• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2021 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    02.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.02.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.02.2021 10:50

Detail zákazky Z20211203

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2021 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    02.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.02.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.02.2021 10:50

Základné údaje

Z20211203

OF-216624

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5473509

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

31439446

Dräger Slovensko, s.r.o.

Radlinského 40a, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Novorodenecký hybridný inkubátor

intenzívny inkubátor, funkcia vyhrievaného lôžka, novorodencký inkubátor

  • 33152000-0 - Inkubátory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Novorodenecký hybridný inkubátor
Funkcia
Dvojstenný inkubátor s funkciou vyhrievaného lôžka (ďalej len "inkubátor") určený pre intenzívnu starostlivosť o novorodencov s extrémne nízkou pôrodnou hmotnosťou ( od 300 g), nedonosené deti a ostatných novorodencov v rôznom gestačnom veku
Vrátane dodávky tovaru na miesto plnenia, inštalácie, zaškolenia obsluhy a vykonávania záručného a pozáručného servisu a dodávky náhradných dielcov
Inkubátor s integrovaným centrálnym monitorom, s Integrovanou automatickou reguláciou vlhkosti, s Integrovaným modulom pre dávkovanie kyslíka, s integrovanou NAWI kompatibilnou váhou hmotnosti novorodenca, s integrovaným režimom klokanovania a čistenia, na integrovanom výškovo nastaviteľnom podvozku.
V rámci liečby a starostlivosti o novorodencov musí inkubátor poskytovať liečbu teplom pomocou regulácie teploty vzduchu alebo regulácie teploty kože, zvlhčovanie vzduchu, liečbu O2 pomocou regulovaného obohacovania O2, ošetrovanie cez otvory na ruky alebo veľkým čelným príklopom
V inkubátore musí byť zabezpečené monitorovanie teploty vzduchu, teploty kože, relatívnej vlhkosti vzduchu, koncentrácie O2, hmotnosti pacienta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hybridný inkubátor - požadovaný počet ks 6
Transportný zdroj energie pre hybridný inkubátor a vyhrievané lôžko - požadovaný počet ks 2
Rozmery lôžka pre pacienta-dĺžka min. mm mm 645
Rozmery lôžka pre pacienta-šírka min. mm mm 450
Mechanicky alebo elektricky nastaviteľný sklon lôžka s ovládaním na inkubátore. (zvýšenie alebo zníženie polohy hlavy) ° (stupne) 12
Rotácia matraca ° (stupne) 360
Hlučnosť vo vnútri inkubátora max. dB dB 49
Regulácia teploty vzduchu nastaviteľná (maximálny krok nastavenia 0,1 °C) v rozsahu min °C °C 20 - 39
Regulácia teploty kože nastaviteľná (maximálny krok nastavenia 0,1 °C) v rozsahu min. °C °C 34 - 37,5
Servodávkovanie a meranie O2 v inkubátore (maximálny krok nastavenia 1 %) v min. rozsahu % % 21 - 65
Regulácia vlhkosti nastaviteľná (maximálny krok nastavenia 1 % r.v.) v min. rozsahu % r.v. % r.v. 30 - 90
Počet vstupných portov na ruky min. ks 5
Napájanie inkubátora V/Hz 230 - 240/50
Analýza trendov s nastavením časovej osi pre vybraný meraný parameter v zobrazení minimálne za posledných ... hodín hod. 2, 4, 8, 12 a 24
O2 hadica, 5 m ks 1
Držiak hadíc pre ventiláciu, odsávanie a výživu ks 1
Box/zásuvka na uskladnenie materiálu ks 1
Polica na uloženie monitora vitálnych funkcií ks 1
Tyč na uchytenie infúznej techniky ks 1
Eurolišta ks 2
Transportný zdroj energie - zdroj záložnej elektrickej energie na dobu minimálne .... minút minúta 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Inkubátor s funkciou vyhrievaného lôžka áno
s prehľadným mikroprocesorovo riadeným ovládacím panelom s integrovaným centrálnym monitorom áno
s možnosťou okamžitého elektronického zdvihu vrchného veka pri prechode z módu inkubátor do módu vyhrievaného lôžka a späť áno
s integrovaným automatickým regulovaním a monitorovaním vlhkosti áno
s integrovaným modulom pre dávkovanie a monitorovanie koncentrácie kyslíka áno
s interným HDD áno
s integrovaným režimom klokankovania áno
s otočným polohovateľným, naklápacím a vysúvacím lôžkom áno
s odklopným vekom a odnímateľnými 3 bočnými stenami áno
s elektricky výškovo nastaviteľným podvozkom áno
s integrovanou (vstavanou) elektronickou váhou áno
s možnosťou upevnenia rozličných prídavných zariadení a príslušenstva (odsávačky hlienov na stlačený medicinálny vzduch s regulovateľným podtlakom, dávkovačov injekčných roztokov) áno
Steny krytu inkubátora dvojité s možnosťou usmerňovania prúdu vzduchu pre maximálnu tepelnú stabilitu áno
Prehľadný mikroprocesorovo riadený ovládací panel s integrovaným centrálnym monitorom, komunikácia v slovenskom príp. českom jazyku alebo zrozumiteľné piktogramy zobrazujúce všetky prevádzkové stavy, nastavované a merané hodnoty áno
Zobrazovanie meraných parametrov teplota kože, vzduchu, vlhkosť, koncentrácia O2, váha áno
Automatické prepnutie ohrievača pri otvorení lôžka do niekoľkých sekúnd áno
Obojstranne elektrický, výškovo nastaviteľný podvozok áno
Elektronická váha vstavaná v lôžku s trendovaním hmotnosti áno
Vstupné porty pre ventilačné hadice a prepojovacie káble k monitorom áno
Identifikácia inkubátora v stave alarmu viditeľným alarmovým svetlom a akustickým signálom áno
Prístup k pacientovi min. z troch strán, na oboch stranách odnímateľné steny, polohovateľné, naklápacie a vysúvacie lôžko, steny inkubátora s veľkými vstupnými portami a prechodkami
Steny inkubátora obojstranne otváracie, usmerňovače prúdu vzduchu eliminujúce tepelné straty, zabezpečujúce prevenciu radiačných strát tepla na minimum, zároveň udržiavajúce maximálnu tepelnú stabilitu aj počas manipulácie so zariadením
Automatizované (elektrické alebo mechanické) ovládanie zdvihu vrchného krytu na inkubátore pri prechode do výhrevného lôžka
Automatická konverzia medzi inkubátorom a ohrievačom otvoreného lôžka počas niekoľkých sekúnd
Obojstranne elektrický, výškovo nastaviteľný podvozok, výška lôžka od zeme
Uloženie RTG kazety do zásuvky, ktorá je prístupná z vonkajšej strany inkubátora, pacient sa môže röntgenovať v inkubátore bez toho, že by sa musel prenášať alebo zdvíhať. Röntgenová zásuvka sa musí dať jednoducho vyťahovať
Servoriadený zvlhčovací systém garantujúci sterilné prostredie zobrazujúci meranú RH v %, vrátane resterilizovateľnej nádoby na vodu
Integrovaná automatická regulácia vlhkosti. V režime nastavenia automatického zvlhčovania sa požadovaná hodnota vlhkosti vypočítava a nastavuje systémom automaticky, v závislosti na nastavenej teplote vzduchu v inkubátore
Integrovaný modul pre servodávkovanie a meranie kyslíka
Vzduchový a kožný režim riadenia teploty v inkubátore, dva kanály merania teploty
Integrovaný režim klokankovania
Funkcie riadiacich prvkov a spätnoväzobné hlásenia sa testujú zapínaním a vypínaním po zapnutí inkubátora sa vykonáva samočinný test všetkých pamätí systému mikroprocesorového riadenia a bezchybný chod programových segmentov
Príslušenstvo: O2 hadica - 5 m; držiak hadíc pre ventiláciu, odsávanie a výživu, box/zásuvka na uskladnenie materiálu, polica na uloženie monitora vitálnych funkcií; tyč na uchytenie infúznej techniky; eurolišty
Transportný zdroj energie pre inkubátory a vyhrievané lôžka na vnútronemocničné transporty a so zdrojom záložnej elektrickej energie áno
s možnosťou upevnenia rozličných prídavných zariadení a príslušenstva (odsávačky hlienov na stlačený medicinálny vzduch s regulovateľným podtlakom, dávkovačov injekčných roztokov a iné.) áno
Transportný zdroj musí spĺňať štandardy podľa: UL 60601-1, IEC 60601-1-2, IEC 62040-1-1, ISO 19054 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práva povinností zmluvných strán pri predaji a kupe tovaru a záväzok dodávateľa dodaťa predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je  novorodenecký hybridný inkubátor pre intenzívnu starostlivosť, vo vyžadovanom počte kusov, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v originálnom balení výrobcu.
Súčasťou dodávky musia byť všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/a pod.), návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka, preberací protokol.
Vrátane dopravy, inštalácie na mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu.
Podmienkou dodávky je zabezpečeniea servisných činnosti počas záručnej a pozáručnej doby autorizovaným servisom, vrátane dodávky náhradných dielcov, po dobu minimálne 10 rokov odo dňa inštalácie.
Profylaktická kontrola bude vykonávaná v dohodnutých dňoch v mesiaci v prípade poruchy v deň odstraňovania poruchy.
V prípade poruchy zariadenia servisná odozva maximálne do 12 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní a servisný zásah do maximálne 24 hodín v rámci pracovných dní.
Dodávateľ bude vykonávať pravidelné prehliadky celej zostavy v intervaloch stanovených výrobcom.
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky.
Najviac 14 dní pred uplynutím záručnej lehoty, Dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno technickú prehliadku a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku.
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. Cena tovaru zahŕňa aj inštalácie, uvedenie do prevádzky, zaškolenie personálu a záručný servis vrátane pravidelných bezpečnostno - technických prehliadok podľa odporúčaní výrobcu.
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vzhľadových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Súčasťou preberacieho protokolu o uvedení prístroja do prevádzky je: typ prístroja, výrobca, krajina pôvodu, výrobné číslo,dátum a zaškolenie vrátane menného zoznamu zaškolených pracovníkov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie.
Predmet zmluvy je hradený z kapitálových výdavkov zo štátneho rozpočtu a Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak poskytovateľ finančných prostriedkov (príslušný orgán štátnej správy – ministerstvo), ktorý má realizovať financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálne účinných obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémo EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jejzverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

08.02.2021 00:00 — 30.04.2021 23:59

1,00 súbor

138 860,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.01.2021 14:04

02.02.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.02.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.02.2021 14:46 - Vstupná ponuka 138 860,00 € Cena bez DPH
01.02.2021 22:40 - Najvýhodnejšia ponuka 138 859,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS