• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2021 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    09.02.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2021 09:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2021 09:40

Detail zákazky Z20211820

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2021 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    09.02.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2021 09:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2021 09:40

Základné údaje

Z20211820

OF-230445

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5497800

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47372141

CMT Group s. r. o.

Panenská 13, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a likvidácia kuchynského odpadu

odlučovač tukov, lapač tukov, odvoz, likvidácia

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. odvoz a likvidácia odpadu z lapačov tukov a odvoz a likvidácia kuchynského odpadu
Funkcia
nakladanie (zber, odvoz a likvidácia) s odpadmi v objektoch pôvodcu odpadu: zber odpadu cisternou z lapačov tukov, odvoz kuchynského odpadu a preprava odpadu z miesta vzniku u pôvodcu odpadu do miesta ich likvidácie a zabezpečenie zneškodnenia alebo zhodnotenia u autorizovaného likvidátora
jedná sa o odpad uvedený pod katalógovým číslom 19 08 09 -zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky (odpad z lapačov tukov) a biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad (katalógové číslo - 20 01 08) podľa vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
položka č.1 - zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky kat. č. 19 08 09 kg 5000
položka č.2 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad kat.č.200108 kg 5500
položka č. 1 frekvencia odberu pri predpokladanom množstve ročne 2 5
položka č. 2 frekvencia odberu pri predpokladanom množstve cca 100 kg / týždeň týždenne 1 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
počet/frekvencia Opakované plnenie na základe písomnej alebo telefonickej objednávky min 24 hodín pred plánovaným termínom zhodnotenia/zneškodnenia odpadu.
Váženie Dodávateľ služby zabezpečí v mieste nakládky zváženie nie nebezpečného odpadu.
Nakládka Nakládku zabezpečí dodávateľ premiestnením nie nebezpečného odpadu do svojich zberných nádob, resp. vozidla vlastnými silami a prostriedkami.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva o poskytovaní služby sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie od 1.2.2021 do 31.12.2021 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zákazky, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou a bude potvrdený oprávnenou osobou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Čistenie lapača tukov vykonávať počas víkendu v čase od 7,00 h. do 14.00 h. Odvoz odpadu bude dodávateľom vykonávaný v čase od 07.00 h do 15.00 h v pracovných dňoch a počas víkendu v čase od 08.00 h do 16.00 h.
Objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky pri likvidácii odpadu kat. č. 19 08 09 na základe telefonickej alebo písomnej objednávky (e-mail) minimálne týždeň vopred, pri likvidácii odpadu kat .č. 20 01 08 periodicky podľa dohodnutej frekvencie vývozu po dobu platnosti rámcovej dohody.
V celkovej cene musí byť zahrnuté: odčerpanie odpadov v mieste vzniku, zváženie, manipulačné práce, odvoz (preprava), spracovanie, uskladnenie a likvidácia.
Vyžaduje sa doklad o oprávnení podnikať v oblasti nakladania s odpadmi, platná registrácia na obvodnom úrade životného prostredia na prepravu odpadov a na nakladanie s odpadmi podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Kúpnu cenu za reálne uskutočnenú službu zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia.  V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Súčasťou faktúry musí byť doklad o množstve odpadu a spôsobe zhodnotenia (zlikvidovania) odpadu oprávnenou osobou. (fotokópia oprávnenia na nakladanie s uvedenými druhmi odpadov).
Kópiu dokladu o skutočne naloženom množstve odpadu nechať na mieste plnenia zmluvy, originál zaslať na adresu pôvodcu odpadu.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady. Náklady na prepravu sú zahrnuté v celkovej cene zákazky.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy.
Kritériom je najnižšia cena.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladanie s odpadmi od doby ich prevzatia v mieste plnenia časti služby.
Kontaktné osoby objednávateľa v mieste plnenia dohodnú s dodávateľom harmonogram odvozu odpadu.
Miesto plnenia predmetu zákazky nie je totožné s miestom adresy objednávateľa. Miesto plnenia predmetu zákazky bude spresnené objednávateľom.
Vyžaduje sa doklad o oprávnení podnikať v oblasti nakladania s odpadmi, platná registrácia na obvodnom úrade životného prostredia na prepravu odpadov a na nakladanie s odpadmi podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Certifikát manažérstva kvality podľa ISO 9001 a systému environmentálneho manažérstva ISO 14001.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

VÚ 4650 Trenčín, Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12.02.2021 11:29 — 31.12.2021 11:30

1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára

2 468,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.02.2021 08:00

09.02.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.02.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 241
 76
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.02.2021 08:35 - Vstupná ponuka 2 467,99 € Cena s DPH
09.02.2021 10:28 - Najvýhodnejšia ponuka 2 466,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS