• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.01.2021 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2021 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2021 11:53

Detail zákazky Z20211326

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.01.2021 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2021 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2021 11:53

Základné údaje

Z20211326

OF-230199

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5485043

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie rukavíc

rukavice

  • 18424000-7 - Rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rukavice bavlnené veľkosť č. 10
Funkcia
Rukavice bavlnené č. 10
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bavlnené rukavice nesterilné, veľkosť 10 pár 180
 2. Rukavice bavlnené veľkosť č. 9
Funkcia
Rukavice bavlnené č. 9
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bavlnené rukavice nesterilné, veľkosť 9 pár 160
 3. Rukavice bavlnené veľkosť č. 8
Funkcia
Rukavice bavlnené č. 8
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bavlnené rukavice nesterilné, veľkosť 8 pár 260
 4. Rukavice bavlnené číslo veľkosť č. 7
Funkcia
Rukavice bavlnené číslo 7
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bavlnené rukavice nesterilné, veľkosť 7 pár 10
 5. Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové bezprašné veľkosť L
Funkcia
Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové bezprašné L
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové bezprašné L, (balenie 100 ks) bal 16
 6. Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové bezprašné veľkosť M
Funkcia
Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové bezprašné M
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové bezprašné M, (balenie 100 ks) bal 16
 7. Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové bezprašné veľkosť S
Funkcia
Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové bezprašné S
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové bezprašné S, (balenie 100 ks) bal 56
 8. Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové zaprášené veľkosť L
Funkcia
Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové zaprášené L
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové zaprášené L, (balenie 100 ks) bal 7
 9. Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové zaprášené veľkosť M
Funkcia
Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové zaprášené M
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové zaprášené M, (balenie 100 ks) bal 23
 10. Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové zaprášené veľkosť S
Funkcia
Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové zaprášené S
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové zaprášené S, (balenie 100 ks) bal 8
 11. Rukavice vyšetrovacie nesterilné nitrilové veľkosť L
Funkcia
Rukavice vyšetrovacie nesterilné nitrilové L
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukavice vyšetrovacie nesterilné nitrilové L, (balenie 100 ks) bal 298
 12. Rukavice vyšetrovacie nesterilné nitrilové veľkosť M
Funkcia
Rukavice vyšetrovacie nesterilné nitrilové M
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukavice vyšetrovacie nesterilné nitrilové M, (balenie 100 ks) bal 629
 13. Rukavice vyšetrovacie nesterilné nitrilové veľkosť S
Funkcia
Rukavice vyšetrovacie nesterilné nitrilové S
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukavice vyšetrovacie nesterilné nitrilové S, (balenie 100 ks) bal 621
 14. Rukavice vyšetrovacie nesterilné vinilové bezprašné veľkosť L
Funkcia
Rukavice vyšetrovacie nesterilné vinilové bezprašné L
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukavice vyšetrovacie nesterilné vinilové bezprašné L, (balenie 100 ks) bal 54
 15. Rukavice vyšetrovacie nesterilné vinilové bezprašné veľkosť M
Funkcia
Rukavice vyšetrovacie nesterilné vinilové bezprašné M
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukavice vyšetrovacie nesterilné vinilové bezprašné M, (balenie 100 ks) bal 121
 16. Rukavice vyšetrovacie nesterilné vinilové bezprašné veľkosť S
Funkcia
Rukavice vyšetrovacie nesterilné vinilové bezprašné S
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukavice vyšetrovacie nesterilné vinilové bezprašné S, (balenie 100 ks) ks 119
 17. Rukavice vyšetrovacie nesterilné nitrilové veľkosť XL
Funkcia
Rukavice vyšetrovacie nesterilné nitrilové XL
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukavice vyšetrovacie nesterilné nitrilové XL, (balenie 100 ks) bal 30
 18. Rukavice vyšetrovacie nesterilné vinilové bezprašné veľkosť XL
Funkcia
Rukavice vyšetrovacie nesterilné vinilové bezprašné XL
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukavice vyšetrovacie nesterilné vinilové bezprašné XL, (balenie 100 ks) bal 15
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet Kúpnej zmluvy
1.1 Predmetom tejto Kúpnej zmluvy (ďalej len "Zmluva") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi rukavice (ďalej len „tovar") v množstve, druhu a cene v súlade so špecifikáciou podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, tejto Zmluvy pre určené odberné miesta Objednávateľa a previesť na Objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok Objednávateľa prevziať tovar a zaplatiť dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za podmienok uvedených v tejto Zmluve. Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužitý. Súčasťou predmetu Zmluvy je aj doprava tovaru na určené odberné miesta Objednávateľa.
1.2 Objednávateľ doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do 24 hodín v zmysle OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa tejto Zmluvy Tabuľku na nacenenie (ďalej len "Cenová tabuľka") tovaru. Cena uvedená v tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a poplatky súvisiace s tovaru, pričom Dodávateľ je vyplnenú a ocenenú Cenovú tabuľku povinný zaslať Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní od jej doručenia.
1.3 Špecifikácia tovaru vrátane ceny a obchodného názvu ponúkaného tovaru tvorí Cenovú tabuľku, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto Zmluvy.
1.4 Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi predmet kúpy v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má predmet kúpy vady.
1.5 Predmet Zmluvy zahŕňa dopravu tovaru na miesta dodania tovaru.
1.6 Počas plnenia predmetu Zmluvy bude Dodávateľ na požiadanie informovať Objednávateľa o postupe pri plnení predmetu Zmluvy a upozorní Objednávateľa na prípadné zistené nepredvídateľné skutočnosti, pričom súčasne navrhne ich možné riešenie.
1.7 Dodávateľ sa touto Zmluvou zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar a previesť na neho vlastnícke právo k tomuto tovaru a Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za tovar kúpnu cenu podľa Článku 2. tejto Zmluvy.
2. Kúpna cena a platobné podmienky
2.1. Kúpna cena tovaru je stanovená ako jednotkové ceny za tovar, ktoré budú uvedené v Cenovej tabuľke v zmysle bodu 1.2 tejto Zmluvy.
2.2 Kúpne ceny sú dohodnuté ako jednotkové za merné jednotky v eurách. V kúpnych cenách uvedených v Cenovej tabuľke je (v zmysle bodu 1.2 tejto Zmluvy) zahrnutá DPH, prípadné clo, náklady na dopravu na všetky určené pracoviská Objednávateľa, náklady balenia a akékoľvek iné náklady Dodávateľa súvisiace s dodávkou tovaru vrátane zabezpečenia ekologickej likvidácie použitých obalov, ktoré Dodávateľ dodal Objednávateľovi.
2.3 Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra.  Dodávateľ je po dodávke tovaru povinný vystaviť faktúru v papierovej forme a doručiť ju Objednávateľovi na adresu jeho sídla najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. Faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet dodávky, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa ponukového listu, ktorý má k dispozícii, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom
pokračovanie 2.3: uvedeným na dodacom liste ako sprievodným dokladom k dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry.
2.4 Faktúra je splatná v lehote 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený na faktúre. Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami.
2.6 V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry má Dodávateľ právo na uplatnenie zákonného úroku z omeškania.
3. Miesto dodania a dodacie podmienky
3.1 Dodávateľ je povinný dodať tovar do desiatich (10) pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy na určené odberné miesta Objednávateľa. Dodávateľ musí bez meškania oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. Omeškanie Dodávateľa s dodaním tovaru o viac ako 30 dní sa považuje za podstatné porušenie tejto Zmluvy.
3.2 Objednávateľ doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Zoznam určených odberných miest Objednávateľa s presnými adresami, množstvami položiek tovaru pre odberné miesta a oprávnenými osobami Objednávateľa ohľadne komunikácie.
3.3 Záväzok Dodávateľa dodať tovar sa považuje za splnený okamihom odovzdania zazmluvneného a bezvadného tovaru dohodnutým spôsobom v určených odberných miestach Objednávateľa.
3.4 Dodávateľ je povinný dodať tovar na určené odberné miesta Objednávateľa na vlastné náklady.
4. Záruka a zodpovednosť za vady
4.1 Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady.
4.2 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar iného druhu alebo inej špecifikácie, ako bol uvedený v Zmluve.
4.3 Vady dodaného tovaru, ktoré sú zjavné, je Objednávateľ oprávnený písomne reklamovať u Dodávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní od prevzatia tovaru.
4.4 Vady v akosti tovaru je Objednávateľ oprávnený písomne reklamovať bez zbytočného odkladu po tom, ako ich kupujúci zistil, najneskôr však do konca záručnej doby.
4.5 Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu faxom, resp. e-mailom.
4.6 Dodávateľ poskytuje na tovar záruku v dĺžke trvania zodpovedajúcej dobe exspirácie poskytnutej výrobcom tovaru, uvedenej na obale tovaru. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar s exspiráciou najmenej 9 mesiacov ku dňu jeho dodania Objednávateľovi, ktorý bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami. Nebezpečenstvo škody na tovare a vlastnícke právo k tovaru prechádza na Objednávateľa okamihom prevzatia tovaru. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené Objednávateľom neodbornou manipuláciou s tovarom alebo jeho nevhodným skladovaním.
4.7 V prípade výmeny vadného tovaru za nový začína plynúť nová záručná doba podľa bodu 4.6 tohto článku Zmluvy.
4.8 V prípade reklamácie má Objednávateľ nárok, aby mu Dodávateľ v lehote 10 dní odo dňa oznámenia reklamácie poskytol nové bezchybné a bezodplatné plnenie za dodaný vadný tovar alebo na vrátenie kúpnej ceny, pričom právo voľby medzi jednotlivými nárokmi patrí Objednávateľovi.
4.9 V prípade, že Dodávateľ poruší povinnosť uvedenú v bode 4.8 tohto článku Zmluvy, má Objednávateľ voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 33,- € za každý deň omeškania so splnením povinnosti. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Objednávateľ obstaral tovar u iného Dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa so splnením uvedených povinností.
5. Ďalšie Osobitné ustanovenia
5.1 Dodávateľ je povinný dodať tovar v dohodnutom rozsahu, v akosti a vyhotovení, ktoré zodpovedá účelu použitia a spĺňa technické a kvalitatívne parametre podľa platnej výrobnej dokumentácie a príslušných platných noriem.
5.2 Zmluvné strany sa zaväzujú oznámiť si navzájom všetky zmeny údajov (zmena názvu, sídla, fakturačných a odberných miest, bankového účtu, IČO, DIČ a pod.) dôležitých pre bezproblémové plnenie Zmluvy.
5.3 Z dôvodu zákonných obmedzení na strane Objednávateľa, dodatkom k Zmluve nie je možné dohodnúť rozšírenie sortimentu/druhu tovaru, ktorý bol hodnotený Objednávateľom ako verejným obstarávateľom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
5.4 Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu Zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. V prípade použitia subdodávateľa resp. subdodávateľov použije Dodávateľ postup podľa Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.1.8 OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) tejto Zmluvy.
5.5 Dodávateľ garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu Zmluvy.
5.6 Dodávateľ má právo na zmenu subdodávateľa podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vo vzťahu k predmetu tejto Zmluvy.
5.7 Dodávateľ má právo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k plneniu, ktorého sa táto Zmluva týka.
5.8 Dodávateľ je povinný do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy so subdodávateľom, alebo v deň nástupu subdodávateľa (podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr), oznámiť Objednávateľovi, že tento subdodávateľ bude dodávať tovar.
5.9 Požaduje sa, aby Dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval Objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien):
- údajov týkajúcich sa tovaru,
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov.
6. Záverečné ustanovenia
6.1 Dodávateľ je povinný, v momente uzavretia Zmluvy, mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, ak sa táto povinnosť na neho vzťahuje. V prípade ak Dodávateľ nemá v RPVS zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, podľa bodu 18.2 písm. v) OPET má Objednávateľ právo od Zmluvy odstúpiť.
7. Objednávateľ po uzavretí Zmluvy:
7.1. Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Zoznam určených odberných miest Objednávateľa s presnými adresami, množstvami položiek tovaru pre odberné miesta  a oprávnené osoby Objednávateľa ohľadne komunikácie v zmysle bodu 3.2 tejto Zmluvy.
7.2 Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Tabuľku na nacenenie tovaru.
8. Dodávateľ po uzatvorení Zmluvy:
8.1 Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe Dodávateľa v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah poverenia a kontaktné údaje, a to najneskôr do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy.
8.2 Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr do troch (3) pracovných dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby.
8.3 Doručí objednávateľovi vyplnenú Cenová tabuľku tovaru s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru, mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou predmetu Zmluvy, do troch (3) pracovných dní od jej doručenia Objednávateľom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
8.4 Doručí Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy zoznam známych subdodávateľov (k momentu uzatvorenia Zmluvy) s uvedením identifikačných údajov subdodávateľov a uvedením podielu, ktorým sa budú podieľať na realizácií predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Pokiaľ Dodávateľ nebude využívať k plneniu predmetu zákazky subdodávateľov, táto povinnosť je v tomto prípade bezpredmetná.
8.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia. Vzorka plnenia musí byť doručená Objednávateľovi na adresu jeho sídla do troch (3) pracovných dní po zaslaní žiadosti o poskytnutí vzorky Objednávateľa Dodávateľovi.
8.6 Ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami Objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa
9. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
10. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe (%), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe (%) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
11. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Miestami plnenia sú pracoviská Objednávateľa podľa zoznamu určených odberných miest., Slovenská republika

04.02.2021 10:30 — 26.02.2021 23:59

1,00 súbor

30 557,42

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.01.2021 08:58

03.02.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.02.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 225
 404
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.02.2021 08:19 - Vstupná ponuka 30 557,42 € Cena bez DPH
03.02.2021 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 25 460,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS