• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.01.2021 13:51
  •    Predkladanie ponúk
    04.02.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.02.2021 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.02.2021 12:05

Detail zákazky Z20211350

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.01.2021 13:51
  •    Predkladanie ponúk
    04.02.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.02.2021 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.02.2021 12:05

Základné údaje

Z20211350

OF-230349

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5481283

Objednávateľ

00607231

Národný ústav detských chorôb

Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK

Dodávateľ

50251015

LeXtom s.r.o.

Námestie osloboditeľov 62/3, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Respirátor FFP2

Respirátor FFP2, Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu, Ochranné a bezpečnostné odevy

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu
Funkcia
Skladací ochranný respirátor triedy FFP2 vyrobený v univerzálnej veľkosti bez výdychového ventilu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu ks 100000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skladací ochranný respirátor triedy FFP2 vyrobený v univerzálnej veľkosti z netkanej textílie, minimálne 4-vrstvový bez výdychového ventilu,  tvarovateľný, dobre priliehajúci k tvári
Označenie FFP2, KN95, N95
Konštrukcia s formovateľnou nosovou sponou pre individuálne tvarovanie podľa ergonómie nositeľa s vnútorným zmäkčením na elimináciu tlaku nosovej spony.
Reliéfny vrchný panel znižujúci zahmlievanie okuliarov.
Respirátory individuálne balené samostatne po 1 ks
Okraje respirátora musia tesne priliehať na tvár, pokrývať nos, bradu, ústa, poskytovať utesnenie tváre od okolitého prostredia, pričom musí byť dostatočne zachované zorné pole
Elastická gumička na prichytenie áno 2ks, uchytenie za uši
Kovový/plastový formovateľný pásik pre utesnenie nosa
Vnútorná vrstva hypoalergénny materiál, nesmie vyvolať podráždenie pri styku s pokožkou
Stupeň filtrácie ≥95%, účinnosť filtrácie častíc s priemerom 0,3 μm
Označenie triedy musí byť priamo na výrobku
Označenie normou musí byť priamo na výrobku
Výrobok v zhode s : EN 149:2001+A1:2009, alebo ekvivalentnou normou.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný:
Na adresu objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť bezplatnú VZORKU tovaru,  na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte  min. 10 ks .
Na adresu objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť nasledovné DOKLADY a DOKUMENTY:
-Návod na používanie a údržbu v SJ pre splnenie § 6 ods. 2 NV SR č. 395/2006 Z. z.
-EÚ vyhlásenie o zhode
- Doklad, na základe ktorého bolo pridelené označenie CE
-Certifikát EÚ skúšky typu
- Doba exspirácie min. 18 mesiacov
- Podrobný technický opis predmetu zákazky v slovenskom resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky
- List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne priezvisko, pracovnú pozíciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať
- Podrobný aktuálny cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto Rámcovej dohody, v členení: názov tovaru, katalógové číslo tovaru, ŠÚKL kód tovaru (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné), mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta.
Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak:
nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov skladu v pracovných dňoch od 07:00 do 14:00 hod. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo telefonicky požiadať kupujúceho o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas.
Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET.
V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu najneskôr do 2 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný dodať originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný alebo inak renovovaný alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie.
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky a katalógové číslo tovaru,šarža, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné).
Splatnosť faktúry je v zmysle § 340b ods.5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších zmien a doplnení 60 dní odo dňa doručenia faktúry.
Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi všetky zmeny, prekážky a skutočnosti podľa článku VI bodu 6.1.6 a 6.1.7 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET najneskôr do 5 pracovných dní.
Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu, a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení.
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
„V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy uzatvorenej automatizovaným spôsobom (ďalej len „zmluvy“) preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti, dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou“.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade ak objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodobrať požadované množstvo tovaru.
„Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.“

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbova 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

100 000,00 respirátory FFP2

39 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.01.2021 13:51

04.02.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.02.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 314
 45
 14
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.01.2021 14:55 - Vstupná ponuka 38 995,00 € Cena bez DPH
30.01.2021 12:55 - Najvýhodnejšia ponuka 30 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS