• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2021 13:33
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2021 10:50

Detail zákazky Z20211583

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2021 13:33
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2021 10:50

Základné údaje

Z20211583

OF-230472

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5485091

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery do laserových tlačiarní

Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov.

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery do laserových tlačiarní
Funkcia
tlač dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Originálny toner MLTD 1042S, black, (1500str.) ks 4 15
FS-c8520 MFP,originálny toner TK-895K, black (12000str.) ks 1
FS-c8520 MFP,originálny toner TK-895C, cyan, (6000str.) ks 1
FS-c8520 MFP,originálny toner TK-895Y,yellow, (6000str.) ks 2
FS-c8520 MFP,originálny toner TK-895M, magenta, (6000str.) ks 2
Originálny toner CF230XC, čierny, (3 500 str.) ks 2 6
Optický valec 32A - originál (23000) ks 2
Originálny toner 116 L, čierny (3000 str.) ks 2 4
Originálny toner HP44A , čierny, (1000 str.) ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
Dodávateľ dodá originálne tonery do tlačiarní v štandardnej kvalite, dopraví ich na vlastné náklady na odberateľom určené miesto dodania.
Originálny toner má byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobku. Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom orig. periférnych zariadení príslušnej značky, v orig. baleniach, neporušené, nepoškodené.
Podmienkou je odber a ekologická likvidácia použitých (prázdnych) tonerov.
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení.
Dodávateľ je povinný vadný toner vymeniť za nový do 2 pracovných dní od nahlásenia na mieste dodania tovaru.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Toner nesmie porušovať platné právne normy o duševnom vlastníctve výrobcu originálnej kazety. Pri založení inej ako originálnej kazety musí byť spotrebiteľ informovaný hlásením, že sa jedná o neoriginálnu tlačovú kazetu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia platnosti KZ, podľa potrieb objednávateľa na základe čiastkovej objednávky zadávanej telefonicky, e-mailom alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Termín dodania na miesto určenia: do 48 hodín od prijatia e-mailovej objednávky.
Dodávateľ berie na vedomie, že maximálny počet tovaru nemusí byť odobratý.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 94, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

12

35,00 ks

1 780,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.02.2021 13:33

05.02.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.02.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 562
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.02.2021 09:25 - Vstupná ponuka 1 780,00 € Cena bez DPH
05.02.2021 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka 1 779,80 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS