00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
46920765
UNIKOV NITRA, s.r.o.
Lehotská 4, Nitra, 94901, SVK
Mobilné lisovacie kontajnery hákové
odpad, kontajnery, lisovanie
Tovar, Služba
1. Mobilný tlačný lisovací kontajner hákový veľkosti minimálne 20 m3 - vrátane dodania na miesto plnenia, montáže a inštruktáže.
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontajnery budú využívané na triedený separovaný odpad, ktorý bude zberaný pre ďalšiu recykláciu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | ks | 2 | ||
ložný objem | m3 | 20 | ||
dĺžka | mm | 6700 | 7000 | |
šírka | mm | 2300 | 2500 | |
výška | mm | 2650 | ||
Výška vhadzovania odpadu | mm | 1400 | ||
Hmotnosť | kg | 5500 | ||
Predný + Zadný( nakladací) hák výška viď norma DIN 30 722 | mm | 1.570 | ||
Istenie typu C | A | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Modulárne prevedenie lisovacieho kontajnera | zberová ( ložná ) časť a elektromotor ako jeden celok, t.j. kontajner je skonštruovaný v jednom celku z dôvodu jeho mobility |
požadovaná farba | RAL 1028 |
Lisovací cyklus | nastaviteľný tlak lisovania a dĺžka lisovacieho cyklu |
Hákové naberanie | Hák vpredu a zadné valce, + Hák vzadu predné valce (t.j. vyžaduje sa obojstranná možnosť naberania kontajnera na obsluhujúce vozidlo) |
Elektrická prípojka | 400 V, 50 Hz |
Stierač dna lisu | áno |
Príklop zásobníkovej časti | ÁNO; na teleskopických vzperách |
Hlásenie plnosti | ÁNO: min. pri ¾ plnosti a 100% plnosti |
Prípojný gumový kábel | ÁNO; min. 10 m dĺžka |
Zadné výklopné dvere | ÁNO |
2. Servisná prehliadka
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
výmena oleja a filtra, vykonanie údržby predpísanej výrobcom, vrátane poskytnutia k tomu predpísaných náhradných dielov a dopravných nákladov | ks | 2 |
Názov |
Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový doposiaľ nepoužitý. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach. |
Požadovaný termín dodávky je max. 2 mesiace odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS). |
Záručná doba na predmet zmluvy ako celok je 24 mesiacov, ak dodávateľ alebo výrobca neudáva dlhšiu záručnú dobu. Záručná lehota začína plynúť momentom protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy. |
V cene je zahrnutá inštruktáž, montáž, a všetky náklady a výdavky súvisiace s úplným dodaním predmetu zmluvy, vrátane dopravných nákladov a nákladov súvisiacich s poskytnutím predmetu zmluvy. V cene sú ďalej pre každý kontajner zahrnuté dve servisné prehliadky, vrátane dopravných nákladov a vykonania údržby predpísanej dodávateľom, vrátane poskytnutia k tomu predpísaných náhradných dielov. |
Servisné prehliadky budú vykonávané v mieste plnenia, prípadne na inom mieste v rámci BA v intervale predpísanom výrobcom pre predmet zmluvy. Servisná prehliadka zahŕňa mechanickú a elektro revíziu, výmenu filtrov, výmenu oleja, vyčistenie a premazanie lisu, prípadne ďalšie úkony určené výrobcom v rámci pravidelného servisu. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov a jednotkových cien do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodať nasledujúce dokumenty: Návod na obsluhu a údržbu hydraulického agregátu od výrobcu agregátu (ak nie je zhodný s výrobcom kontajnera), ES Prehlásenie o zhode vydané podľa smernice EU 89/209/EEC3, Technická dokumentácia lisovacieho kontajnera, Elektrodokumentácia lisovacieho kontajnera, Správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške el. zariadenia pracovného stroja STN EN 60204-1. |
Dodávateľ vyzve objednávateľa telefonicky alebo emailom na prevzatie predmetu zmluvy najmenej dva pracovné dni pred predpokladaným termínom prevzatia. V mieste plnenia zmluvy uskutoční dodávateľ inštruktáž, školenie obsluhy a údržby pre max. 12 osôb z toho pre 4 osoby školenie s oprávnením školiť ďalšie osoby. |
Za závadu sa považuje odchýlka (nezhoda) v kvalite, rozsahu, parametroch a technických vlastnostiach predmetu zmluvy v tejto zmluve a so všeobecne záväznými právnymi predpismi a technickými normami. |
Počas záručnej doby je dodávateľ povinný vykonať obhliadku a diagnostiku závady do jedného týždňa počas pracovných dní od nahlásenia závady objednávateľom. |
V prípade, že sa jedná o závadu, ktorú je možné odstrániť okamžite na mieste, dodávateľ ju vykoná. V prípade, že by sa jednalo o reklamovanú závadu, ktorú dodávateľ vie odstrániť na mieste ale dôvodne ju odmietne uznať, musí byť odberateľ vopred oboznámený s celkovou cenou odstránenia závady a musí sa vypracovať na mieste cenová ponuka. Po odsúhlasení cenovej ponuky je možné vykonať odstránenie závady, ktorá nebola uznaná v rámci reklamácie. |
V prípade, že dodávateľ závadu nevie odstrániť na mieste a reklamovanú závadu dôvodne odmietne uznať, je povinný do 3 pracovných dní od obhliadky písomne odôvodniť odmietnutie reklamácie a zaslať cenovú ponuku/kalkuláciu na odstránenie závady a časovo vymedziť dobu odstránenia závady. V prípade uznanej reklamovanej závady, ktorú dodávateľ nevie odstrániť na mieste počas obhliadky, je povinný do 3 pracovných dní od obhliadky písomne časovo vymedziť dobu odstránenia závady. |
Doba na odstránenie závady je do 7 pracovných dní, ak sa objednávateľ a dodávateľ nedohodnú inak. V rámci uznanej reklamácie si dodávateľ neúčtuje žiadne náklady spojené s odstránením závady. V rámci neuznanej reklamácie, alebo pozáručného servisu sú náklady spojené s odstránením závad súčasťou cenovej ponuky. |
V prípade nedodržania povinností predávajúceho vyplývajúce z bodu 10 a 13 Osobitných požiadaviek na plnenie tejto zmluvy, si môže kupujúci nárokovať zmluvnú pokutu vo výške 100 Eur za každý týždeň omeškania. |
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej sú v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ a objednávateľ nemôže predmet zmluvy riadne používať. |
Po skončení záručnej doby na predmet zmluvy sa dodávateľ zaväzuje postupovať pri servise v lehotách uvedených v tejto zmluve vzťahujúcich sa na odstránenie závad. |
Ivanská cesta 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
05.04.2021 12:15
2,00 ks
33 400,00
Požadujem predložiť návrh plnenia - technicky list výrobcu predmetu zákazky ktorý bude obsahovať všetky požadované technické parametre uvedene v predmete zákazky
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.01.2021 12:16
03.02.2021 12:30
03.02.2021 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.02.2021 10:39 - Vstupná ponuka | 33 400,00 | € | Cena bez DPH |
03.02.2021 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: