• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2021 10:12
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2021 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2021 11:55

Detail zákazky Z20211006

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2021 10:12
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2021 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2021 11:55

Základné údaje

Z20211006

OF-230126

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5459751

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

52612708

SUPPLIER.INTERNATIONAL s.r.o.

Popradská 82, Košice - mestská časť Západ, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranný overal jednorazový s kapucňou, ochranný návlek na obuv

ochranný overal s kapucňou, ochranný návlek na obuv

  • 18130000-9 - Špeciálne pracovné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazový celotelový oblek s kapucňou odolný voči oderu pre medicínske použitie
Funkcia
Špeciálny jednorazový ochranný celotelový oblek s kapucňou, odolný voči oderu, prenikaniu pevných častíc a postriekaniu kvapalinami vhodný na zaobchádzanie s vírusmi a chemikáliami, pre zdravotnícky personál starajúci sa o pacientov pozitívnych na koronavírus COVID-19.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 15 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veľkosť (podľa EU číslovania) L, XL, XXL podľa potreby - na základe objednávky
Alternatívna veľkosť (podľa ázijského číslovania) 2XL, 3XL podľa potreby - na základe objednávky
Materiál antistatický
Vlastnosti s podlepenými švami
Uchytenie rukávy a nohavice ukončené elastickým lemom resp. manžetou, kapucňa ukončená elastickým pásikom
Kategória 3
Typ 4B, 5B, 6B
Normy EN 1149-5, EN 1073-2, EN 14126, EN 14605, EN ISO 13982-1, EN ISO 13034
Použite zdravotníctvo, záchranári, lekári
Vode/vetru odolnosť áno
Iné vhodný na ochranu pre koronavírusom COVID-19 podľa normy EN 14126
 2. Ochranný návlek na obuv vysoký, vodoodolný
Funkcia
Jednorazový návlek na obuv s elastickým lemom alebo úväzkami na uchytenie ku končatine
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo pár 7500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál PVC
Veľkosť univerzálna veľkosť
Uchytenie s úväzkami alebo elastickým lemom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu rámcovej dohody.
2. Rámcová dohoda (ďalej len "RD") sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 6 kalendárnych mesiacov od momentu jej účinnosti,  resp. do vyčerpania zmluvného finančného objemu, ak táto skutočnosť nastane skôr.
3. Objednávateľ požaduje dodanie nových produktov – nepoužité, v originálnom balení.
4. Dodávky predmetu RD budú realizované postupne počas obdobia platnosti RD podľa bodu 3.2 dohody, na základe  písomných čiastkových výziev Objednávateľa do 5 pracovných dní od doručenia čiastkových výziev Dodávateľovi.
5.  Požaduje sa min. 80% exspirácia predmetu RD odo dňa dodania na miesto plnenia, s vyznačením doby exspirácie na každom  jednotlivom balení.
6. Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od účinnosti RD, doručiť verejnému obstarávateľovi dôkazový materiál, že predmet  RD je zaevidovaný na webovej stránke ŠUKL. Platí pre položky, ktoré sú povinne registrované na stránke ŠUKL.
7. Požaduje sa od Dodávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti RD predložiť vzorky jednotlivých položiek predmetu dohody.
8.  Požaduje sa do 5 pracovných dní od účinnosti RD predložiť ES Vyhlásenia o zhode pre položky predmetu zákazky, pre ktoré  platí povinnosť predkladať "Vyhlásenie o zhode". Doklad vystavený v inom ako v slovenskom alebo v českom jazyku musí byť  doplnený úradným prekladom do slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo  notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o  zhode, alebo iných dokumentov, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode.
9 . Predpokladané množstvá jednotlivých položiek sú uvedené v čl. II, ods. 2.1 až 2.3. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať  predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si Objednávateľ vyhradzuje právo objednať nižšie alebo si vyhradzuje  právo neodobrať žiadne množstvo tovaru z niektorej položky predmetu zákazky, ako sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného  rozsahu predmetu RD, tak ako je definovaný v čl. II, ods. 2.1 až 2.3
10. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 prac. dní odo dňa účinnosti RD predložiť rozpis jednotkových cien každej položky predmetu dohody v EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu s DPH a to v rozsahu: Názov jednotl. položiek predmetu zákazky, obchodnú značku, typ, parametre výrobku. Cena za 1 kus v EUR bez DPH, sadzba DPH, DPH za 1 kus v EUR, Cena za 1 kus v EUR s DPH, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet kusov v  EUR, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH. Jednotkové ceny uvedené v rozpise sú platné počas celého obdobia platnosti RD.
11. Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b)  Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, strany dohody sa výslovne dohodli, podľa § 340b  ods.1a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote  splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry.
12. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení RD fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
13. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť faktúru a dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky,  Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
14. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
15 . Ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena každej položky (ďalej aj ako "nižšia cena") za  rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto RD a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie  poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5 % v neprospech  ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti  dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa RD a nižšou cenou.
16. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
17. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po  nadobudnutí účinnosti RD bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt  špecifikovaný Objednávateľom.
17.1 Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za  podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od RD a udelenie neuspokojivej referencie.
18. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného  tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní je možnosť tovar vrátiť Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
19. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto dohody alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek  práva a povinnosti z tejto dohody vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu  Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

6

1,00 kpl

136 770,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.01.2021 10:12

28.01.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.01.2021 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 216
 157
 17
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.01.2021 10:23 - Vstupná ponuka 136 764,00 € Cena s DPH
28.01.2021 09:40 - Najvýhodnejšia ponuka 118 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS