• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2021 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2021 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2021 10:20

Detail zákazky Z20211596

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2021 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2021 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2021 10:20

Základné údaje

Z20211596

OF-229650

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5485101

Objednávateľ

00634891

Hornooravská nemocnica s poliklinikou Trstená

ul. Mieru 549/16, Trstená, 02801, SVK

Dodávateľ

31424562

UNOTECH, spol. s r.o.

Zlatovská 2211, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prístroj so systémom na neinvazívnu terapeutickú hypothermiu a normothermiu pacientov

prístroj, chladenie, zariadenie

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33190000-8 - Rôzne lekárske zariadenia a výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prístroj na neinvazívnu terapeutickú hypothermiu a normothermiu
Funkcia
Zariadenie na chladenie pacienta a ohrievanie pacienta pomocou podtlakovej cirkulácie tekutiny v podložkách (padoch).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prístroj na neinvazívnu terapeutickú hypothermiu a normothermiu ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1 Terapeutické režimy áno
- Normothermia: riadená normothermia pacienta áno
- Hypothermia: ochladzovanie pacienta, ohrievanie pacienta áno
2 Pacientské vstupy áno
- Pacient teplota: riadenie, monitor, alarm áno
- Pacient teplota: monitor, alarm áno
3 Prevádzková teplota v rozhraní 10 ° C až 27 ° C
- Výkon ohrievača min. 2500 BTU/h / 750 W
- Cirkulujúca tekutina pri podtlaku Destilovaná alebo sterilná voda
- Kapacita zásobníka min. 3,5 L
- Prietok tekutiny min. 5 L / min
- Pacientská teplotná sonda kompatibilná so sériou YSI 400 áno
- Rozsah zobrazenia teploty pacienta na displeji 10 ° C až 44 ° C, s prírastkom 0,1 ° C
- Presnosť merania teploty pacienta ± 0,4 ° C (10 ° C až 32 ° C)
- Presnosť merania teploty pacienta ± 0,2 ° C (32 ° C až 38 ° C)
- Presnosť merania teploty pacienta ± 0,4 ° C (38 ° C až 44 ° C)
- Presnosť merania teploty pacienta Vrátane ± 0,1 ° C externého teplotného čidla
Rozsah riadenia teploty pacienta 32 ° C až 38,5 ° C, v krokoch po ± 0,1 ° C
Rozsah zobrazenia teploty vody na displeji 3 ° C až 45 ° C, v krokoch po 1 ° C
Rozsah kontroly teploty vody manuálne 4 °C až 42 °C  s prírastkom ± 0,1 °C
Vstupné napätie 230 VAC, 50 Hz, 5,5 Amp
Pady - hydrogelové kontaktné podložky veľkosť - rôzne podľa potreby 12 ks
Pady použiteľné, kompatibilné a bezpečné pre rtg, CT, MRI, Cath-Lab áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1 Vrátane dopravy na miesto plnenia
2 Vrátane  montáže a inštalácie na mieste plnenia
Zariadenie musí byť nové doposiaľ nepoužívané
3 Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu min. 1 hodiny
4 Požadujeme vykonanie skúšok, skúšobnej prevádzky a kompletné uvedenie prístroja do prevádzky
5 Požadujeme bežné technické kontroly BTK  ,kompletnú údržbu  a autorizovaný servis počas záručnej doby v cene prístroja
6 Dodávateľ sa zaväzuje za podmienok dohodnutých v tejto zmluve dodať objednávateľovi nový doteraz nepoužitý prístroj na terapeutickú hypothermiu.
7 Dodanie predmetu zmluvy musí byť s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH.
8 Dodanie predmetu zmluvy so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať: návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, záručný list, preberací protokol.
9 Dodanie predmetu zmluvy vrátane jeho kompletného zostavenia, inštalácie a s prevádzkovania.
10 Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a s prevádzkovaní predmetu zmluvy a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom.
11 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia.
12 Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia preberacím protokolom.
13 Požadujeme poskytnutie autorizovaného pozáručného servisu minimálne 10 rokov po skončení záručnej doby
14 Nástup servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 24 hodín počas pracovných dní od písomného - telefonického nahlásenia poruchy.
15 Dodávateľ predloží ešte pred samotným dodaním predmetu zmluvy - certifikát k predmetu zmluvy.
16 Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy  - doklad, že disponuje certifikovaným technikom na opravu a servis predmetu zmluvy. Certifikát alebo iný doklad preukazujúci spôsobilosť technika musí byť originál alebo overená kópia.
17 Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy prospektový materiál k predmetu zmluvy, ktorý musí obsahovať technické a funkčné vlastnosti predmetu zmluvy tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie technických a funkčných parametrov predmetu zmluvy.
18 Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dni po účinnosti zmluvy nahlásiť objednávateľovi zodpovednú osobu, ktorá je zodpovedná za dodanie predmetu zmluvy a komunikáciu s objednávateľom.
19 Nedodržanie všetkých podmienok a požiadaviek objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
20 V prípade podstatného porušenie zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
21 Zariadenie musí byť nové doposiaľ nepoužívané
22 Dodanie predmetu zmluvy požadujeme do 45 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mieru 549/16, 028 01 Trstená, Trstená, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika

08.02.2021 14:31 — 26.03.2021 14:32

1,00 ks

25 833,05

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.02.2021 14:49

05.02.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.02.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.02.2021 15:18 - Vstupná ponuka 25 833,05 € Cena bez DPH
03.02.2021 12:06 - Najvýhodnejšia ponuka 25 832,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS