• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2021 10:45
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2021 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2021 12:55

Detail zákazky Z20211092

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2021 10:45
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2021 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2021 12:55

Základné údaje

Z20211092

OF-230218

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5464518

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trvanlivé potraviny

trvanlivé potraviny, cestoviny, múky, oleje, strukoviny

  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15851100-9 - Surové cestoviny
  • 15831000-2 - Cukor
  • 15830000-5 - Cukor a jemu príbuzné výrobky
  • 15411100-3 - Rastlinné oleje
  • 15612130-1 - Hladká múka
  • 15612110-5 - Hrubá múka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 03212200-2 - Suché strukoviny a strukoviny
  • 15623000-1 - Škroby
  • 15625000-5 - Krupica
  • 15626000-2 - Pudingový prášok
  • 15981000-8 - Minerálne vody
  • 15831200-4 - Biely cukor
  • 15872400-5 - Soľ
  • 15871100-5 - Ocot a jeho náhrady

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trvanlivé potraviny a koreniny
Funkcia
Trvanlivé potraviny a koreniny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
cestoviny abeceda kg 50
cestoviny farebné vretená kg 80
cestoviny kolienka, vaječné semolínové (stredné) kg 80
cestoviny farfalle semolinové kg 80
cestoviny niťovky vaječné kg 50
cestoviny široké rezance semolinové kg 80
Cestoviny špecle rezance kg 25
Cestoviny tagliatelle 500g kg 40
špagety kg 50
tarhoňa kg 100
Cestoviny penne semolinové kg 80
slovenská ryža kg 100
fliačky vaječné, semolínové kg 60
Slnečnicový olej 1L l 200
Olej fritovací l 100
Olej olivový l 20
Olej Rama 0,9 L  Culinesse ks 15
cukor biely kryštálový kg 800
cukor múčka kg 100
Soľ kuchynská kg 800
Hrubá múka kg 800
Polohrubá múka výberová kg 800
Hladká múka 00 kg 800
Krúpy jačmenné kg 50
Múka krupica kg 50
Škrob Solamyl kg 10
Pudingový prášok na dukátové buchtičky kg 10
Ryža guľatozrnná kg 600
Šošovica veľkozrnná kg 150
Šošovica lúpaná červená kg 200
Fazuľa biela stredná kg 150
Fazuľa farebná stredná kg 200
Hrach žltý- lúpaný, polený kg 200
Cícer 400g ks 100
Hŕstka - zmes kg 40
Ocot l 250
voda minerálna rajec jemne sýtená 0,7l ks 300
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na predmetné výrobky.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných alebo telefonických objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb.
Množstvá tovarov sú orientačné a môžu sa meniť v závislosti od potrieb objednávateľa
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľné, napr. číslo faktúry, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru a pod.
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 24 hodín po akceptovaní objednávky a to v pracovných dňoch od 6:00 do 11:00
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa uzatvorenia zmluvy  do 31.12.2020, do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky alebo do uzatvorenia novej rámcovej zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia v opakovaných dodávkach.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný a doba trvanlivosti aby nebola menej  ako 3 mesiace
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

30.01.2021 14:00 — 31.12.2021 14:00

1,00 podľa technickej špecifikácie

7 542,37

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.01.2021 10:45

29.01.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.01.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 301
 16
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.01.2021 08:29 - Vstupná ponuka 7 542,36 € Cena s DPH
28.01.2021 11:21 - Najvýhodnejšia ponuka 6 329,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS