• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2021 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2021 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2021 13:05

Detail zákazky Z20211089

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2021 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2021 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2021 13:05

Základné údaje

Z20211089

OF-230163

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5464512

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

30352096

Ing. Lazhar Hassouna - Halimex

Bratislavská 1, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé ovocie a zelenina

ovocie a zelenina, banány, broskyne, kapusta, petržlen, pomaranče, cibuľa, mrkva, cesnak, kapustová zelenina, paradajky, papriky, kvasená kapusta

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222332-9 - Broskyne
  • 03222340-8 - Hrozno
  • 03222321-9 - Jablká
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 03221440-2 - Ružičkový kel
  • 03222240-7 - Mandarínky
  • 15332180-9 - Melóny
  • 03221112-4 - Mrkva
  • 15872100-2 - Paprika
  • 03222220-1 - Pomaranče
  • 03221310-2 - Hlávkový šalát
  • 03221260-6 - Huby
  • 03222210-8 - Citróny
  • 03221100-7 - Koreňová a hľuzová zelenina
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 03221230-7 - Papriky
  • 03221320-5 - Šalátové listy
  • 03222112-1 - Ananás
  • 03221113-1 - Cibuľa
  • 03221250-3 - Cuketa
  • 03221400-0 - Kapustovitá zelenina
  • 03221420-6 - Karfiol
  • 03221300-9 - Listová zelenina
  • 03221000-6 - Zelenina
  • 15331461-6 - Konzervovaná kyslá kapusta
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvé ovocie a zelenina
Funkcia
Dodávka čerstvého ovocia a zeleniny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banány kg 800
Ananás ks 400
Broskyne kg 500
Cesnak kg 200
Cibuľa kg 2000
Citróny kg 50
Cuketa kg 100
Cibuľa červená kg 500
Grepy kg 250
Hliva ustricová kg 150
Hrozno stolové (biele, červené) kg 500
Jablká (Golden, Gala, červené, Idared, Jonagold) kg 1500
Kapusta hlávková biela kg 700
Kapusta hlávková červená kg 500
Kapusta čínska kg 500
Kaleráb kg 250
Karfiol ks 400
Kel hlávkový kg 200
Mandarínky kg 500
Melón červený kg 300
Mrkva kg 800
Paprika (PCR) kg 600
Paprika (zelená, červená, žltá) kg 400
Paradajky kg 600
Petržlen kg 600
Pór kg 150
Reďkovka biela, červená kg 200
Pomaranče kg 600
Zeler kg 600
Šalát hlávkový ks 700
Šalát ľadový ks 250
Šampiňóny čerstvé kg 200
Uhorky šalátové kg 700
Kvasená kapusta kg 250
Tekvica kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá čerstvého ovocia zeleniny sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá čerstvého ovocia zeleniny upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Množstvá jednotlivých druhov čerstvého ovocia zeleniny slúžia pre potreby súťaže. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Doba trvania Kúpnej zmluvy je na dobu určitú a to do 31. 12. 2021 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, alebo do uzatvorenia novej rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni od 6,00h do 12,00h.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

30.01.2021 14:00 — 31.12.2021 14:00

1,00 podľa technickej špecifikácie

24 745,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.01.2021 10:28

29.01.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.01.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 276
 73
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.01.2021 08:08 - Vstupná ponuka 24 745,00 € Cena s DPH
29.01.2021 06:40 - Najvýhodnejšia ponuka 24 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS