52832171
Kunsthalle Bratislava
Námestie SNP 471/12, Bratislava, 81106, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, stravovanie
Služba
1. Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | EUR | 4,00 | ||
predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 2880 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
stravná poukážka obsahuje | v listinnej podobe, hodnota 1 poukážky 4,00 € |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od doručenia objednávky. |
K plneniu zmluvy dôjde na základe písomných objednávok Objednávateľa, v ktorých Objednávateľ určí presné množstvo a hodnotu stravných poukážok, ktoré mu má dodať Dodávateľ. Doručenie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, telefonicky, poštou, faxom alebo prostredníctvom Internetu. Dodávateľ bezprostredne po uzatvorení zmluvy predloží Objednávateľovi kontakty, na ktoré sa budú zasielať objednávky. |
Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Súčasťou faktúry je aj dodací list, na ktorom je vyznačený počet a nominálna hodnota dodaných stravných poukážok. Faktúra s dodacím listom bude súčasťou zásielky so stravnými poukážkami. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie stravných poukážok v prípade, že nespĺňajú ním požadované podmienky (nominálnu hodnotu, počet kusov) alebo budú poškodené. Dodávateľ je v tom prípade povinný do 24 hodín dodať objednávateľovi nové stravné poukážky - výška poplatku, ktoré si môže dodávateľ nárokovať je 0,00% z hodnoty takto vrátených poukážok. |
Zmena nominálnej hodnoty stravného lístka (zvýšenie) počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov (odmeny) aj pri zmene nominálnej hodnoty stravnej poukážky po celú dobu trvania zmluvy. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných lístkov sú započítané do provízie dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že požadované množstvo stravných poukážok cca 240 kusov mesačne je predpokladané množstvo a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok mesačne bude závisieť od potrieb objednávateľa, najmä zmenou počtu zamestnancov a ich požiadaviek. Zmluva zanikne uplynutím odobratia celkového množstva 2 880 stravných poukážok čo môže byť pred uplynutím tejto zmluvy; túto zmenu účinnosti zmluvy bude verejný obstarávateľ riešiť dodatkom k zmluve. |
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote bez poplatku. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. V prípade, že lehota splatnosti faktúry pripadne na deň pracovného voľna alebo deň pracovného pokoja, bude sa za deň splatnosti považovať nasledujúci pracovný deň. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu. |
Celková cena za stravné poukážky je tvorená súčinom maximálneho počtu stravných poukážok a ceny stravnej poukážky v eurách. Celková cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace so zákazkou, vrátane provízie a dopravy na miesto plnenia. |
Celková vyfakturovaná cena stravných lístkov na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov, z ceny poplatku/provízie za poskytnuté služby vrátane dopravy a z dane z pridanej hodnoty z ceny poplatku/provízie za poskytnuté služby vrátane dopravy, ak je dodávateľ osobou registrovanou pre DPH. Celková cena bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Cena za požadované služby, musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18 /1996 Z. z o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z, ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z o cenách v znení neskorších predpisov ako cena maximálna bez možnosti jej úpravy na celé obdobie platnosti zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. Neposkytnutie požadovaného dokladu v určenom čase bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi vzor ponúkanej stravnej poukážky so zapracovanými požiadavkami vrátane spôsobu balenia. Neposkytnutie tohto vzoru Objednávateľovi v určenom čase bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Celková cena fakturovaná na základe jednotlivých objednávok za dodané stravné poukážky bude obsahovať: (i) cenu nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok (ii) cenu poplatku/provízie za poskytnuté služby vrátane dopravy (iii) DPH z ceny nákladov spojených s dodaním stravných poukážok - poplatku/provízie vrátane dopravy, ak je Dodávateľ osobou registrovanou pre DPH. Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne na základe dodaného množstva stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. |
Pešia vzdialenosť k stravovaciemu zariadeniu v uvedených lokalitách musí byť maximálne 15 minút (určené podla maps.google.com) od adresy: Bratislava, Námestie SNP 471/12. Zároveň musí platiť, že v uvedenom okruhu pešej dostupnosti 15 minút musí mať Dodávateľ zazmluvnený minimálny počet 15 prevádzok s možnosťou stravovania formou teplej stravy. Zoznam prevádzok s možnosťou stravovania dodávateľ predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy, resp. ich vyznačí v zozname aktuálnych zmluvných stravovacích zariadení. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok so stravovacími zariadeniami minimálne v mieste sídla objednávateľa ako aj v iných miest SR ako sú Košice, Prešov, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Martin, Žilina, Zvolen. Zazmluvnené stravovacie zariadenia musia poskytovať možnosť stravovania formou teplej stravy. |
Dodávateľ musí mať na svojej web stránke zverejnený zoznam aktuálnych zmluvných stravovacích zariadení. Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy poskytne Objednávateľovi web link na zoznam aktuálnych zmluvných stravovacích zariadení. Neposkytnutie tohto linku Objednávateľovi v určenom čase, resp. neuvedenie stravovacích zariadení v požadovaných lokalitách bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že min. a max. množstvá odobratých stravných poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral predpokladané minimálne alebo maximálne množstvo. |
Zmluva bude uzatvorená odo dňa uzavretia Zmluvy v rámci Elektronického kontraktačného systému do 31.12.2021. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | Pre obdobie uvedené na stravnej poukážke minimálne do konca kalendárneho roka 2021 na obdobie platnosti a účinnosti zmluvy a dodané v decembri 2021 1 mesiac po skončení platnosti a účinnosti zmluvy. |
Interval objednávania stravných poukážok | Spravidla mesačne. |
Námestie SNP 471/12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
04.02.2021 10:00 — 31.12.2021 23:59
1,00 zákazka
11 520,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.01.2021 16:41
02.02.2021 17:40
03.02.2021 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.01.2021 17:46 - Vstupná ponuka | 11 520,00 | € | Cena s DPH |
01.02.2021 10:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 519,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: