30801397
Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok
Malacká cesta 63, Pezinok, 90218, SVK
31625657
UNIPHARMA - 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť
Opatovská cesta 4, Bojnice, 97201, SVK
Lieky ATC skupina N03AG01 - Antiepileptiká
lieky, antiepileptiká
Tovar, Služba
1. Opakovaná dodávka liekov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka farmaceutických výrobkov podľa potrieb objednávateľa na základe objednávok a poskytovanie lekárenských služieb. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
C26560 DEPAKINE CHRONO tbl flp500 mg tuba PP | (amp/tbl/ks/lag) | 152130 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodávateľ predloží do 10 dní od uzatvorenia rámcovej dohody, ešte pred samotným plnením rámcovej dohody:- Povolenie na poskytovanie lekárenskej starostlivosti vo verejnej lekárni. Originál alebo overenú fotokópiu | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov |
1. Nie je možné predložiť ekvivalent s rovnakou účinnou látkou, pretože je liek určený pre konkrétnych pacientov. |
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
3. Vrátane služieb s manipuláciou, naložením a vyložením tovaru v mieste plnenia. |
4. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá situácia nastane skôr. |
5. Zazmluvnené množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky. |
7. Zmluvné strany sa dohodli a súhlasia, že jednotková cena každého tovaru musí byť uvedená pri každom čiastkovom plnení. |
- v súlade s aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva. |
- v súlade so zákonom č. 362/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
8. Pokiaľ by v dôsledku akýchkoľvek zmien po uzatvorení tejto rámcovej dohody bola jednotková zmluvná cena tovaru vyššia ako určujú vyššie uvedené podmienky, je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi tovar za zníženú cenu tak, aby bola v súlade s týmito zmluvnými podmienkami, a to bez potreby osobitného upozornenia zo strany objednávateľa, či potreby uzatvorenia dodatku k tejto rámcovej dohode. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar objednávateľovi s dobou exspirácie nie kratšou ako 12 mesiacov odo dňa dodania tovaru. V prípade, že doba exspirácie je kratšia ako 12 mesiacov, dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar s minimálnou dobou exspirácie v hodnote 75 % z maximálnej doby exspirácie, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať odberateľovi tovar podľa tejto rámcovej dohody výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto rámcovej dohody. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných noriem. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje touto rámcovou dohodou vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, riadne a včas zabezpečiť komplexnú dodávku farmaceutických výrobkov uvedených v rámcovej dohode alebo v prílohe s jednotkovými cenami doručenej objednávateľovi po uzatvorení rámcovej dohody vrátane poskytovania lekárenských služieb. Predmet tejto rámcovej dohody bude upresňovaný podľa potrieb objednávateľa v jednotlivých objednávkach ( vrátane príbuzného sortimentu farmaceutických výrobkov) počas obdobia platnosti tejto rámcovej dohody. |
13. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia rámcovej dohody na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom podľa potreby objednávateľa. Faktúra bude vystavená najneskôr do 5. pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dodaní tovaru. |
14. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednané a dodané množstvo tovaru. |
15. Splatnosť faktúry je min. 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa za skutočne objednaný a dodaný druh tovaru. Súčasťou faktúry je dodací list. |
16. Objednávateľ požaduje do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody predložiť rozpis jednotlivých položiek, kde dodávateľ uvedie obchodný názov ponúkaného tovaru, ŠUKL kód a ATC skupinu, jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzu DPH, cenu položky s DPH, objednávacie číslo (katalógové číslo) jednotlivých položiek. |
17. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody v elektronickej alebo papierovej forme neoverenú kópiu platného povolenia MZ SR na veľkodistribúciu liekov a zdravotníckych pomôcok v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z.o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších predpisov. V prípade, ak Dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, Objednávateľ uzná aj ekvivalentné doklady vydané podľa právnych noriem členského štátu. |
18. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru: |
- do lekárne zdravotníckeho zariadenia, zodpovednej osobe objednávateľa (kontaktné údaje na zodpovednú osobu objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
- po nahlásení objednávky najneskôr v najbližší pracovný deň (do 24 hod). |
- v čase od 7:30 hod do 14:00 hod. |
19. Dodávateľ je povinný: |
- dodať tovar objednávateľovi. |
- v prípade avizovaného výpadku na trhu o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu písomne informovať kupujúceho, aby, mal kupujúci možnosť zabezpečiť si zásobu tovaru. |
- v prípade, že nie je v možnostiach predávajúceho tovar kupujúcemu dodať z dôvodu výrobného výpadku, o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu písomne informovať kupujúceho v čase objednania tovaru aj s informáciou o dobe ukončenia výrobné výpadku, ak predávajúci s touto informáciou disponuje |
- dodať kupujúcemu za objednaný tovar jeho adekvátnu náhradu jedine v prípade, že o tom kupujúceho vopred písomne informuje a kupujúci s tým súhlasil a za cenu, ktorá nesmie byť vyššia ako cena za objednaný tovar, určená v cenovej ponuke, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania. |
20. Ak dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej akosti a vyhotovenia, ako je stanovené v tejto dohode a následne doručenom rozpise cien tovaru po položkách po uzatvorení rámcovej dohody, porušuje tým povinnosť ustanovenú v § 420 Obchodného zákonníka a dodávka tovaru je vadná. Vadnou je tiež dodávka iného, než dohodnutého tovaru. Takéto porušenie je možné považovať za porušenie zmluvných podmienok rámcovej dohody. |
21. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena ( ďalej tiež ako“ nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody: |
- zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
22. Ceny sú pevné a nebudú podliehať žiadnym cenovým vplyvom a pridaným hodnotám, okrem prípadu, ak dôjde k zníženiu cien zmluvného sortimentu liekov. V takomto prípade sa adekvátne percentom zníženia týchto cien, zníži aj dohodnutá zmluvná cena liekov. Základom pre výpočet percenta zníženia je cena lieku uvedená v Zozname kategorizovaných liekov platnom v čase podpisutejto dohody. V prípade rozšírenia predmetu zákazky bude objednaný tovar dodávaný so zľavou 5 % z ceny určenej kategorizáciou ako maximálna cena lieku vo verejnej lekárni (stĺpec „Konečná cena“ v Zozname kategorizovaných liekov). |
- resp. ak ide o tovar mimo kategorizácie, so zľavou 5 % z bežnej predajnej ceny. |
23. Porušenie ktorejkoľvek povinnosti predávajúceho uvedenej v tejto dohode, považujú zmluvné strany za podstatné porušenie povinností predávajúceho, ktoré zakladá právo kupujúceho na odstúpenie od tejto rámcovej dohody, resp. od čiastkovej kúpnej zmluvy. |
24. Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nesmie postúpiť pohľadávky podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky predávajúceho postúpené v rozpore s vyššie uvedeným ustanovením bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je platný len vtedy, keď bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Názov | Upresnenie |
Miesto plnenia: | Bratislavský kraj |
Malacká cesta 63, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
12
152 130,00 TBL
15 278,42
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.01.2021 12:10
03.02.2021 09:30
03.02.2021 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.02.2021 08:51 - Vstupná ponuka | 15 278,42 | € | Cena s DPH |
03.02.2021 09:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 277,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: