• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2021 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    01.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.02.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.02.2021 10:50

Detail zákazky Z20211012

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2021 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    01.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.02.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.02.2021 10:50

Základné údaje

Z20211012

OF-230015

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5469445

Objednávateľ

00326119

Obec Batizovce

Štúrova 29/2, Batizovce, 05935, SVK

Dodávateľ

36444618

Brantner Poprad, s.r.o.

Nová 76, Poprad, 058 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a likvidácia odpadu

Odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo, odvoz odpadu, likvidácia tuhého komunálneho odpadu, komunálny odpad

  • 90511100-3 - Zber tuhého komunálneho odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Funkčná špecifikácia predmetu:
Funkcia
Zber, preprava a zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu; objemného odpadu, drobného stavebného odpadu, nebezpečných odpadov a elektroodpadu; biologicky rozložiteľného odpadu z verejnej zelene a vykonávanie triedeného zberu prepravy komunálneho odpadu v pravidelných intervaloch vzniknutého na území obce a jej miestnych častí v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákon v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Komunálny odpad t/rok 300 400
Objemový odpad t/rok 150 200
Biologicky rozložiteľný odpad t/rok 5 6
Drobný stavebný odpad t/rok 4 5
Elektroodpad t/rok 1 2
Nebezpečný odpad t/rok 1 2
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 110l a 120l ks/rok 23400 26000
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 240l ks/rok 520 700
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 1100l ks/rok 1500 1800
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom je poskytovanie komplexných služieb v odpadovom hospodárstve Zber, preprava a zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu 20 03 01:
Zneškodnenie odpadu na riadenej skládke odpadu.
Zber, preprava a zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu vzniknutého na území obce - frekvencie vývozu 52 – krát za rok.
Zabezpečenie vyčistenia plôch po vysypaní zberných nádob a kontajnerov.
Vykonávanie zberu triedeného odpadu – plasty, kovy, VKM, papier, sklo umiestnených vo vreciach prípadne v nádobách. Zber bude vykonávaný v zmysle uzatvorenej zmluvy s príslušnou OZV. Pri zmene OZV bude dodávateľ vykonávať zber triedených zložiek v zmysle platnej legislatívy SR až do času uzatvorenia zmluvy s novou OZV.
Zber, preprava a zneškodnenie objemného odpadu 20 03 07: Zabezpečenie vývozu objemného odpadu z veľkokapacitných kontajnerov o objeme 7 m3.
Dodávateľ zabezpečí vývoz veľkoobjemových kontajnerov max. do 72 hodín od  prijatia telefonickej požiadavky.
Zber, preprava a zneškodnenie drobného stavebného 20 03 08.
Zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu z verejnej zelene 20 02 01.
Zber nebezpečných odpadov vznikajúcich na území obce 20 01 05; 20 01 21; 20 01 26; 20 01 33; 20 01 34 – frekvencia vývozu 2 krát ročne.
Zber nebezpečného odpadu realizovať prostredníctvom pristavenia špeciálneho zberného kontajnera určeného na zber nebezpečných odpadov v predpokladanom termíne jar a jeseň.
Zber elektroodpadu vznikajúceho na území obce 20 01 23; 20 01 35; 20 01 36  – frekvencia vývozu 2 krát ročne.
Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje vykonávať pre objednávateľa komplexné služby súvisiace s nakladaním s odpadmi v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o odpadoch“) a s kategorizáciou odpadov v zmysle Katalógu odpadov stanoveného Vyhláškou MŽP SR č. 365/2015 Z. z. (ďalej len „Katalóg odpadov“), ktoré vznikajú na území obce jej obyvateľmi a príp. právnickými osobami so sídlom v obci.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať dohodnuté služby vhodnými technickými prostriedkami určenými na tento účel ako aj fyzickými osobami, ktorých zdravotný stav, schopnosti, kvalifikačné predpoklady a odborná spôsobilosť zodpovedajú činnosti podľa tejto zmluvy. V súvislosti s tým je Dodávateľ povinný dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a plniť si úlohy na úseku BOZP, požiarnej ochrany a ochrany životného prostredia.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť váženie odovzdaného odpadu a vystaviť o tom doklad. Váženie prevzatého odpadu sa uskutočňuje na certifikovanej váhe. Dokladom preukazujúcim množstvo odovzdaného odpadu je vážny lístok vystavený Dodávateľom.
Dodávateľ umožní objednávateľovi kontrolu váženia pred a po zbere komunálneho odpadu, za predpokladu, že objednávateľ o takúto kontrolu požiada.
Povinnosti Dodávateľa:
Vykonávať dohodnuté služby s náležitou odbornou starostlivosťou, riadne a včas, podľa dohodnutého harmonogramu alebo v zmysle objednávky a v súlade s oprávnenými požiadavkami objednávateľa.
Bezodkladne písomne oboznámiť Objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje vykonanie služby (telefonicky alebo mailovou komunikáciou).
Uskutočniť náhradný vývoz odpadu najneskôr do 48 hodín, ak nebolo možné dodržať dohodnutý harmonogram vývozu zo závažných dôvodov /napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod./.
Pod zberom zmesového komunálneho odpadu sa rozumie vyprázdnenie všetkých zberných nádob na zmesový komunálny odpad pri každom zbere aj v prípade, ak nie sú celkom naplnené. Pri každom zbere Dodávateľ vyprázdnenú zbernú nádobu umiestniť na pôvodné miesto, resp. stojisko a v prípade 1100 l zberných nádob zaistiť proti posunutiu tak, aby bolo možné ich plynulé otváranie a aby nedochádzalo k ich samovoľnému odsunutiu mimo stojiska.
V prípade, že pri vyprázdňovaní nádoby dôjde k jej poškodeniu, dodávateľ je povinný na vlastné náklady opraviť. Ak nie je oprava možná, je dodávateľ povinný, zabezpečiť na vlastné náklady výmenu poškodenej nádoby za plne funkčnú.
Zberné nádoby sú a budú počas celej účinnosti zmluvy o zabezpečovaní služieb v oblasti odpadového hospodárstva vo vlastníctve verejného obstarávateľa resp. objednávateľa alebo obyvateľov obce.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred jej plnením, predložiť Objednávateľovi platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia o registrácii Dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje Zmluvu plniť.
Dodávateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením na cenu s DPH a bez DPH.
V cene za zber a zneškodnenie nie je zahrnutý poplatok za uloženie odpadov v zmysle zákona č. 329/2018 Zb.z. o poplatkoch za uloženie odpadov a o zmene a doplnení zákona č. 587/2004 Zb.z. o Environmentálnom fonde a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
V cene musia byť zahrnuté aj náklady Dodávateľa na dopravu potrebné na uspokojivé poskytnutie služby.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi Certifikáty kvality a environmentálneho manažérstva, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem ISO 9001 a ISO 14001.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Objednávateľ požaduje spracovanie a predloženie harmonogramu zberu odpadov v lehote  do 5 pracovných dní od dňa uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ každoročne zabezpečí dodávku Harmonogramu triedeného zberu pre príslušný kalendárny rok.
V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ročné predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zber, odvoz respektíve likvidáciu odpadov podľa skutočných (aktuálnych) množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Objednávateľ sa zaväzuje :
- odovzdať Dodávateľovi odpad tak, ako je špecifikovaný v Zmluve v súlade s platným a účinným VZN obce,
- v prípade odovzdania nebezpečného odpadu: potvrdiť sprievodný list nebezpečného odpadu, ktorý vystaví dodávateľ,
- zabezpečiť, aby nebezpečný odpad bol zabalený vo vhodnom obale
- nezmiešavať jednotlivé druhy nebezpečných odpadov navzájom.
- poskytnúť Dodávateľovi pri plnení tejto zmluvy nevyhnutne potrebnú súčinnosť
- zdržať sa akéhokoľvek konania, ktoré by mohlo ohroziť, znemožniť a/alebo zabrániť Dodávateľovi v riadnom plnení tejto zmluvy.
Hlavné podmienky financovanie a platobné podmienky:
- splatnosť faktúr 14 dní
- verejný obstarávateľ neposkytne dodávateľovi preddavok
- dohodnutú cenu vrátane DPH bude verejný obstarávateľ uhrádzať dodávateľovi až po prevzatí výstupu pracovnej činnosti
Ukončenie zmluvného vzťahu:
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán,
- výpoveďou s výpovednou lehotou 6 mesiacov. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nesledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej strane doručená.
Zmluva sa uzatvára na 36 mesiacov od nadobudnutia účinnosti.
Pokiaľ nie je ustanovené inak riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č.  513/1991 Zb. obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 29/2, Batizovce, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

04.02.2021 00:00 — 03.02.2024 23:59

36,00 mesiac

256 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.01.2021 10:25

01.02.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.02.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 244
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.02.2021 09:57 - Vstupná ponuka 256 500,00 € Cena s DPH
01.02.2021 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 256 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS