42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
50766350
MOTOSPOL SK s.r.o.
Slovenská 346/45, Hanušovce nad Topľou, 09431, SVK
Náhradné diely na snehové radlice.
snehová radlica
Tovar
|
1. Náhradné diely na snehové radlice.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Pojazdové kolieska - komplet na snehovú radlicu, ktorá je určená k úprave pozemných komunikácií počas zimnej údržby ciest. |
| Náhradné diely na snehovú radlicu, pojazdové kolesá na snehovú radlicu. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Pojazdové koliesko, komplet 4,00x4,00 na snehovú radlicu,6PR, priemer osky 20 mm,duša- vyhnutý ventil, nosnosť min.420 kg | ks | 1 | 10 | |
| Pojazdové koliesko, komplet 4,00x8,00 na snehovú radlicu, plná guma, záberová, priemer osky 30 mm | ks | 1 | 5 | |
| Pojazdové koliesko, komplet 4,80/ 4,00-8 na snehovú radlicu, 6PR. priemer osky 25 mm, duša - vyhnutý ventil, vložka pod dušu, nosnosť min. 335 kg | ks | 1 | 5 |
| Názov |
| Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
| Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
| Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
| Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. |
| Poverená osoba dodávateľa sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
| Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu a v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. |
| Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. Splatnosť faktúry je 30 dní odo jej doručenia objednávateľovi. |
| Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a jednotkovej ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy |
| Tovar bude odoberaný podľa potreby objednávateľa, nebude na skladnený naraz. Termín dodania: do 48 hodín od prijatia e-mailovej objednávky. |
| Dodávateľ berie na vedomie, že maximálny počet tovaru nemusí byť odobratý. |
Kollárova 94, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
11.02.2021 08:00
20,00 ks
3 760,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.02.2021 13:41
05.02.2021 11:00
05.02.2021 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 02.02.2021 08:43 - Vstupná ponuka | 3 760,00 | € | Cena bez DPH |
| 05.02.2021 08:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 759,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: