• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2021 12:11
  •    Predkladanie ponúk
    04.02.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.02.2021 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.02.2021 13:30

Detail zákazky Z20211564

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2021 12:11
  •    Predkladanie ponúk
    04.02.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.02.2021 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.02.2021 13:30

Základné údaje

Z20211564

OF-230354

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5481327

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

35245590

Jaroslav Vasičko JV tlačiareň

64, Valkovce, 09042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačivá

tlačivá, tlačoviny

  • 22000000-0 - Tlačené výrobky a príbuzné produkty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačivá
Funkcia
rôzne druhy tlačív, dokumentácia, zaznamenávanie údajov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zdravotný záznam - A4/dvojlist,kód 212 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent ks 10 000
Dovolenka-blok A6, kód 4012 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent blok 100
Žiadanka o bakteriologické vyšetrenie - 210x100mm/list - kód 4215 IGAZ tlačivá,alebo ekvivalent ks 10 000
Žiadanka o sérologické vyšetrenie-210x100 mm list, kód 4236 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent ks 6 000
Zdravotný záznam pre pracoviská JIS a AIM, formát: 840x297mm, kód 245 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent ks 4 000
Výdajka-prevodka-blok A5 bez DPH-samoprepis s kartón.obálkou-podložkou, kód 007 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent blok 140
Teplotná tabuľka-A4 list, kód 4249 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent ks 3 000
Lekársky predpis/sypaný-blok A6, kód 22 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent blok 400
Lekársky predpis na omamné lieky-A6 blok, 3x25-list., číslovaný, kód 417 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent blok 80
Úmrtný lístok-A7 list, kód 247 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent ks 1 000
Chorobopis-A4 dvojlist, kód 4334 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent ks 6 000
Dekurz pre neonatologícké pracoviská, formát A4, kód 4431 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent ks 500
Žiadanka na opravu - príkaz na prácu-A5 blok, 50-list, kód 346 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent blok 60
02-Biochemické vyšetrenie vnútorného prostredia-75x300mm,blok/100-list, kód 330 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent blok 60
Spisový obal-A4 dvojlist, kód 4120 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent ks 3 000
Kniha príchodov a odchodov - A4 30-list, kód 061 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent ks 80
Závesný (priehradkový) štítok 10x30 cm (balenie á 1.000 ks), kód 060 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent ks 6 000
Objednávka liekov-A5 blok, 4x25-list.,samoprepis, číslovaný, kód 339 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent blok 100
Objednávka na omamné látky, kód 416 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent ks 80
Krvný obraz-A6 dvojlist, kód 4214 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent ks 3 000
Obálka pre stomatologickú dokumentáciu-C5 obálka, kód 205 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent ks 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou:
a/ štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH, jednotková cena musí byť zaokrúhlená na tri desatinné miesta. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
3. Dodávateľ v zmluvnej cene predmetu zákazky musí zahrnúť všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru /napr. náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady na dopravu na miesto dodania, jeho vyložením na určitom mieste, náklady na obalovú techniku a balenie, manipuláciu/. Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky.
4. Jednorázové dodanie predmetu zákazky podľa požiadaviek objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy maximálne do 5 pracovných dní od prijatia elektronicky zaslanej objednávky.
5. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania spolu s dodacím listom., prípadne s faktúrou, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list.
6. Objednávateľ prevezme od dodávateľa iba tovar bez vád, riadne zabalený.
7. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred preddavky a ani zálohu na predmet plnenia.
8. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi v zmysle § 340 b/ ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č.222/2004 Z.z.o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy.
9. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušnú daňový úrad.
10. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ  nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č.40/1964Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony
smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava  o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok svojím veriteľom.
V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10%, slovom: desať percent, z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
11. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo stany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
12. Tovar žiada objednávateľ dodať na rampu skladu, výška auta cca 330 cm, výška betónového podjazdu je presne 350 cm.
13. Zasielanie Vašich faktúr za dodávky najneskôr do 5 kalendárnych dní po ukončení kalendárneho mesiaca.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

11.02.2021 09:00 — 15.02.2021 09:00

1,00 celok

2 125,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.02.2021 12:11

04.02.2021 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.02.2021 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 299
 77
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.02.2021 12:28 - Vstupná ponuka 2 125,00 € Cena bez DPH
03.02.2021 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka 2 124,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS