• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2021 11:01
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2021 12:50

Detail zákazky Z20211096

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2021 11:01
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2021 12:50

Základné údaje

Z20211096

OF-230148

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5464522

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Konzervované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda

Konzervované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda, kompót, šalát

  • 15332400-8 - Konzervované ovocie
  • 15331460-9 - Konzervovaná zelenina
  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky
  • 15331425-2 - Paradajkový pretlak
  • 15331470-2 - Kukurica cukrová
  • 15331430-0 - Konzervované huby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konzervované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda
Funkcia
Konzervované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda pre kuchyňu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cesnaková pasta 850g kg 120
Červená repa 3400g kg 200
Fazuľové struky 3500g kg 200
Konzervovaná fazuľa 2650 g kg 80
Feferóny guľaté 620g kg 30
Hrášok sterilizovaný slaný 680g kg 500
Kukurica sterilizovaná 2650g kg 50
Chren v sladkokyslom náleve 650g kg 80
Červená paprika kápia rezy 660g kg 80
Kečup 900g kg 50
Kapusta sterilizovaná kvasená 3500g kg 500
Čalamáda 3400g kg 200
Kôpor v soli 700g kg 50
Lečo 720g kg 200
Olivy čierne/zelené bezkôstkové 980g kg 30
Paradajkový pretlak 700g kg 800
Šampióny sterilizované 800g kg 250
Uhorky sterilizované 3500g kg 1000
Džem (rôzne druhy) kg 80
Lekvár slivkový kg 80
Kompót ananásový kg 200
Kompót broskyňový 680g kg 250
Kompót marhuľový 3400g kg 150
Kompót slivkový 3400g kg 250
Kompót jablkový 3500g kg 100
Kompót višňa bez kôstky 3500g kg 120
Kompót jablko strúhaný 3500g kg 100
Tuniak konzervovaný 2650g kg 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe objednávok zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania objednávok a realizácia plnenia je spravidla 2xtýždenne počas platnosti zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky. Dodávky sa budú realizovať v pracovných dňoch v čase od 6,00 hod. do 11,00 hod.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách, po uplynutí minimálnej trvanlivosti tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín produktov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky, elektronickou poštou, podľa potrieb objednávateľa, pričom množstvá odobratého tovaru si určí objednávateľ. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa uzatvorenia zmluvy do 31.12.2021,  do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky alebo do uzatvorenia novej rámcovej zmluvy, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

30.01.2021 14:00 — 31.12.2021 14:00

1,00 podľa technickej špecifikácie

8 704,68

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.01.2021 11:01

29.01.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.01.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 141
 15
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.01.2021 10:01 - Vstupná ponuka 8 699,57 € Cena s DPH
28.01.2021 11:24 - Najvýhodnejšia ponuka 7 558,93 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS