• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.01.2021 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    02.02.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.02.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.02.2021 12:50

Detail zákazky Z20211272

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.01.2021 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    02.02.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.02.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.02.2021 12:50

Základné údaje

Z20211272

OF-229506

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5473527

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup PHM na palivové karty

Pohonné hmoty, palivá, benzín, nafta, palivové karty, tankovacie karty

  • 09134100-8 - Motorová nafta
  • 09132100-4 - Bezolovnatý benzín
  • 30163100-0 - Karty na čerpanie pohonnýchlátok

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup PHM na palivové karty
Funkcia
Predmetom zákazky je bezhotovostný nákup PHM (bezolovnatý automobilový benzín podľa normy STN EN 228 a motorová nafta podľa normy STN EN 590) na palivové karty v rámci siete čerpacích staníc na území SR.
Palivo poskytované na princípe akceptácie karty na čerpanie pohonných hmôt ( ďalej len palivové karty) ako prostriedku bezhotovostnej úhrady za odobraté pohonné hmoty.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bezolovnatý benzín liter 9000
Motorová nafta liter 3500
Palivová karta ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia palivovej karty a požiadaviek na kartový systém Karta musí byť akceptovaná vo výdajnom mieste PHM na celom území SR
Výdajné miesta PHM (čerpacie stanice PHM) akceptujúce palivovú kartu Plošné pokrytie celého územia SR. Musia sa nachádzať minimálne v každom krajskom a okresnom meste a mestách s vyšším počtom obyvateľov ako 10 tisíc.
Bezolovnatý benzín musí spĺňať minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre v zmysle normy. STN EN 228
Motorová nafta musí spĺňať minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre v zmysle normy. STN 590
Špecifikácia palivovej karty a požiadaviek na kartový systém Palivová karta s ochrannými prvkami: identifikácia vodiča, zabezpečenie palivovej karty PIN kódom.
Bezplatné vydanie palivových kariet objednávateľovi v minimálnych požadovaných počtoch (aj v prípade straty, odcudzenia alebo poškodenia palivovej karty) Na tabuľku s EČV, identifikáciou vodiča, alebo podľa určenia objednávateľa.
Dodatočné vydávanie palivových kariet v lehote najneskoršie do 10 pracovných dní po obdržaní žiadosti objednávateľa a doručenia záväznej objednávky.
Dodávateľ disponuje čo najširšou sieťou výdajných miest PHM po celom území SR, akceptujúcich palivové karty dodávateľa.
Možnosť bezplatného zablokovania palivovej karty z dôvodu straty alebo odcudzenia a pod., kedykoľvek počas plnenia zmluvy (t.j. vrátane víkendov a sviatkov) v lehote do 1 hodiny od nahlásenia.
Zobrazenie prehľadu čerpania PHM kedykoľvek v priebehu mesiaca prostredníctvom internetu (prehľad za vybrané obdobie alebo vybranú palivovú kartu)
Vyhotovenie súhrnnej faktúry za dodané PHM na palivovú kartu s rozdelením podľa kupujúcim definovaného kľúča Zaslanie faktúry poštou v písomnej podobe do 5 pracovných dní po ukončení príslušného mesiaca
Stanovenie, úprava limitov a obmedzenie palivových kariet áno
Zmluva sa uzatvorí na dobu určitú na 12 mesiacov od účinnosti zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy sú pohonné hmoty vydávané na palivové karty vo výdajných miestach dodávateľa (čerpacích staniciach PHM) umiestnených na území Slovenskej republiky.
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky PHM sú služby spojené s dodávkou PHM, vystavenie a dodávka palivových kariet v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhotovenie prehľadu odobratých PHM a zúčtovanie podľa požiadaviek objednávateľa.
Cena za predmet zmluvy je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cena za odobraté PHM bude účtovaná maximálne vo výške ceny za odobraté PHM v súlade cenníkom PHM, platným v čase a mieste odberu PHM, vrátane poskytovanej zľavy (bonusu) a bez akýchkoľvek iných prirážok alebo príplatkov.
Vyúčtovanie bude vykonávané vždy za kalendárny mesiac a to na základe faktúry za odobraté PHM v príslušnom mesiaci.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí predmetu zmluvy na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ najneskoršie do piatich pracovných dní  mesiaca nasledujúceho po zúčtovacom období (príslušnom mesiaci) vystaví faktúru, ktorej súčasťou musí byť prehľad odobratých PHM v príslušnom zúčtovacom období odsúhlasený oprávnenými zástupcami zmluvných strán.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu alebo nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Kritériom na vyhodnotenie ponúk bude výška poskytnutého rabatu v % vyjadrení na 1 liter odobratých pohonných hmôt, ktorá bude objednávateľovi poskytovaná v priebehu plnenia zmluvy.  Poskytnutý rabat na 1 liter pohonných hmôt bude uvedený v % vyjadrení na 1 litra PHM a bude uvedený na min. 4 desatinné miesta.
Palivové karty dodávateľ doručí na adresu objednávateľa.
Miestom odberu PHM  je ktorékoľvek odberné miesto (čerpacia stanica PHM) v sieti čerpacích staníc dodávateľa akceptujúce palivové karty dodávateľa. Odber PHM bude realizovaný priebežne podľa potrieb objednávateľa, po dobu platnosti zmluvy.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo vyčerpania finančného limitu stanoveného celkovou cenou za predmet zmluvy, podľa toho čo nastane skôr.
Objem odobratých PHM môže byť po dobu trvania zmluvy vyšší alebo nižší ako je odber určený minimálnym objemom jednotlivých druhov pohonných hmôt.
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi:
a) výšku poskytnutého rabatu v % vyjadrení na 1 liter PHM z aktuálnej ceny PHM na odbernom mieste odobratých pohonných hmôt zo stávajúcej ceny na odbernom mieste PHM, v čase odberu.
b) ceny pohonných hmôt, z ktorých vychádzal pri predkladaní ponuky a stanovení výšky poskytovanej zľavy.
Nesplnenie ktorejkoľvek z požadovaných technických vlastností alebo požiadaviek kladených na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa.  Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení  neskorších predpisov neplatný.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

14 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.01.2021 11:10

02.02.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.02.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 391
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.02.2021 17:38 - Vstupná ponuka 14 500,00 € Cena bez DPH
01.02.2021 17:38 - Najvýhodnejšia ponuka 14 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS