• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2021 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2021 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2021 12:30

Detail zákazky Z20211018

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2021 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2021 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2021 12:30

Základné údaje

Z20211018

OF-230055

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5464476

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

47117907

KOW s.r.o.

Námestie Slobody 580/7, Veľké Úľany, 92522, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zneškodnenie stavebného odpadu

zneškodnenie, odpad, stavebný odpad

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zneškodnenie stavebného odpadu
Funkcia
Zneškodnenie drobného stavebného odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov  v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákona o odpadoch") ako aj v zmysle Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 365/2015 Z.z. ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
katalógové číslo odpadu 200308 - drobný stavený odpad t 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kategória odpadu O
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet zmluvy
1.1 Predmetom tejto rámcovej dohody uzatvorenej v zmysle čl. XVI Obchodných podmienok elektronického trhoviska verzie 3.6 účinnej odo dňa 01.07.2019 je odber a zneškodnenie drobného stavebného odpadu, katalógové číslo odpadu: 200308 (ďalej len "Odpad")  v predpokladanom množstve uvedenom vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu Dohody (ďalej len "Dohoda").
1.2 Rozsah predmetu plnenia  Dohody je určený pre predpokladané množstvo Odpadu na obdobie 12 mesiacov od uzatvorenia tejto Dohody, alebo do vyčerpania predpokladaného objemu v zmysle položky č. 1 tejto Dohody. Zmluvné strany sa dohodli, že táto Dohoda je rámcovou dohodou a Objednávateľ nie je povinný dodať Odpad Dodávateľovi v celom uvedenom množstve. Skutočný rozsah predmetu plnenia Dohody bude upravený v rozsahu zodpovedajúcom aktuálnym podmienkam Objednávateľa, t.j. v menšom, alebo väčšom rozsahu.
2. Čas plnenia
2.1 Dodávateľ priamo alebo prostredníctvom inej skládky odpadu spĺňajúcej povinnosti upravené v tejto Dohode zabezpečí odber Odpadu na skládke Odpadu v pracovných dňoch od 07:00 hod. do 16:00 hod.  Objednávateľ sa zaväzuje dopravovať na skládku Odpad vo veľkokapacitných kontajneroch (ďalej len "VKK") Objednávateľa.
3. Miesto plnenia
3.1 Zneškodnenie Odpadu bude realizované v mieste určenom Dodávateľom v zmysle platných rozhodnutí a na vlastné náklady Dodávateľa.
4. Podmienky poskytovania služby
4.1 Dodávateľ bez vyzvania Objednávateľa predloží Objednávateľovi do piatich (5) dní odo dňa uzatvorenia tejto Dohody doklad potvrdzujúci súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie Odpadu podľa § 97 ods. 1 písm. c) Zákona o odpadoch - Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie odpadov pre katalógové číslo odpadu, ktoré je predmetom Dohody a kódom zneškodnenia D1 pre Odpad a množstvo Odpadu uvedené v časti funkčná a technická špecifikácia tejto Dohody.
4.2 Pre vylúčenie pochybností, Objednávateľ nebude akceptovať rozhodnutie na mobilné zariadenie.
4.3 Dodávateľ sa zaväzuje udržiavať právoplatnosť všetkých zákonom stanovených povolení, rozhodnutí v predpísanej forme a rozsahu počas celej doby trvania tejto Dohody.
4.4 V prípade ak Dodávateľ využije pri plnení tejto Dohody technické a odborné kapacity tretej osoby, Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi zmluvu, prípadne zmluvu o budúcej zmluve s treťou osobou ako doklad, že Dodávateľ je spôsobilý na plnenie tejto Dohody prostredníctvom tretej osoby. Zároveň Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi Rozhodnutie na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie odpadov tejto tretej osoby v zmysle bodu 4.1. tejto Dohody.
4.5 Objednávateľ z časových dôvodov (zákonom vymedzený pracovný čas šoférov), finančných (všetky náklady súvisiace s prepravou Odpadu) a ekologických dopadov (navýšenie uhlíkovej stopy, navýšenie spotreby nafty za každé zberové vozidlo prepravujúce odpad určitú vzdialenosť a s tým súvisiace dočasné zaťaženie regionálnych ciest a zníženie priepustnosti ciest) sa rozhodol určiť maximálnu akceptovateľnú vzdialenosť skládky Odpadu do 40 km z Ivanskej cesty 2 v Bratislave pre cestu tam a 40 km pre cestu späť (40 km + 40 km). Dodávateľ sa zaväzuje akceptovať túto vzdialenosť.
4.6 Na účely určenia vzdialenosti bude vzdialenosť vypočítaná podľa google.sk/maps metódou najkratšia trasa, pričom bude uvedená lokalita tak začiatočného ako aj koncového bodu. Za začiatočný bod sa považuje sídlo Objednávateľa a za konečný bod sídlo skládky odpadov Dodávateľa.
4.7 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi vlastný návrh na plnenie do piatich (5) dní odo dňa uzatvorenia tejto Dohody, ktorý musí obsahovať okrem iného aj podrobný štruktúrovaný rozpočet. Podrobný štruktúrovaný rozpočet zahŕňa cenu za tonu v EUR bez DPH, sadzbu DPH v %, jednotkovú cenu za tonu v EUR s DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s plnením predmetu tejto Dohody. V predloženom Návrhu plnenia je Dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu tejto Dohody.
4.8 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do piatich (5) dní odo dňa uzatvorenia tejto Dohody presnú adresu skládky odpadov, ktorá bude určená na zneškodnenie Odpadu podľa tejto Dohody.
4.9 Dodávateľ  je povinný udržiavať všetky príjazdové cesty a cesty vo vnútri areálu skládky odpadu spevnené a miesto vysypania/vykládky Odpadu v stave predchádzajúcom vzniku škody na vozidlách Objednávateľa.
4.10 Dodávateľ  zabezpečí odber Odpadu najneskôr do tridsať (30) minút  po príchode vozidla Objednávateľa k vstupnému vážnemu zariadeniu určenému na váženie vozidiel prevážajúcich odpad.
4.11 Dodávateľ je povinný prevziať Odpad od Objednávateľa v zmysle tejto Dohody, následne ho protokolárne odvážiť a vystaviť vážny list s potvrdením o prevzatí Odpadu v dvoch (2) vyhotoveniach.
4.12 Vážny list vystavený Dodávateľom musí zahŕňať tieto údaje: a) Objednávateľa, b) miesto odovzdania dodaného Odpadu, c) druh a kód dodaného Odpadu, d) hmotnosť dodaného Odpadu, e) dátum a čas prevzatia Odpadu, f) evidenčné číslo motorového vozidla, ktorým bol Odpad dovezený.
4.13 Osoba poverená Objednávateľom na prevoz a vysypanie Odpadu skontroluje údaje uvedené na vážnom liste a odsúhlasí svojím podpisom. Podpísaný vážny list bude podkladom pre vystavenie faktúry  a kópia vážnych listov vyhotovených za príslušný mesiac bude tvoriť neoddeliteľnú prílohu každej faktúry vystavenej Dodávateľom Objednávateľovi.
4.14 Dodávateľ sa zaväzuje, že faktúry za zneškodnenie Odpadu bude Objednávateľovi vyhotovovať mesačne, sumárne za celý príslušný mesiac, vždy k poslednému dňu v mesiaci.
4.15 V prípade ak faktúra doručená Dodávateľom Objednávateľovi nebude obsahovať všetky náležitosti a prílohy stanovené v bode 4.12 a 4.13 tejto Dohody, je Objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru Dodávateľovi na prepracovanie, alebo doplnenie.
4.16 V prípade ak Dodávateľ neprevezme Odpad od Objednávateľa, prípadne preklasifikuje katalógové číslo odpadu, Dodávateľ je povinný túto skutočnosť oznámiť Objednávateľovi a písomne odôvodniť s priloženou fotodokumentáciou.
4.17 Dodávateľ je oprávnený zmeniť miesto odovzdania Odpadu len s písomným súhlasom Objednávateľa, o ktorý je povinný Dodávateľ požiadať Objednávateľa minimálne tri (3) dni pred plánovaním dovezením Odpadu. Miesto odovzdania Odpadu, ktorým Dodávateľ žiada nahradiť pôvodné miesto odovzdania Odpadu, musí spĺňať všetky relevantné požiadavky uvedené v tejto Dohode. V prípade, ak by nové miesto odovzdania Odpadu bolo ďalej než 30 km od Námestia Slovenského národného povstania v Bratislave, Dodávateľ je povinný uhradiť náklady na dopravu Odpadu za km nad rámec Objednávateľovi.
5. Platobné podmienky
5.1 Objednávateľ neposkytuje preddavky.
5.2 Splatnosť faktúry je tridsať (30) dni odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
6. Spoločné ustanovenia
6.1 Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto Dohoda, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
6.2 Nedodržanie akýchkoľvek podmienok a požiadaviek Objednávateľa uvedenej v Dohode sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok Dodávateľa s možnosťou odstúpiť od Dohody Objednávateľom.
6.3 Objednávateľ môže túto Dohodu písomne vypovedať bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej Zmluvnej strane doručená.
6.4 Dodávateľ je povinný do siedmich (7) dní odo dňa podpísania Dohody podpísať a doručiť do sídla Objednávateľa podpísanú Antikorupčnú doložku zverejnenú na web stránke Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ivanská cesta, 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

300,00 t

18 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.01.2021 10:44

29.01.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.01.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 226
 54
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.01.2021 11:07 - Vstupná ponuka 18 600,00 € Cena bez DPH
29.01.2021 10:58 - Najvýhodnejšia ponuka 18 550,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS