• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.01.2021 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    02.02.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2021 08:35

Detail zákazky Z20211323

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.01.2021 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    02.02.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2021 08:35

Základné údaje

Z20211323

OF-230347

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5477510

Objednávateľ

00325490

Mesto Michalovce

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné lístky

stravné lístky a dodanie stravných lístkov, gastrolístky, stravné poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Funkcia
Stravné lístky a dodanie stravných lístkov.
Zabezpečenie služieb stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov, poukážok v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky eur 3,90
Predpokladaný počet stravných poukážok kus 30 000 33 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Predpokladaná hodnota zákazky bola stanovená na maximálny predpokladaný počet stravných poukážok 33 000 ks
Kritériom je najnižšia cena pri maximálnom predpokladanom počte stravných poukážok Cena za 33 000 ks (nominálna hodnota +/-provízia)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - sídlo objednávateľa.
Dodávka stravných lístkov sa bude vykonávať raz za dva mesiace v počte 5 000 ks na základe objednávky, v prípade potreby aj viackrát s iným počtom.
Objednávky môže objednávateľ zadať prostredníctvom webovej stránky dodávateľa, e-mailom, poštou alebo telefonicky.
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od doručenia objednávky.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravného lístka sú započítané v percente provízie dodávateľa, toto percento zmenou nominálnej hodnoty stravného lístka nebude menené.
Celková cena za dodané stravné poukážky bude fakturovaná na základe jednotlivých objednávok.
Množstvo odobratých stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od počtu stravníkov objednávateľa.
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Výmena nepoužitých stravných poukážok za stravné poukážky pre nový kalendárny rok je možná jednorázovo najneskôr do 31.01 nasledujúceho kalendárneho roka.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy. V aktualizovanom rozpočte bude uvedená kalkulácia ceny poplatku za poskytnuté služby na doručenie jedného stravného lístka.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
V provízii budú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vyhotovením a dodaním stravných poukážok.
Zmluvné strany sa dohodli, že min. a max. množstvá odobratých stravných poukážok sú len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa.
Zmluva je uzatvorená na dobu určitú: na obdobie 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Uvedené množstvo je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v objednávkach.
Od zmluvy môže odstúpiť ktorákoľvek zo zmluvných strán bez udania dôvodu, písomnou formou. Výpovedná lehota je jeden mesiac a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané.
Interval objednávania stravných poukážok Raz za dva mesiace, v prípade potreby aj viackrát.
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

12

33 000,00 ks

128 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.01.2021 08:53

02.02.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.02.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 434
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.01.2021 10:57 - Vstupná ponuka 128 700,00 € Cena s DPH
01.02.2021 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka 128 699,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS