00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
46920765
UNIKOV NITRA, s.r.o.
Lehotská 4, Nitra, 94901, SVK
Mobilné lisovacie kontajnery hákové
odpad, kontajnery, lisovanie
Tovar, Služba
|
1. Mobilný tlačný lisovací kontajner hákový veľkosti minimálne 20 m3 - vrátane dodania na miesto plnenia, montáže a inštruktáže.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kontajnery budú využívané na triedený separovaný odpad, ktorý bude zberaný pre ďalšiu recykláciu. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet | ks | 2 | ||
| ložný objem | m3 | 20 | ||
| dĺžka | mm | 6700 | 7000 | |
| šírka | mm | 2300 | 2500 | |
| výška | mm | 2650 | ||
| Výška vhadzovania odpadu | mm | 1400 | ||
| Hmotnosť | kg | 5500 | ||
| Predný + Zadný( nakladací) hák výška viď norma DIN 30 722 | mm | 1.570 | ||
| Istenie typu C | A | 16 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Modulárne prevedenie lisovacieho kontajnera | zberová ( ložná ) časť a elektromotor ako jeden celok, t.j. kontajner je skonštruovaný v jednom celku z dôvodu jeho mobility |
| požadovaná farba | RAL 1028 |
| Lisovací cyklus | nastaviteľný tlak lisovania a dĺžka lisovacieho cyklu |
| Hákové naberanie | Hák vpredu a zadné valce, + Hák vzadu predné valce (t.j. vyžaduje sa obojstranná možnosť naberania kontajnera na obsluhujúce vozidlo) |
| Elektrická prípojka | 400 V, 50 Hz |
| Stierač dna lisu | áno |
| Príklop zásobníkovej časti | ÁNO; na teleskopických vzperách |
| Hlásenie plnosti | ÁNO: min. pri ¾ plnosti a 100% plnosti |
| Prípojný gumový kábel | ÁNO; min. 10 m dĺžka |
| Zadné výklopné dvere | ÁNO |
|
2. Servisná prehliadka
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| výmena oleja a filtra, vykonanie údržby predpísanej výrobcom, vrátane poskytnutia k tomu predpísaných náhradných dielov a dopravných nákladov | ks | 2 |
| Názov |
| Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový doposiaľ nepoužitý. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach. |
| Požadovaný termín dodávky je max. 2 mesiace odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS). |
| Záručná doba na predmet zmluvy ako celok je 24 mesiacov, ak dodávateľ alebo výrobca neudáva dlhšiu záručnú dobu. Záručná lehota začína plynúť momentom protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy. |
| V cene je zahrnutá inštruktáž, montáž, a všetky náklady a výdavky súvisiace s úplným dodaním predmetu zmluvy, vrátane dopravných nákladov a nákladov súvisiacich s poskytnutím predmetu zmluvy. V cene sú ďalej pre každý kontajner zahrnuté dve servisné prehliadky, vrátane dopravných nákladov a vykonania údržby predpísanej dodávateľom, vrátane poskytnutia k tomu predpísaných náhradných dielov. |
| Servisné prehliadky budú vykonávané v mieste plnenia, prípadne na inom mieste v rámci BA v intervale predpísanom výrobcom pre predmet zmluvy. Servisná prehliadka zahŕňa mechanickú a elektro revíziu, výmenu filtrov, výmenu oleja, vyčistenie a premazanie lisu, prípadne ďalšie úkony určené výrobcom v rámci pravidelného servisu. |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov a jednotkových cien do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný dodať nasledujúce dokumenty: Návod na obsluhu a údržbu hydraulického agregátu od výrobcu agregátu (ak nie je zhodný s výrobcom kontajnera), ES Prehlásenie o zhode vydané podľa smernice EU 89/209/EEC3, Technická dokumentácia lisovacieho kontajnera, Elektrodokumentácia lisovacieho kontajnera, Správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške el. zariadenia pracovného stroja STN EN 60204-1. |
| Dodávateľ vyzve objednávateľa telefonicky alebo emailom na prevzatie predmetu zmluvy najmenej dva pracovné dni pred predpokladaným termínom prevzatia. V mieste plnenia zmluvy uskutoční dodávateľ inštruktáž, školenie obsluhy a údržby pre max. 12 osôb z toho pre 4 osoby školenie s oprávnením školiť ďalšie osoby. |
| Za závadu sa považuje odchýlka (nezhoda) v kvalite, rozsahu, parametroch a technických vlastnostiach predmetu zmluvy v tejto zmluve a so všeobecne záväznými právnymi predpismi a technickými normami. |
| Počas záručnej doby je dodávateľ povinný vykonať obhliadku a diagnostiku závady do jedného týždňa počas pracovných dní od nahlásenia závady objednávateľom. |
| V prípade, že sa jedná o závadu, ktorú je možné odstrániť okamžite na mieste, dodávateľ ju vykoná. V prípade, že by sa jednalo o reklamovanú závadu, ktorú dodávateľ vie odstrániť na mieste ale dôvodne ju odmietne uznať, musí byť odberateľ vopred oboznámený s celkovou cenou odstránenia závady a musí sa vypracovať na mieste cenová ponuka. Po odsúhlasení cenovej ponuky je možné vykonať odstránenie závady, ktorá nebola uznaná v rámci reklamácie. |
| V prípade, že dodávateľ závadu nevie odstrániť na mieste a reklamovanú závadu dôvodne odmietne uznať, je povinný do 3 pracovných dní od obhliadky písomne odôvodniť odmietnutie reklamácie a zaslať cenovú ponuku/kalkuláciu na odstránenie závady a časovo vymedziť dobu odstránenia závady. V prípade uznanej reklamovanej závady, ktorú dodávateľ nevie odstrániť na mieste počas obhliadky, je povinný do 3 pracovných dní od obhliadky písomne časovo vymedziť dobu odstránenia závady. |
| Doba na odstránenie závady je do 7 pracovných dní, ak sa objednávateľ a dodávateľ nedohodnú inak. V rámci uznanej reklamácie si dodávateľ neúčtuje žiadne náklady spojené s odstránením závady. V rámci neuznanej reklamácie, alebo pozáručného servisu sú náklady spojené s odstránením závad súčasťou cenovej ponuky. |
| V prípade nedodržania povinností predávajúceho vyplývajúce z bodu 10 a 13 Osobitných požiadaviek na plnenie tejto zmluvy, si môže kupujúci nárokovať zmluvnú pokutu vo výške 100 Eur za každý týždeň omeškania. |
| Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej sú v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ a objednávateľ nemôže predmet zmluvy riadne používať. |
| Po skončení záručnej doby na predmet zmluvy sa dodávateľ zaväzuje postupovať pri servise v lehotách uvedených v tejto zmluve vzťahujúcich sa na odstránenie závad. |
Ivanská cesta 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
05.04.2021 12:15
2,00 ks
33 400,00
Požadujem predložiť návrh plnenia - technicky list výrobcu predmetu zákazky ktorý bude obsahovať všetky požadované technické parametre uvedene v predmete zákazky
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.01.2021 12:16
03.02.2021 12:30
03.02.2021 12:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.02.2021 10:39 - Vstupná ponuka | 33 400,00 | € | Cena bez DPH |
| 03.02.2021 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 400,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: