• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2021 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2021 12:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2021 12:25

Detail zákazky Z20211173

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2021 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2021 12:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2021 12:25

Základné údaje

Z20211173

OF-230184

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5489806

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozšírenie kapacity diskových polí 3PAR

Rozšírenie diskového poľa 3PAR, softvér, hardvér, disk, disková pamäť, databáza, databázový systém

  • 32580000-2 - Dátové zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rozšírenie kapacity diskových polí 3PAR
Funkcia
Predmetom obstarania je upgrade diskovej kapacity storage 3PAR z dôvodu nárastu celkovej potreby kapacity (centrálneho dátového úložiska). Jedná sa o doplnenie špecifických súčiastok s presnou špecifikáciou do existujúceho 3PAR zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dodávka a inštalácia hardvéru (HW) súbor 1
K2P94B - HPE 3PAR 8000 1.8TB SAS 10K SFF (2.5in) HDD with All-inclusive Single-system Software ks 16
H1K92A3 - HPE 3Y Proactive Care 24x7 SVC ks 1
H1K92A3 X84 - HPE 3PAR 8000 1,8 TB+SW 10K SFF HDD Supp ks 16
HA124A1 - HPE Technical Installation Startup SVC ks 1
HA124A1 5Y0 - HPE Startup 3PAR 8K Fid Drv-Drv Enc SVC ks 2
K2P94B - HPE 3PAR 8000 1.8TB SAS 10K SFF (2,5in) HDD with All-inclusive Single-system Software ks 16
H1K92A3 - HPE 3Y Proactive Care 24x7 SVC ks 1
H1K92A3 X84 - HPE 3PAR 8000 1,8 TB+SW 10K SFF HDD Supp ks 16
HA124A1 - HPE Technical Installation Startup SVC ks 1
HA124A1 5Y0 - HPE Startup 3PAR 8K Fid Drv-Drv Enc SVC ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požaduje sa inštalácia a implementácia požadovaných diskov a licencií technikom s platným certifikátom výrobcu pre danú typovú radu požadovaných zariadení Inštalácia - áno
Servis na hardvér a softvér s odozvou do 4 hodín 24x7 od nahlásenia prípadu. Záruka - áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Tovar bude dodaný vrátane dopravy a všetkých nákladov spojených s dodaním na miesto dodania t.j. do sídla Objednávateľa, do 30 dní od dňa podpísania zmlulvy.
2. Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný a neprebalený, t.j. originálny od výrobcu Hewlett Packard Enterprise (HPE),
3. Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi fotokópiu potvrdenia, vydaného výrobcom, alebo autorizovanou certifikačnou autoritou (pre každú ponúkanú obchodnú značku tovarov): a) že ponúkaný tovar je dodávaný v rámci štandardných obchodných kanálov výrobcu; b) že má status autorizovaného obchodného partnera ...
... c) že má status autorizovaného servisného partnera alebo, že výrobca garantuje vykonanie odbornej implementácie a odborného záručného a pozáručného servisu na zariadenia dodané prostredníctvom dodávateľa aj v prípade zániku dodávateľa, alebo ukončenia jeho pôsobnosti na trhu, a to v zmysle všeobecných záručných podmienok výrobcu zariadení; d) platný certifikát o odbornej spôsobilosti osôb , na návrh dizajnu, na implementáciu, záručný a pozáručný servis pre dodávané riešenia
4. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
5. Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
6. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať zariadenia, ktoré musia byť nové, nepoužívané, nerepasované, neprebalené a v súlade s technickou špecifikáciou má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10% s hodnoty zákazky. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nesplnením osobitných požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
7. Podkladom pre fakturáciu bude podpísaný protokol o odovzdaní a prevzatí tovaru a služieb objednávateľom a dodávateľom.
8. Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ...
.... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH daňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.
9. Vrátane dopravy na miesto plnenia
10. Vrátane inštalácie na mieste plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

15.02.2021 00:00 — 15.04.2021 23:59

73,00 počet

75 898,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.02.2021 08:38

08.02.2021 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.02.2021 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 262
 17
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.02.2021 15:25 - Vstupná ponuka 75 898,00 € Cena bez DPH
05.02.2021 10:23 - Najvýhodnejšia ponuka 75 897,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS