00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
45730661
CEEMED, s. r. o.
Družstevná 284/14, Považská Bystrica, 01701, SVK
Diagnostické súpravy pre bunkovú imunitu
diagnostiká, bunková imunita, súprava
Tovar, Služba
1. Diagnostické súpravy pre bunkovú imunitu
|
|
---|---|
Funkcia |
Diagnostické činidlá určené pre bunkovú imunitu. |
IGRA test na vyšetrenie infekcie zapríčinenej komplexom Mycobacterium tuberculosis. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
QuantiFERON - TB Gold Plus | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ELISA súprava (44 vyšetrení, 4 skúmavky, 2 platne) určená na vyšetrenie infekcie človeka zapríčinenej komplexom Mycobacterium tuberculosis. | |
In vitro detekcia IFN gama uvoľneného po stimulácii leukocytov periférnej krvi špecifickými antigénmi ESAT-6 a CFP-10. Súprava umožňujúca interpretáciu rozlíšenia aktivácie CD4 a CD8 lymfocytov. | |
Súprava musí obsahovať všetky reagencie potrebné na vyšetrenie. Súčasťou prvej dodávky musí byť vyhodnocovací program pre počítač. Súprava musí mať označenie CE a dostupné porovnávacie štúdie. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ predloží rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu sadzby DPH a ceny s DPH. |
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu počtu potreby vyšetrení alebo platobnej neschopnosti. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku. |
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy, na základe priebežnej čiastkovej objednávky, zadanej e-mailom. Dodávka tovaru max. do 5- ich pracovných dní. |
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
Zásielka musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia. |
Súprava musí byť dodaná vcelku, nepoškodená, nepoužitá, s dobou exspirácie minimálne 6 mesiacov od dodania. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru. |
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
20.02.2021 08:00 — 19.02.2022 15:00
1,00 celok
11 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.01.2021 13:42
02.02.2021 10:00
02.02.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.01.2021 14:14 - Vstupná ponuka | 11 600,00 | € | Cena bez DPH |
28.01.2021 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 600,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: