jojo cukríky, želé, balenie 80g ks 400
Dezert Mozartove gule 250 g ks 40
Dezert Merci 250 g ks 40
Dezert Raffaello 150 g ks 40
Cukríky Jelly beans 250 g ks 40
Kinder Shoco bons, čokoládové cukríky, balenie 125g ks 160
Čokopiškóty polomáčané Figaro, rôzne druhy, balenie 140-150g ks 200
Študentská pečať, rôzne druhy, balenie 180g ks 160
Lentilky, balenie 28g ks 200
Dru tyčinky, balenie 45g ks 400
Údené mandle pražené, 60g ks 400
Solené pistácie, balenie 80g ks 400
Tuc originál slané krekry, balenie 100g ks 500
Grahamové tyčinky (tzn. talianske tyčinky) rôzne druhy, balenie 200g ks 200
Kešu pražené solené 150 g ks 40
Chipsy Slovakia, rôzne druhy, balenie 75g ks 500
Kukuričné chrumky arašidové,  balenie 60g, Miva ks 180
Bake rolls, rôzne príchute, balenie 80g ks 180
Vanesky celozrnné sušienky so slivkami a fruktózou, balenie 200g ks 160
Haribo gumové medvedíky, balenie 100g ks 200
Mini tyčinky s cereáliami, balenie 25g ks 400
Toffife, balenie 250g ks 160
Belgické pralinky Truffout, balenie 200g ks 100
Party nuts - orechy v cestíčku 200g ks 200
Pečené gaštany 100g ks 160
Kávenky - rôzne druhy 50g ks 100
Sedita Mila rezy 50g ks 100
Milka čokoláda - rôzne druhy 100g ks 100
Deli tyčinka - rôzne druky 35g ks 160
Nimm2 soft, gumené cukríky rôzne príchute, 90 g ks 160
Polomáčané sušienky rôzne druhy 100g ks 240
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi
Tovar bude dodávaný priebežne na základe telefonických alebo e-mailových objednávok, spravidla jeden-krát týždenne.
Dodanie tovaru je požadované do 48 hod. od obdržania objednávky - telefonicky
Dodanie tovaru v pracovný deň v čase od 9:00 hod. do 14:30 hod.
Súčasne s dodávkou je požadované dodať originál a 1 kópiu dodacieho listu
Dodávaný tovar nesmie v deň dodania prekročiť prvú tretinu doby spotreby
Kupujúci bude akceptovať len faktúru za dodanie bezchybného tovaru a v požadovanom množstve so splatnosťou 30 dni od jej obdržania
Požaduje sa predložiť podrobný položkovitý rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ponuka musí byť zadaná na celý obsah zákazky
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Z dôvodu obľúbenosti konkrétnych druhov cukroviniek u zákazníkov a dlhoročných skúseností s predajom v bufete sa požaduje dodanie presného typu tovaru uvedeného v technickej špecifikácii, nie ekvivalentu.
Množstvo uvedené v technickej špecifikácii je predpokladané množstvo na 12 mesiacov a nie je záväzné. Množstvo bude odobraté podľa potreby objednávateľa. Za ukončenie rámcovej dohody sa považuje dátum po uplynutí 12 mesiacov a nie je rozhodujúce, či bol vyčerpaný celý objem predmetu zákazky alebo bol tento objem prečerpaný.
Dodávateľ a objednávateľ sa dohodli, že v prípade ak budú čiastočné plnenia prebiehať bez problémov, vystaví objednávateľ dodávateľovi len jednu referenciu v zmysle § 12 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní po ukončení rámcovej dohody.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Doba trvania Rámcovej dohody je od  15. 02. 2021 do 14. 02. 2022.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bienska dolina 27, Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 ks. - viď. technická špecifikácia vyššie

7 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.02.2021 10:45

12.02.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.02.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 132
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.02.2021 14:20 - Vstupná ponuka 7 799,88 € Cena s DPH
11.02.2021 11:29 - Najvýhodnejšia ponuka 7 799,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS