• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2021 11:27
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2021 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2021 12:20

Detail zákazky Z20211728

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2021 11:27
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2021 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2021 12:20

Základné údaje

Z20211728

OF-230551

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5489816

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

51787652

webmeeting video s. r. o.

Južná trieda 8, Košice - mestská časť Juh, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencia

licencia, platforma, videokonferencie

  • 48515000-1 - Softvérový balík pre videokonferencie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencia na platformu ZOOM Pro
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencia k platforme zahrňujúca videokonferencie s nahrávaním meetingov. ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zriadenie a administrácia účtu na konkrétnu email adresu,  administrácia ďalších užívateľov. Konzultácie 20 minút mesačne telefonickou a videokonferenčnou formou. Úvodné zaškolenie užívateľov/ administrátorov, optimalizácia konceptu Breakout rooms. Nastavenie nahrávania meetingov + 1 GB priestor /na 1 licenciu pre MP4/M4A záznamy. Na obdobie 12 mesiacov. Podpora v slovenskom jazyku.
 2. Rozšírenie cloud priestoru na 1. mesiac
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozšírenie cloud priestoru počas prvého mesiaca ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je oficiálny partner ZOOM s pridanou hodnotou pre oblasť Slovenska s telefonickou, alebo videokonferenčnou podporou v slovenskom jazyku.
Partneri objednávateľa v rámci projektu požadujú spoluprácu cez platformu ZOOM.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytovaním požadovaných služieb vrátane nákladov na vytvorenie užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, ktorý bude obsahovať aj vyčíslenie jednotkovej ceny, vrátane sadzby DPH a ceny s DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Fakturácia bude realizovaná jednorazovo za celé obdobie počas prvého mesiaca užívania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitné námestie 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

11.02.2021 11:30 — 19.02.2021 11:30

1,00 kompletná objednávka

350,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.02.2021 11:27

08.02.2021 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.02.2021 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 407
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.02.2021 11:53 - Vstupná ponuka 350,00 € Cena bez DPH
03.02.2021 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka 350,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS