• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2021 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2021 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2021 15:20

Detail zákazky Z20211071

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2021 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2021 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2021 15:20

Základné údaje

Z20211071

OF-230118

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5464499

Objednávateľ

00397687

Slovenská technická univerzita v Bratislave

Vazovova 5, Bratislava, 81243, SVK

Dodávateľ

35746343

SIAD Slovakia spol. s r. o.

Galvaniho 16130 / 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kvapalný dusík.

Kvapalný dusík

  • 24111800-3 - Kvapalný dusík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kvapalný dusík
Funkcia
Celoročná dodávka kvapalného dusíka do vlastných Dewarových nádob.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kvapalný dusík liter 8500 10300
Obsah dusíka hm% 99,9
Obsah kyslíka hm% 0,1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvo 8500-10300 litrov kvapalného dusíka do Vlastných Dewarových nádob: plánovaný odber na 12 mesiacov
1ks Dewarova nádoba, objem 200l čerpanie priebežne cca 1x za 3 týždne, iba na základe objednávky
2ks Dewarova nádoba, objem 30l čerpanie priebežne cca 1x za 3 týždne do jednej Dewarovej nádoby, iba na základe objednávky
1ks Dewarova nádoba  objem 120l čerpanie priebežne cca 1x za 2 týždne, iba na základe objednávky
1ks Dewarova nádoba objem 60l čerpanie priebežne cca 1x za 2-3 týždne, iba na základe objednávky
1ks Dewarova nádoba objem 150l čerpanie priebežne cca 1x za 2 týždne, iba na základe objednávky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky, ktoré nie sú uvedené v zmluve.
Cena musí zahŕňať: - ADR poplatok - Cestný poplatok - Palivový poplatok - Náklady spojené s dopravou na miesto určené objednávateľom, manipulačný poplatok a poplatok za asistenciu, poplatok za naplnenie aj nevychladených Dewarových nádob kvapalným dusíkom, ktoré vlastní objednávateľ.
Celoročná dodávka na základe objednávky.
Vyloženie na konkrétne miesto za prítomnosti osoby poverenej na prevzatie.
Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zmluvné strany sú povinné strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s plnením predmetu zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy, ako aj počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnenými osobami sú najmä: a) Ministerstvo dopravy a výstavby SR a ním poverené osoby (audit. útvary); b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR a ním poverené osoby (audit. útvary); c) Najvyšší kontrol. úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikač. orgán a nimi poverené osoby; d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu; e) splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi
f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ
Zmluvné strany berú na vedomie a podpisom tejto Zmluvy potvrdzujú, že sú plne oboznámené so skutočnosťou, že predmet tejto Zmluvy je poskytovaný v súvislosti s implementáciou operačného programu Integrovaná infraštruktúra pre programové obdobie 2014 – 2020  z nenávratných finančných prostriedkov (NFP).
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ je povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien do 7 dní od uzavretia zmluvy. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, typu ponúkaného tovaru, tak aby bolo zrejmé plnenie požadovaných vlastností tovaru..  Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Zmluva nadobudne účinnosť podľa bodu 4.3 Čl. IV Nadobudnutie platnosti a účinnosti zmluvy 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ obchodných podmienok elektronického trhoviska v nadväznosti na podmienky definované v Čl. XV Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ
Kupujúci má právo kontrolovať množstvo a kvalitu dodaného tovaru. V prípade, že kupujúci zistí nedostatky, resp. rozpor s vopred dohodnutými požiadavkami, je oprávnený požiadať predávajúceho o ich odstránenie. Predávajúci sa zaväzuje v prípade opodstatnenosti požiadavky kupujúceho tieto nedostatky bezodkladne a bezplatne odstrániť.
Predávajúci preberá záruku za akosť tovaru podľa § 429 a nasl. a zodpovedá za vady tovaru podľa § 422 a nasl. Obchodného zákonníka v platnom znení.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS
Výsledkom kontraktačného postupu trhoviska bude Rámcová dohoda, na ktorú sa vzťahujú  VZP verzia 3.6 účinná od 01.07.2019, najmä Čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode.
Kupujúci sa nezaväzuje vyčerpať maximálny finančný limit objednávok, ani vyčerpať predpokladané množstvo dodávaného tovaru a vyhradzuje si právo objednávať tovar podľa svojich potrieb
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj s identifikáciou projektu, príp. ITMS kódu projektu, ktorý bude dodávateľovi oznámený po uzavretí zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica Jána Bottu 25, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 ks

13 390,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.01.2021 08:15

29.01.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.01.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 156
 439
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.01.2021 13:13 - Vstupná ponuka 13 389,99 € Cena bez DPH
29.01.2021 08:01 - Najvýhodnejšia ponuka 13 389,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS