• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.01.2021 12:47
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2021 12:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2021 12:30

Detail zákazky Z20211341

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.01.2021 12:47
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2021 12:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2021 12:30

Základné údaje

Z20211341

OF-230360

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5477536

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup kancelárskeho materiálu

kancelársky materiál, kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 30100000-0 - Kancelárske stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou počítačov, tlačiarní a nábytku
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmet zákazky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Baliaci papier v rolke 75g/m2, 0,81x25m ks 40
Bločky samolepiace pastel žlté 76x76 / 100 lístkov ks 200
Centropen 4611 červená ks 50
Centropen 4611 čierna ks 50
Centropen 4611 zelená ks 50
Centropen 4616 čierny ks 30
Dátumovka S120 mesiac číslom ks 30
Euroobal lesklý A4 48 mic. Bal. 100 ks balenie 50
Kanc. papier A3/80g, belosť CIE 170, opacita 94, hrúbka 108 balenie 20
Korková nástenka 60x90 ks 10
Korková nástenka 90x120 ks 4
Korekčný roller Pritt 4,2 mm x 10m ks 100
Laminovacia fólia A4 216x303 mm 125 mic bal. 100 ks balenie 10
Lepiaca tyčinka Pritt 10g ks 100
Násuvná lišta DURABLE 1-30 listov A4 bal. 100 ks čierna balenie 2
Násuvná lišta DURABLE 1-60 listov A4 bal. 100 ks čierna balenie 2
Násuvná lišta Relido 61-120 listov A4 bal. 50 ks čierna balenie 3
Nožnice kanc. DONAU 20,5 cm ks 36
Obal Report celopriehladný A4 1-100 listov bal. 50 ks balenie 5
Obálka B6 DOP - bal. 1000 ks v krab. 125x176 mm balenie 10
Obálka B6 DVR bez opak. doručenia - bal. 1000 ks v krab. 125x176 mm balenie 10
Obálka C4 do vlastných rúk - opak. doruč. 229x324 bal. 250 v krab. balenie 5
Obálka C4 doporučene 229x324 bal. 250 v krab. balenie 5
Obálka C5 doporučene bal. 1000 ks v krab. 162x229 balenie 10
Obálka C5 doporučene - opak. doruč. bal. 1000 v krab. 162x229 balenie 10
Obálka C6 samolepiaca - bal. 1000 ks v krab. 114x162 mm balenie 6
Obálka Delta čierna A4 bal. 100 ks v krab. kartón 250g/m2 balenie 5
Obálka hnedá taška s x-dnom a páskou B4 250x353 ks 5000
Pákový zakladač Mramor 7,5 cm čierny A4 ks 100
Permanentný popisovač okrúhly 1,5-3 mm čierny ks 50
Predná obálka PVC na hrebeňovú väzbu A4 200 um číra, bal. 100 ks balenie 5
Prešpanový obal s 3 chlopňami a gumičkou A4 mix farieb ks 200
Pripínačky do kork. tabule bal. 200 ks balenie 10
Roller Uni Jetstream SXN 217 modrý ks 100
Roller Uni Jetstream SXN 157S modrý ks 200
Rýchloviazač DONAU A4 s priehladnou prednou stranou, nasúvací popisný pásik ks 200
Špagát trikolóra 74x9/40g/63m ks 30
Spisové dosky A4 mramor jednostranné spojené šnúrkami, čierna ks 1000
Strúhadlo plastové s boxom ks 40
Záložka samolepiaca Post-it 15x50 papierová / 5 ks v balení, počet lístkov 5x100 balenie 40
Záznamová kniha 150-listová A4 / obálka tvrdý kartón, linajková ks 30
Záznamová kniha 150-listová A5 / obálka tvrdý kartón, linajková ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V prípade, že sa jednotlivé položky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, značku alebo typ môže uchádzač vo svojej ponuke ponúknuť ekvivalent. Požadované výrobky musia spĺňať minimálne parametre určené obchodným názvom výrobku podľa špecifikácie, ktorú uviedol objednávateľ.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nesplnenie niektorej z časti technických vlastností alebo osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvy môže Objednávateľ od zmluvy odstúpiť.
Požaduje sa dodanie tovaru v lehote do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

10.02.2021 09:00

1,00 ks

11 451,65

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.01.2021 12:47

03.02.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.02.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 363
 75
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.02.2021 18:18 - Vstupná ponuka 11 451,65 € Cena s DPH
02.02.2021 16:34 - Najvýhodnejšia ponuka 11 451,62 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS