37957937
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica
Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
Nádoba na nemocničný/kontaminovaný odpad 2l, 10 l, 60 l
odpad, nádoba na odpad
Tovar, Služba
1. Nádoba na nemocničný/kontaminovaný odpad 2l, 10 l (12l), 60 l
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nádoba na mediciálny odpad 2 l |
2. Nádoba na kontaminovaný odpad 10 l - 12 l |
3. Nádoba na kontaminovaný odpad 60 l |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. objem | l | 2 | ||
1. výška nádoby | mm | 140 | ||
1. otvor s priemerom | mm | 50 | ||
2. objem | l | 10 | 12 | |
2. výška nádoby | mm | 220 | 320 | |
2. otvor s priemerom | mm | 85 | 105 | |
3. objem | l | 60 | ||
3. výška nádoby | mm | 640 | 690 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. nádoba - 2l- určená na použitý medicínsky odpad, ostré predmety (ihly) | |
- nádoba na zber a likvidáciu kontaminovaného odpadu (ihiel, skalpelov, pipiet a iného drobného zdravotníckeho odpadu) | |
- jednorázové bezpečnostné nádoby na kontaminovaný odpad s uzatvárateľným vekom | |
- nádoba s viečkom pre jednoduché odstránenie ihiel | |
2. a 3. Nádoba na klinický odpad s objemom 10L-12L a 60 l: | |
- musí slúžiť na zber ostrých predmetov a klinického odpadu, | |
- musí byť určená na jednorázové použitie, | |
- musí byť určená na transport a následnú likvidáciu spálením spolu s jej obsahom mimo nemocničného zariadenia, | |
- musí byť vyrobená z ekologického plastového materiálu, | |
- musí byť vybavená rúčkami, resp. úchytkami na jednoduchý prenos, | |
- musí pozostávať z dvoch častí, ktoré musia byť jasne označené, že sa jedná o nádoby na ostré predmety a klinický odpad: | |
- samotná nádoba - musí spĺňať požiadavky na obaly v zmysle Dohody ADR podľa obalových inštrukcií pre klinické odpady, na obale musí byť označenie kódu obalu "un", ktorý je trvalý, čitateľný a umiestnený na mieste a takej veľkosti vzťahujúcej sa k obalu, aby bol dobre viditeľný, | |
- kryt (uzatvárateľné veko) s otvorom, ktorý musí byť vybavený antirefluxnými krytmi otvoru, ktoré zabraňujú náhodnému vystreknutiu obsahu nádoby, | |
- musí mať možnosť dočasného a permanentného uzavretia: | |
- dočasné uzavretie nádoby má chrániť personál pred kontaktom s použitými ostrými predmetmi a výparmi z klinického odpadu medzi jednotlivými použitiami, | |
- pernamentné uzavretie nádoby má zabezpečiť po naplnení nádoby jej pevné uzavretie pomocou permanentného uzáveru, čím bude nádoba pripravená k transportu a likvidácií. Po uzavretí nesmie byť možné jej opätovné otváranie a použitie. | |
Predpokladaný požadovaný odber v ks za 1 rok: | |
1. Nádoba na mediciálny odpad 2 l | 600 ks |
2. Nádoba na kontaminovaný odpad 10 l - 12 l | 210 ks |
3. Nádoba na kontaminovaný odpad 60 l | 70 ks |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá situácia nastane skôr. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky. |
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb; |
- dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý bol objednaný jednotlivými písomnými objednávkami objednávateľa, v lehote do 5 dní od uzavretia čiastkovej kúpnej zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany v jednotlivej čiastkovej kúpnej zmluve nedohodnú inak; |
- zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje: |
- dodávať objednávateľovi tovar podľa tejto zmluvy výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam stanovených v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto zmluvy. |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v nesprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi |
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Faktúra musí obsahovať odvolávku na číslo zmluvy z EKS. Faktúra bude vystavená na objednávateľa, s ktorým bude uzatvorená zmluva (nie na zmluvnú lekáreň), pričom splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu |
Požaduje sa predložiť vyhlásenie o zhode, t.j. funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 podľa rozpisu položiek
1 192,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.01.2021 14:43
29.01.2021 14:45
29.01.2021 15:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.01.2021 08:13 - Vstupná ponuka | 1 191,00 | € | Cena s DPH |
29.01.2021 08:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 191,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: