• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2021 12:05
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2021 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2021 18:44

Detail zákazky Z20211038

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2021 12:05
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2021 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2021 18:44

Základné údaje

Z20211038

OF-230078

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5459782

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

IT technika

notebook, PC, príslušenstvo

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. IT - technika
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. PremiumCord GOLD HDMI High Speed prepojovací 10m ks 1
2. NEC ME372W Projektor 3LCD, WXGA, 1280 × 800, 16:10, svietivosť 3700 lm, kontrast 16000:1, HDMI, VGA, USB, LAN, záruka 36 mesiacov ks 2
3. 9 Cells 6600 mAh 11.1v Laptop battery pre HP ProBook 6550b ks 1
4. Pamäť do počítača HP 3010 2 GB DDR 10600 ks 4
5. Pamäť do notebooku HP 635 4GB ks 1
6. Pamäť do počítača 4GB DDR3-PC3-8500R-07-10-E1-02 ks 1
7. Samsung 860 EVO Int. Disk SSD 500GB/2,5"/SATA3/7mm MZ-76E500B ks 1
8. SAMSUNG LED Monitor 23,5" FHD/PLS/4ms/LS24F350FHUXEN ks 4
9. HDD 2,5" HIKVISION Int. Disk SSD E100 256GB/2,5"/SATA3/7mm HS-SSD-E100/256G ks 3
10. USB 3.0 Slim External DVD RW CD Writer Drive Burner Reader Player Writer Reader For Mac OS Windows 7/8.1/10/Linxus,Laptop,PC ks 1
11. Notebook 4 jadrový 15.6" 8GB 512GB SSD WL BT Cam Win10, RJ45m 3xUSB ks 1
12. Tlačiareň multifunkčná Epson L6170 záruka 36m, multifunkčná tlačiareň, A4, tankové zásobniky atramentu, bezokrajová tlač, do 15 str./min. čiernobielo, do 8 str./min. farebne, 5760x1440 dpi, automatický podávač dokumentov, fax, WiFi, LAN ks 1
13. WIFI zariadenie UBIQUITI UniFi UAP-AC-LR Indoor dual radio AP 2,4+5 GHz, 802.11a/b/g/n/ac, 450/867 Mbps 5 pack ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Osobitné požiadavky na plnenie – ďalej v skrátenej forme ako OPNP
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného neekvivalentného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Čas plnenia zmluvy - termín dodania tovaru je potrebné dodržať. Jeho nedodržanie sa považuje za závažné porušenie zmluvy a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác. Montáž, odskúšanie, školenie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod.
V prípade záručnej opravy je dodávateľ povinný poskytnúť náhradné zariadenie.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Dodávateľ dodá predmet plnenia, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 24 hod. od uzavretia zmluvy
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodaný Predmet zmluvy musí byť nový, nerepasovaný, doposiaľ nepoužívaný, zabalený v originál balení
Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú, jednorazové dodanie predmetu zákazky podľa požiadaviek objednávateľa.
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia.
Do faktúry požadujeme uviesť číslo kúpnej zmluvy.
Splatnosť faktúry požadujeme minimálne 30 dní od dátumu dodania.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má  realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

01.02.2021 08:00 — 16.02.2021 12:00

1,00 sada

2 590,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.01.2021 12:05

28.01.2021 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.01.2021 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 406
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.01.2021 19:03 - Vstupná ponuka 2 590,00 € Cena bez DPH
28.01.2021 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka 2 589,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS