• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2021 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2021 13:50
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2021 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2021 15:15

Detail zákazky Z20211202

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2021 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2021 13:50
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2021 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2021 15:15

Základné údaje

Z20211202

OF-230221

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5497778

Objednávateľ

42089841

Spojená škola Chminianske Jakubovany

Chminianske Jakubovany 21, Chminianske Jakubovany, 08233, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné lístky, stravné poukážky, zabezpečenie stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. nákup stravných lístkov
Funkcia
zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s  ustanovením §152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Zákonník práce v znení neskorších predpisov
Zmluva sa uzatvára na obdobie od 15.02.2021 do 31.01.2023 alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jedného stravného lístka eur 3,83
Predpokladané množstvo odobraných poukážok kusov 10000 21900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenín
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky alebo inak zistiteľné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ dodá objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na adresu sídla objednávateľa, a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke
Dodávka stravných poukážok sa bude vykonávať  po častiach na základe objednávky objednávateľa, ktorá bude zadaná prostredníctvom internetu, zaslaná e-mailom, alebo odoslaná poštou.
Dodávateľ dodá stravné poukážky do 3 pracovných dní odo dňa podania objednávky.
Objednávateľ má právo na vrátenie nepoužitých stravných poukážok, čo sa uskutoční buď vrátením finančnej čiastky rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených stravných poukážok, alebo ich výmenou za stravné poukážky v rovnakej nominálnej hodnote vydané pre nové emisné obdobie najneskôr do 3 pracovných
Objednávateľ vráti neplatné stravné pokážky najneskôr do 15. dňa mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy poukážky stratili platnosť.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravného lístka v eurách a provízie dodávateľa vyjadrenej v eurách vrátane DPH a všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním, (ak je dodávateľ platcom DPH) zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta.
Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. Zmena je bezplatná.
Výška provízie dodávateľa bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a počas platnosti zmluvy sa meniť nebude.
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania, všetky náklady spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky.
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Zmluvné strany môžu túto zmluvu zrušiť písomnou výpoveďou aj bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota je tri mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcim po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane.
Kritériom vyhodnotenia bude celková hodnota zákazky, pričom celková hodnota zákazky bude vypočítaná ako celková cena za jeden stravný poukaz (nominálna hodnota poukazu plus provízia s DPH) vynásobená predpokladaným maximálnym množstvom odobraných stravných poukážok - vyjadrená v eurách
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo podĺa čiastkových objednávok, po dodaní stravných poukážok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať maximálny zmluvný počet stravných poukážok.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných lístkov Min. do konca roka, v ktorom boli vydané. Poukážky pre XI a XII mesiac s platnosťou aj v ďalšom roku
Doba platnosti stravných lístkov pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku alebo inak zistiteľné
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných lístkov kvartálne alebo podľa prevádzkových potrieb objednávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

21, Chminianske Jakubovany, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

15.02.2021 13:51 — 31.01.2023 13:51

21 900,00 ks

83 877,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.01.2021 13:52

10.02.2021 13:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.02.2021 14:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 94
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.01.2021 14:53 - Vstupná ponuka 83 877,00 € Cena s DPH
28.01.2021 14:13 - Najvýhodnejšia ponuka 83 876,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS