• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2021 15:14
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2021 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2021 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2021 16:20

Detail zákazky Z20211043

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2021 15:14
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2021 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2021 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2021 16:20

Základné údaje

Z20211043

OF-230081

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5459800

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

46995935

Ecolab s.r.o.

Voctářova 2449/5, Praha 8, 180 00, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dezinfekcia na plochy a povrchy

Dezinfekcia, Dezinfekcia na plochy a povrchy

  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dezinfekcia na plochy a povrchy
Funkcia
Dezinfekcia na plochy a povrchy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pol. č. 1  Dezinfekčný prípravok na báze aminov, prípadne kombinovaný s inou účinnou látkou, nízke ovplyvnenie ovzdušia, nesenzibilizujúce dýchacie cesty, minimálne 10g účinnej látky v 100 g koncentrátu, určený na povrchy, (Incidin Pro alebo ekvivalent) ks 600
Balenie liter 6
Účinnosť spektrum A (B) M T
2-fenoxyetanol g/100g 10
N-(3-aminopropyl)dodecylpropán g/100g 8
Pol.č. 2  Dezinfekčný prípravok na báze aktívneho kyslíka na dezinfekciu povrchov – (Incidin Oxydes, alebo ekvivalent) ks 130
Balenie liter 6
Účinnosť spektrum A (B)
peroxid vodíka g/100g 10
benzalkoniumchlorid g/100g 7,5
Pol.č. 3  Dezinfekčný a čistiaci prípravok na plošnú dezinfekciu - ( bez chlóru a aldehydov), vhodný pre vapky. (Incidin Extra N, alebo ekvivalent) ks 30
Balenie liter 6
glukoprotamin +KAZ g/100g 12
Účinnosť spektrum A (B)
Pol.č. 4  Monitorovací program kvality upratovania počas celého obdobia platnosti zmluvy - v rámci dodávky bezplatne ks 1
Monitorovací program kvality upratovania: možnosť použitia jedného aplikátora v jednej miestnosti - v rámci dodávky bezplatne počet predmetov 15-20
Monitorovací program kvality upratovania: počet označovacích gélov v rámci dodávky bezplatne ks 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predmet plnenia musí spĺňať technické špecifikácie . Produkty musia byť testované na účinnosť v čistých aj zaťažených podmienkach podľa EN noriem : EN 13727, EN 13624, EN 14476, EN 13438 a DVV/RKI pre obalené vírusy.
Monitorovací program kvality upratovania, ktorý sleduje tzv. HTOs /hightouchobjects/, miesta s vysokou frekvenciu kontaktu cielene vybraných na základe klinických štúdií a dlhoročných skúseností. Selekcia HTO je prednastavená v aplikácii s nastavenými parametrami nemocnice. Eliminuje riziko nesystematického výberu označovaných miest. HTO určené v klinických štúdiách umožňujú vytvoriť benchmark v časovej súvislosti, či podľa typu monitorovaného priestoru. Tiež umožňujú vytvoriť benchmark medzi zdravotníckymi zariadeniami.
Systém umožňuje monitorovanie jednotlivých častí nemocnice /operačná sála, izba pacienta, JIS.../ Zahŕňa prenosné elektronické zariadenie s inštalovaným softvérom, UV kontrolnú lampu a označovací gél. Podmienkou je 1 gél/1izba, resp. monitorovaný priestor. Označovací DAZO gél je určený len na jeden monitoring pre zamedzenie kros-kontaminácie. Označovací gél bude v prostredí detekovaný UV lampou. Softvér umožňuje porovnanie vstupných výsledkov a výsledkov za konkrétne monitorovacie obdobie.
Dodávateľ zabezpečí uzavretosť monitorovacieho systému, tzn. klient dostane jedinečné prístupové údaje pre online prácu s výstupmi z monitoringu. Monitorovací systém automaticky, online po prístupe na internet, vyhodnocuje údaje vložené po monitoringu v monitorovanom priestore. Prenosné zariadenie Ipod slúži na zber a nahodenie údajov z monitoringu, pričom s vyhodnotenými údajmi bude môcť klient pracovať po prihlásení online pomocou poskytnutých jedinečných prihlasovacích údajov.
Zákaznícky portál poskytuje online reporty s vyhodnotením údajov podľa priestorov, pracovníkov, ktorí priestor upratovali, prípadne iné výstupy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia.
Platobné podmienky: Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov objednávateľa.
Platobné podmienky: Splatnosť faktúry bude 60 dní.
Platobné podmienky: Dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží KBÚ podľa platnej legislatívy do 7 dní od uzatvorenia zmluvy v elektronickej podobe.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace s realizáciou zákazky (doprava, clo, inštalácia, uvedenie do prevádzky, zaškolenie zamestnancov oddelenia, záručná doba a pod.).
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe elektronickej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. Objednávateľ upresní a oznámi dodávateľovi požiadavku na plnenie časti zmluvy - dodanie konkrétnych položiek a ich množstvo najneskôr 5 dní pred ich požadovaným dodaním elektronickou formou. V prípade, ak objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodobrať požadované množstvo tovaru.
Požadujeme predložiť do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy certifikát alebo potvrdenie s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Tovar musí byť dodaný spolu s dodacím listom a faktúrou.
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia (ani s nimi nebudú obchodovať) s treťou stranou bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez písomného súhlasu druhej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu. Prípadný súhlas objednávateľa je platný iba za podmienky, že bol udelený predchádzajúci súhlas zriaďovateľa objednávateľa MZ SR.
Dodávateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

09.02.2021 16:00 — 09.02.2022 16:00

761,00 ks

40 124,08

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.01.2021 15:14

28.01.2021 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.01.2021 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 225
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.01.2021 08:01 - Vstupná ponuka 40 124,08 € Cena bez DPH
26.01.2021 18:24 - Najvýhodnejšia ponuka 40 099,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS