• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.01.2021 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    02.02.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.02.2021 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.02.2021 12:20

Detail zákazky Z20211271

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.01.2021 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    02.02.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.02.2021 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.02.2021 12:20

Základné údaje

Z20211271

OF-230291

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5473525

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

31421652

TRACO Computers s.r.o.

Kukučínova 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Adobe InDesign softvér, verzia CC2020 alebo vyššie (InDesign CC)

softvér InDesign Adobe CC2020

  • 48300000-1 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov, kreslenie, vytváranie obrázkov, harmonogramov a zlepšovanie produktivity
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Adobe InDesign softvér, verzia CC2020 alebo vyššie (InDesign CC)
Funkcia
1. Adobe InDesign počítačový program na zalomenie a sadzbu dokumentov od firmy Adobe.
2. InDesign je určený na zalomenie periodík, plagátov či iných tlačených médií.
3. Požadujeme licencie na 3 počítače a aby fungovali na 2 emailové adresy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Verejný obstarávateľ požaduje k dodanému tovaru vystaviť viacero faktúr na základe komunikácie s dodávateľom po zazmluvnení zákazky.
Podkladom pre fakturáciu sú čitateľné dodacie listy podpísané obidvoma zmluvnými stranami s uvedením špecifikácie predmetu, množstva a s dátumom dodania.
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
Fakturačné údaje budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania. Fakturácia v slovenskom jazyku.
Požadovaná je licencia pre školstvo.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta, Katedra slovenského jazyka, Gondova 2, 811 02 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

05.02.2021 08:00 — 12.02.2021 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.01.2021 11:07

02.02.2021 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.02.2021 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 403
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.01.2021 11:16 - Vstupná ponuka 900,00 € Cena bez DPH
28.01.2021 11:16 - Najvýhodnejšia ponuka 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS