• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.01.2021 12:11
  •    Predkladanie ponúk
    02.02.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.02.2021 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.02.2021 15:05

Detail zákazky Z20211277

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.01.2021 12:11
  •    Predkladanie ponúk
    02.02.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.02.2021 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.02.2021 15:05

Základné údaje

Z20211277

OF-229897

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5473532

Objednávateľ

00515159

Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín

Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

47966424

UNI-JAS gastrotechnika s.r.o.

Kragujevská 8414, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sušička príborov

sušička

  • 39310000-8 - Zariadenia hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sušička príborov
Funkcia
Sušenie kuchynských príborov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sušička príborov EAGLE UP  (nie je prípustný ekvivalent!) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer 660x680x470mm (šxhxv)
príkon elektro 0,75 kW/230V
výkon 5000-6000 ks/h
pre gastronomické prevádzky s kapacitou do 250 miest
horné plnenie max. 10-12 ks príborov na jednu dávku postupne
elektronické ovládanie
Základné príslušenstvo:
granulát 4 kg
zásuvka - držiak pre košík na príbory
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane: dopravy ,  vykládky  na miesto  plnenia na 1.poschodí budovy, pripojenia zariadenia so všetkými komponentami v mieste plnenia,  pripojenia zariadenia na všetky siete v  mieste plnenia, odskúšania  a zaškolenia osôb.
Miesto plnenia: Trenčín
Termín plnenia/dodania tovaru: do 24.02.2021 ,  v čase od 7.00 do 12.00 h
Dodávateľ je povinný doručiť faktúru so 14-dňovou splatnosťou v deň dodania a montáže  tovaru spolu s dodacím listom,  technickou špecifikáciou v slovenskom alebo v českom  jazyku a záručným listom.
Záručná doba:  prvé 2 roky
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet  s presným popisom výrobku (špecifikácie) do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy na email.                                               V prípade nedodržania nami zadanej požadovanej špecifikácie (popisu  výrobku) , zmluvných podmienok a požiadaviek,  má objednávateľ právo odstúpiť od kúpnej zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Minimálne 2 dni pred dodávkou tovaru kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky alebo e-mailom.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania v minimálnej výške určenej ako o 5 percentuálnych bodov vyššej ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1.dňu omeškania s plnením peňažného dlhu z hodnoty plnenia, s ktorým je Zhotoviteľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť, resp. odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staničná 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

04.02.2021 14:00 — 24.02.2021 12:00

1,00 ks

4 108,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.01.2021 12:11

02.02.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.02.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 239
 118
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.01.2021 13:34 - Vstupná ponuka 4 108,80 € Cena bez DPH
28.01.2021 16:17 - Najvýhodnejšia ponuka 4 029,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS