• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2021 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2021 12:40
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2021 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2021 13:30

Detail zákazky Z20211737

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2021 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2021 12:40
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2021 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2021 13:30

Základné údaje

Z20211737

OF-230579

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5489828

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

31708030

ViaPharma SK s. r. o.

Digital Park II, Einsteinova 23, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorázový systém na odber cylindrov hyalínnej chrupky

chrupka, odber

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorázový systém na odber cylindrov hyalínnej chrupky
Funkcia
Výskum inovatívnych foriem liečenia kostných defektov prepojením bioaktívnych biomateriálov s autológnymi rastovými faktormi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Single Use Osteochondral Autograft Transfer System OATS 6 mm set 2
2. Single Use Osteochondral Autograft Transfer System OATS 8 mm set 2
3. Single Use Osteochondral Autograft Transfer System OATS 10 mm set 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednorázový systém na odber 6 mm cylindrov hyalinnej chrupky z „donor site“ – nezaťažovanej časti kĺbovej chrupky do miesta poškodenej zaťažovanej kĺbovej chrupky /recipient site/. Press fit systém bez použitia biologického lepidla, č. ŠÚKL (štátny ústav kontroly liečiv): P54556 1. Single Use Osteochondral Autograft Transfer System OATS 6 mm
Jednorázový systém na odber 8 mm cylindrov hyalinnej chrupky z „donor site“ – nezaťažovanej časti kĺbovej chrupky do miesta poškodenej zaťažovanej kĺbovej chrupky /recipient site/. Press fit systém bez použitia biologického lepidla, č. ŠÚKL (štátny ústav kontroly liečiv): P54556 2. Single Use Osteochondral Autograft Transfer System OATS 8 mm
Jednorázový systém na odber 10 mm cylindrov hyalinnej chrupky z „donor site“ – nezaťažovanej časti kĺbovej chrupky do miesta poškodenej zaťažovanej kĺbovej chrupky /recipient site/. Press fit systém bez použitia biologického lepidla, č. ŠÚKL (štátny ústav kontroly liečiv): P54556 3. Single Use Osteochondral Autograft Transfer System OATS 10 mm
Každý set pozostáva z: Položky 1. - 3.
Odberový inštrument pre „donor“ odberové miesto - farebne rozlíšený, kruhový nástroj na vykrojenie bločku, kalibrácia na presný odber
Inštrument na implantáciu odobratých cylindrov - farebne rozlíšený, kalibrovaný na presné vykrojenie bločku.
Inštrument na meranie defektu kĺbovej chrupky. Použitie na donor site Inštrument na implantáciu – Priehľadný inserter umožnuje presnú implantáciu bločku.
Inserter má kónický tvar pre lepšiu implantáciu, Inserter kónického tvaru pre lepšiu inzerciu bločkov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy (uviesť jednotkovú cenu za každú položku), rozpis cien bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH podľa jednotlivých položiek.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti presne uvedené v špecifikácii kvôli pokračujúcemu výskumu, aby neboli ovplyvnené výsledky porovnateľnosti.
Požadované produkty musia byť validované a spĺňať všetky uvedené požiadavky objednávateľa pre kontinuálnosť a reprodukovateľnosť výsledkov výskumu.
Odberateľ si vyhradzuje právo odmietnuť tovar v prípade, ak nebude dodržaná presná špecifikácia.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

10.02.2021 08:00 — 26.02.2021 14:00

6,00 set

3 260,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.02.2021 12:25

08.02.2021 12:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.02.2021 12:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 364
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.02.2021 14:46 - Vstupná ponuka 3 259,99 € Cena s DPH
03.02.2021 14:46 - Najvýhodnejšia ponuka 3 259,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS