• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.01.2021 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2021 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2021 16:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2021 16:25

Detail zákazky Z20211373

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.01.2021 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2021 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2021 16:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2021 16:25

Základné údaje

Z20211373

OF-230323

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5504446

Objednávateľ

17050367

Stredná odborná škola priemyselných technológií, Učňovská 5, Košice

Učňovská 5, Košice, 04015, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dosky na školský nábytok

pracovná doska lavica, opierka a sedačka na Holanďanku, pätky

  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
21607 Pracovná doska lavice 120x45 ,ABS hrany zaoblené
21625 Opierka pre Holanďanku
21636 Sedačka pre Holanďanku
21643 Pätka fi 20/16 pre lavice č.6
21644 Pätka fi 22 pre stoličku Holanďanku
21693 Skrutka  M6 pre pracovnú dosku lavice
21641 Matica M6 pre pracovnú dosku lavice
21321,02 Košík kovový do lavice
21645 Pätka nastaviteľná pre lavice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
21607 Pracovná doska lavice 120x45 ,ABS hrany zaoblené ks 104
21625 Opierka pre Holanďanku ks 208
21636 Sedačka pre Holanďanku ks 208
21643 Pätka fi 20/16 pre lavice č.6 ks 450
21644 Pätka fi 22 pre stoličku Holanďanku ks 850
21693 Skrutka M6 pre pracovnú dosku lavice ks 650
21641 Matica M6 pre pracovnú dosku lavice ks 650
21321,02 Košík kovový do lavice ks 208
21645 Pätka nastaviteľná pre lavice ks 150
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ doručí predmet zmluvy na miesto plnenia, dopravné náklady znáša dodávateľ.
Pred prevzatím tovaru sa vyžaduje od dodávateľa odovzdať technickú špecifikáciu predmetu zákazky na overenie splnenia zadania do 2 dní od účinnosti zmluvy.
Dodávateľ akceptuje, že k úhrade faktúry za predmet plnenia príde až po kompletnom odovzdaní celého predmetu plnenia a po podpísaní preberacieho protokolu zo strany objednávateľa.
Požaduje sa min. 24 mesačná záruka na mieste u zákazníka s odozvou nasledujúci pracovný deň, ktorá začína dňom podpísania preberacieho protokolu. Dopravné náklady v rámci záručnej doby opravy znáša dodávateľ.
Maximálna lehota dodania predmetu zákazky je 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a je registrovaný pre DPH na základe § 7 zákona o DPH. Registráciou podľa § 7 Zákona o DPH nezískal postavenie platiteľa DPH. V prípade nákupu tovaru, alebo prijatia služieb od dodávateľa z EÚ mu však vzniká povinnosť zaplatiť slovenskú DPH na Slovensku. Na základe tohto nebude dodávateľ z EÚ účtovať k cene zahraničnú DPH, vo svojej ponuke však musí uviesť sadzbu a výšku DPH v zmysle zákona SR č. 222/2004 Z.z. o DPH a cenu vrátane DPH
Predmet zákazky bude dodaný jednorázovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy.
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacieho protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, jednotkových cien, celkovú cenu bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú cenu s DPH. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Názov Upresnenie
Miesto plnenia Košice

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Učňovská 5, Košice - mestská časť Šaca, Košice II, Košický, Slovenská republika

26.02.2021 08:00 — 26.02.2021 12:00

1,00 ks

4 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.01.2021 14:49

12.02.2021 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.02.2021 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 252
 102
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.02.2021 23:35 - Vstupná ponuka 4 598,00 € Cena bez DPH
11.02.2021 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka 3 832,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS