• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.02.2021 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2021 13:22
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2021 14:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2021 14:15

Detail zákazky Z20211748

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.02.2021 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2021 13:22
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2021 14:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2021 14:15

Základné údaje

Z20211748

OF-208489

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5497784

Objednávateľ

00738301

Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK

Dodávateľ

31344399

PULImedical, spol. s r.o.

Nádražná 34, Ivanka pri Dunaji, 90028, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skúmavky a ihly Vacutainer

ihla, skúmavka, Vacutainer

  • 33141320-9 - Lekárske ihly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33192500-7 - Skúmavky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skúmavky a ihly Vacutainer
Funkcia
lekárske účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skúmavka na LE bunky ks 100
Skúmavka na železo 6 ml ks 100
Skúmavka koagulačná 4,5 ml ks 1500
Skúmavka LI-heparín 4ml ks 100
Skúmavka močová 10 ml PE ks 2000
Skúmavka biochemická 6 ml ks 5000
Skúmavka glykemická 2 ml ks 2500
Skúmavka sedimentačná 5 ml ks 2000
Skúmavka biochemická gélová 5 ml ks 1500
Skúmavka na KO K3EDTA 3 ml PET ks 3200
Krídelková ihla Butterfly Safety lok zelená ks 1400
Ihla odberová čierna Eclipse na uzavretý odberový systém ks 4500
Ihla odberová zelená Eclipse na uzavretý odberový systém ks 4500
Ihla odberová žltá na uzavretý odberový systém ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
bod 12) ihla odberová čierna Eclipse 22Gx1-1/4, rozmer 0,7x32 mm
bod 13) ihla odberová zelená Eclipse 21Gx1-1/4, rozmer 0,8x32 mm
bod 14) ihla odberová žltá na uzavretý odberový systém 20Gx1,5/rozmer 0,9 x38 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, doba plnenia bude 12 mesiacov a technická špecifikácia predmetu je na 12 mesiacov.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 3 pracovných dní po uzavretí rámcovej dohody.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy.
Cenou za tovar sa rozumie cena vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného kupujúcim a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR.
Pri dovoze tovaru je osoba vstupujúca do objektu kupujúceho povinná pri vstupe, ako aj pri odchode, strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrení zo strany kupujúceho.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a)zákona č. 343/2015 Z .z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v rámci 12 mesiacov od uzatvorenia zmluvy.
Interval opakovaných plnení.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 24 hodín od telefonickej objednávky od verejného obstarávateľa a v pracovných dňoch od 7,00 do 14,00 hod.
Uvedené množstvá nie sú pre verejného obstarávateľa záväzné.
Akceptujeme dodanie skúmaviek a ihiel výhradne systém VACUTAINER.
Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní predložiť čestné vyhlásenie o skutočnosti, že dodávateľ :
a) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte svojho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
b) že u neho neexistuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Súdna 15, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

6 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.02.2021 08:15

10.02.2021 13:22

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.02.2021 13:37

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 383
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.02.2021 09:26 - Vstupná ponuka 5 914,74 € Cena s DPH
04.02.2021 09:26 - Najvýhodnejšia ponuka 5 914,74 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS