• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2021 14:43
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2021 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2021 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2021 15:35

Detail zákazky Z20211128

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2021 14:43
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2021 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2021 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2021 15:35

Základné údaje

Z20211128

OF-230229

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5464542

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoba na nemocničný/kontaminovaný odpad 2l, 10 l, 60 l

odpad, nádoba na odpad

  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33141123-8 - Nádoby na ostré predmety

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nádoba na nemocničný/kontaminovaný odpad 2l, 10 l (12l), 60 l
Funkcia
1. Nádoba na mediciálny odpad 2 l
2. Nádoba na kontaminovaný odpad 10 l - 12 l
3. Nádoba na kontaminovaný odpad 60 l
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. objem l 2
1. výška nádoby mm 140
1. otvor s priemerom mm 50
2. objem l 10 12
2. výška nádoby mm 220 320
2. otvor s priemerom mm 85 105
3. objem l 60
3. výška nádoby mm 640 690
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. nádoba - 2l- určená na použitý medicínsky odpad, ostré predmety (ihly)
- nádoba na zber a likvidáciu kontaminovaného odpadu (ihiel, skalpelov, pipiet a iného drobného zdravotníckeho odpadu)
- jednorázové bezpečnostné nádoby na kontaminovaný odpad s uzatvárateľným vekom
- nádoba s viečkom pre jednoduché odstránenie ihiel
2. a 3. Nádoba na klinický odpad s objemom 10L-12L a 60 l:
- musí slúžiť na zber ostrých predmetov a klinického odpadu,
- musí byť určená na jednorázové použitie,
- musí byť určená na transport a následnú likvidáciu spálením spolu s jej obsahom mimo nemocničného zariadenia,
- musí byť vyrobená z ekologického plastového materiálu,
- musí byť vybavená rúčkami, resp. úchytkami na jednoduchý prenos,
- musí pozostávať z dvoch častí, ktoré musia byť jasne označené, že sa jedná o nádoby na ostré predmety a klinický odpad:
- samotná nádoba - musí spĺňať požiadavky na obaly v zmysle Dohody ADR podľa obalových inštrukcií pre klinické odpady, na obale musí byť označenie kódu obalu "un", ktorý je trvalý, čitateľný a umiestnený na mieste a takej veľkosti vzťahujúcej sa k obalu, aby bol dobre viditeľný,
- kryt (uzatvárateľné veko) s otvorom, ktorý musí byť vybavený antirefluxnými krytmi otvoru, ktoré zabraňujú náhodnému vystreknutiu obsahu nádoby,
- musí mať možnosť dočasného a permanentného uzavretia:
- dočasné uzavretie nádoby má chrániť personál pred kontaktom s použitými ostrými predmetmi a výparmi z klinického odpadu medzi jednotlivými použitiami,
- pernamentné uzavretie nádoby má zabezpečiť po naplnení nádoby jej pevné uzavretie pomocou permanentného uzáveru, čím bude nádoba pripravená k transportu a likvidácií. Po uzavretí nesmie byť možné jej opätovné otváranie a použitie.
Predpokladaný požadovaný odber v ks za 1 rok:
1. Nádoba na mediciálny odpad 2 l 600 ks
2. Nádoba na kontaminovaný odpad 10 l - 12 l 210 ks
3. Nádoba na kontaminovaný odpad 60 l 70 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá situácia nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb;
- dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý bol objednaný jednotlivými písomnými objednávkami objednávateľa, v lehote do 5 dní od uzavretia čiastkovej kúpnej zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany v jednotlivej čiastkovej kúpnej zmluve nedohodnú inak;
- zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- dodávať objednávateľovi tovar podľa tejto zmluvy výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam stanovených v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto zmluvy.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v nesprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Faktúra musí obsahovať odvolávku na číslo zmluvy z EKS. Faktúra bude vystavená na objednávateľa, s ktorým bude uzatvorená zmluva (nie na zmluvnú lekáreň), pričom splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu
Požaduje sa predložiť vyhlásenie o zhode, t.j. funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

1 192,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.01.2021 14:43

29.01.2021 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.01.2021 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 607
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.01.2021 08:13 - Vstupná ponuka 1 191,00 € Cena s DPH
29.01.2021 08:13 - Najvýhodnejšia ponuka 1 191,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS