17335469
Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca
Palárikova 2311, Čadca, 02216, SVK
37218379
Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier
Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
papierové utierky v rolke
papierové utierky v rolke
Tovar, Služba
1. papierové utierky v rolke
|
|
---|---|
Funkcia |
vhodné do zásobníka ValaClean box |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
papierové utierky v rolke | rolka | 15 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
papierové utierky v rolke | vyrobené z dvojvrstvovej 100% celulózy pevnej za mokra. Nesmú spôsobovať alergiu. musia byť dobre savé, perforované. |
- | Rolka musí obsahovať max. 250 útržkov a min. 230 útržkov o šírke 20 cm. Vhodné do zásobníka ValaClean box. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Splatnosť faktúr 60 dní. |
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe priebežných objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. Súčasťou dodávky je povinne faktúra v dvoch vyhotoveniach, , ktorá obsahuje číslo objednávky, množstvo tovaru, jeho jednotkovú cenu s DPH na 2 desatinné miesta, celkovú sumu bez DPH, sadzbu DPH a celkovú sumu s DPH. V prípade, že dodávateľ spracováva faktúru elektronicky, je nutné doručenie faktúry e-mailom najneskôr v deň dodania tovaru. |
Interval opakovaných plnení: maximálne 4x mesačne počas lehoty plnenia zmluvy. |
Plnenie na základe čiastkovej objednávky odoslanej e-mailom. |
Termín dodania tovaru je maximálne do 3 pracovných dní od zaslania čiastkovej objednávky. |
Celkové množstvo tovaru, uvedené ako presná hodnota, je predpokladané, nie je pre objednávateľa záväzné. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný objem. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa. |
Počas zmluvného vzťahu je dodávateľ povinný dodávať ten istý tovar, v takej istej kvalite ako bol predložený vo vzorkách. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní predloží bezplatné funkčné vzorky 3 ks v originálnom balení, ktoré musia spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Vzorky musia byť dodané do sídla objednávateľa v čase od 7.00 do 15.00 hod. V prípade, že vzorky nebudú spĺňať požadovanú špecifikáciu, nedôjde k plneniu zmluvy a dodávateľovi bude vyhotovená negatívna referencia. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi kontaktnú osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu - meno, priezvisko, telef. kontakt, e-mail. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky, t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo produktu, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH, celkovú sumu bez DPH a celkovú sumu s DPH. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, za na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenia poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi nám poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou. |
Palárikova 2311, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
12
15 000,00 ks
24 883,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.02.2021 13:11
05.02.2021 14:00
05.02.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.02.2021 13:13 - Vstupná ponuka | 24 883,00 | € | Cena bez DPH |
05.02.2021 13:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 860,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: