• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2021 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2021 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2021 12:37

Detail zákazky Z20211183

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2021 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2021 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2021 12:37

Základné údaje

Z20211183

OF-227699

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5485035

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebooky a multifunkčné zariadenia

notebook, multifunkčné zariadenia

  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook typ 1
Funkcia
Notebook pre náročnejšie kancelárske práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook typ 1 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej Displej min. 13,6“, IPS min 100 Hz, Full HD 1920x1080
RAM Pamäť min. 16 GB DDR4 (možnosť rozšírenia na 64GB)
Porty Porty USB2.0, USB3.2, USB3.2 Typ-C, RJ45, HDMI
CPU Procesor  minimálne 19000 b podľa Passmark
Pripojiteľnosť WIFI: min. 1x 802.11 s integrovaným Bluetooth, RJ45
Disk DISK: min. SSD 512GB M.2
Optická mechanika Nie
Klávesnica lokalizácia SK, podsvietenie klávesnice: áno
Operačný systém Windows 10 Pro 64-bit, SK
Záručná doba min. 36 mesiacov on-site Áno
Tovar musí byť dodaný ako nový, nepoužitý, nerepasovaný, zabalený v originálnom obale Áno
 2. Notebook typ 2
Funkcia
Notebook pre jednoduchšie kancelárske práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook typ 2 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej Displej min. 13,6“, Full HD 1920x1080
RAM Pamäť min. 8 GB DDR4 (možnosť rozšírenia na 64GB)
Porty min. USB2.0, USB3.2, USB3.2 Typ-C, RJ45, HDMI
CPU minimálne 9000 b podľa Passmark
Pripojiteľnosť WIFI: min. 1x 802.11 s integrovaným Bluetooth
HDD SSD min., 256GB M.2
Optická mechanika Nie
Klávesnica SK lokalizácia, Podsvietenie klávesnice: áno
Operačný systém Windows 10 Pro 64-bit, SK
Záručná doba min. 36 mesiacov on-site Áno
Tovar musí byť dodaný ako nový, nepoužitý, nerepasovaný, zabalený v originálnom obale Áno
 3. Multifunkčné zariadenie typ 1
Funkcia
Multifunkčné zariadenie HP Color LaserJet Pro MFP M283fdn (7KW74A#B19) alebo ekvivalent
Musí byť kompatibilné s originálnymi tonermi HP 207X (W2210X, W2211X, W2212X, W2213X)
Automatický podávač dokumentov: áno
Prioritný zásobník na 1 hárok: áno
Vstupný zásobník min. na 250 hárkov papiera
Výstupný zásobník  min. na 100 listov papiera
Pripojenie cez rozhranie USB 2.0 a LAN
Automatická obojstranná tlač: áno
Čierno-biela aj farebná laserová tlač s rýchlosťou min. 21 strán za minútu (A4)
Rozlíšenie tlače do min. 600x600 dpi
Podporované formáty papiera - A4, A5, A6, B5 (JIS), B6 (JIS), 10 x 15 cm, obálky (10, B5, C5, DL, Monarch), pohľadnica (JIS jednostranná a obojstranná)
Veľkosť skenovanej plochy min. 215 x297 mm
Optické rozlíšenie skenovania – Až 300 dpi (farebne a čiernobielo, ADF)
Wifi: nie
Bluetooth: nie
Vstavaný displej: áno
Rýchlosť skenovania (formát A4): Až 26 str./min (čiernobielo)
Rýchlosť skenovania (formát A4): Až 22 str./min (farebne)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčné zariadenie typ 1 ks 4
 4. Multifunkčné zariadenie typ 2
Funkcia
Multifunkčné zariadenie HP Color LaserJet Pro MFP M479dw (W1A77A#B19) alebo ekvivalent
Musí byť kompatibilné s originálnymi tonermi HP 415X (W2030X, W2031X, W2032X, W2033X)
Automatický podávač dokumentov: áno
Prioritný zásobník na 1 hárok: áno
Vstupný zásobník min. na 250 hárkov papiera (možnosť rozšírenia na 800 hárkov s voliteľným zásobníkom na 550 hárkov)
Výstupný zásobník  min. na 150 listov papiera
Pripojenie cez rozhranie USB 2.0 a LAN
Automatická obojstranná tlač: áno
Čierno-biela aj farebná laserová tlač s rýchlosťou min. 27 strán za minútu (A4)
Rozlíšenie tlače do min. 600x600 dpi
Podporované formáty papiera - A4, A5, A6, B5 (JIS), B6 (JIS), 10 x 15 cm, obálky (10, B5, C5, DL, Monarch), pohľadnica (JIS jednostranná a obojstranná)
Veľkosť skenovanej plochy min. 215 x297 mm
Optické rozlíšenie skenovania – Až 1200 dpi (farebne a čiernobielo, ADF)
Vstavaný displej: áno
Rýchlosť skenovania (formát A4): Až 29 str./min (čiernobielo)
Rýchlosť skenovania (formát A4): Až 20 str./min (farebne)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčné zariadenie typ 2 ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu.
Termín dodania tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00, pričom Dodávateľ je povinný dodať Kupujúcemu predmet plnenia do 2 týždňov odo dňa uzavretia zmluvy.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku pri dodaní tovaru.
Oprávnená osoba kupujúceho a jeho e-mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe kupujúceho špecifikáciu predmetu zmluvy do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy - prospekt, podrobný technický opis a návod na použitie tovaru, s uvedením obchodného názvu a typového označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Kupujúci požaduje dodať nový, nepoužitý a nerepasovaný tovar v originálnom obale.
Kupujúci je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, alebo tovaru nespĺňajúceho požiadavky Kupujúceho na predmet zákazky tento tovar neprevziať.
Kupujúci požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela
Kupujúci upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v Registri partnerov verejného sektora vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR zapísaných svojich konečných užívateľov výhod, pričom v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora má povinnosť sa do registra zapísať, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Kupujúci v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Kupujúceho ako dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ďumbierska 3/L, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

09.02.2021 11:00 — 19.02.2021 11:00

1,00 súbor

3 800,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.01.2021 11:26

05.02.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.02.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 412
 58
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.01.2021 12:04 - Vstupná ponuka 3 800,00 € Cena bez DPH
27.01.2021 18:10 - Najvýhodnejšia ponuka 3 799,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS