30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51893452
ESPIK s.r.o.
Gogoľova 18, Bratislava, 85101, SVK
Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
kuchynský odpad, zber, odvoz, likvidácia, biologicky rozložiteľný odpad, zmesi tukov a olejov
Služba
1. Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) s odpadom v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch, Nariadenia EP a Rady č. 1069/2009, ktorým sa ustanovujú zdravotné predpisy týkajúce sa vedľajších živočíšnych produktov a odvodených produktov neurčených na ľudskú spotrebu a iných všeobecne záväzných právnych predpisov |
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad |
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 19 08 09 - zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Biologický rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad - kat. číslo 20 01 08 | kg | 11500 | ||
Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky - kat. číslo 19 08 09 | kg | 14000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1) Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad | kat. číslo 20 01 08 |
1) počet, frekvencia | 1-2x / týždeň, za každé odberné miesto |
1) zber | zber u Objednávateľa je vykonávaný do určených nádob na zber (kontajnerov) poskytnutých Dodávateľom bezodplatne Objednávateľovi |
1) nakládka | nakládku odpadu do vozidla Dodávateľa zabezpečí Dodávateľ |
1) Nádoby na zber (kontajnery) | typizované obaly alebo plastové uzatvárateľné nádoby vo veľkosti cca od30l do 80l |
1) počet nádob | počet poskytnutých kontajnerov upresní Objednávateľ s Dodávateľom na základe potrieb |
1) označenie nádob | kontajnery musia byť určené na skladovanie odpadu, s označením ,,neurčené na ľudskú spotrebu“ |
1) vyčistenie nádob | ak sa kontajnery používajú opakovane, ich následné vyčistenie a dezinfekciu pred ďalším použitím zabezpečuje Dodávateľ na vlastné náklady |
1) obmena kontajnerov | pri odvoze plného kontajnera bude Objednávateľovi okamžite poskytnutý prázdny kontajner |
2) Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obahujúce oleje a tuky | kat. číslo 19 08 09 |
2) počet, frekvencia | 3 až 5x za zmluvné obdobie, za každé odberné miesto, termín bude upresnený Objednávateľom |
2) zber | zber u Objednávateľa použitím vozidla Dodávateľa na to určeného |
2) nakládka | odsatie tukov z nádrže na tuky zabezpečí Dodávateľ |
Pre fakturáciu a evidenciu odobratého odpadu bude použitý pomer 1liter =1 kilogram odpadu | 1l = 1 kg |
Názov |
Vrátane zberu a odvozu špecifikovaných odpadov z jednotlivých miest plnenia (Trenčín, Poprad). Adresy miest plnenia dodávateľ obdrží do 3 pracovných dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy. |
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v kilogramoch. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom. |
Osobité povinnosti Dodávateľa vo vzťahu k predmetu Zmluvy: |
a) Dodávateľ je povinný do troch dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi platné osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu a dokladovať spôsob konečného zneškodnenia odpadu. |
b) Dodávateľ je povinný najneskôr do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odpadu, ktorý je predmetom plnenia Zmluvy. |
c) Dodávateľ je povinný ihneď oznámiť Objednávateľovi skutočnosti, že prišlo k zániku/zrušeniu/pozastaveniu oprávnení podľa písm. a) a b). Uvedené skutočnosti sú dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa v zmysle OPET. |
d) Nepredloženie požadovaných dokladov podľa písm. a) a b) v požadovanej lehote je považované za podstatné porušenie Zmluvy. |
Zabezpečenie plnenia Zmluvy: |
a) Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe výzvy na plnenie od Objednávateľa, resp. objednávky v množstvách, ktoré budú zo strany Objednávateľa požadované. Zabezpečenie odberu odpadu max. do 2 pracovných dní od nahlásenia. |
b) Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive Dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu. |
c) Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady. |
d) Dodávateľ poskytne Objednávateľovi vlastné nádoby na zber (kontajnery) na odpad. Poskytuje ich čisté a riadne označené. Kontajnery a nakladanie s odpadom musí spĺňať podmienky nariadenia EP a Rady (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín a vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z |
e) Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný v čase od 07.00 h do 14.00 h v pracovných dňoch, po vzájomnej dohode je možný odber aj mimo stanoveného času. |
Fakturácia za služby bude realizovaná mesačne alebo štvrťročne, podľa dohody medzi dodávateľom a odberateľom, a na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v príslušnom mesiaci, ktoré sa musí zhodovať so súpisom Objednávateľa. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Platba za plnenie bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe potvrdenej faktúry. Prílohou faktúry je uvedenie množstva odpadu, spôsobu zneškodnenia odpadu a osoby, ktorá ho zneškodnila. |
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit zákazky. |
Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
08.02.2021 08:00 — 31.12.2021 12:00
1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)
3 133,65
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.02.2021 11:10
04.02.2021 11:30
04.02.2021 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.02.2021 11:48 - Vstupná ponuka | 3 133,65 | € | Cena s DPH |
04.02.2021 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 114,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: