• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2021 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2021 08:50

Detail zákazky Z2021997

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2021 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2021 08:50

Základné údaje

Z2021997

OF-230159

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5464466

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

47348631

YELLOW Košice s.r.o.

Čechovova 4, Košice, 04018, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie prepravy osôb formou taxislužby

preprava,taxislužba

  • 60100000-9 - Služby cestnej dopravy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie prepravy osôb formou taxislužby
Funkcia
Preprava osôb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zabezpečenie prepravy osôb formou taxislužby km 10000
Kapacita motorového vozidla miest 3
Počet motorových vozidiel ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kritériom je najnižšia cena
Výkon dopravnej služby žiadame zabezpečiť vyčlenením minimálne 5-timi vozidlami strednej triedy s klimatizáciou
Pristavenie vozidiel požadujeme v rámci sídla objednávateľa do 10-tich minút od nahlásenia požiadavky objednávateľa
V prípade poruchy vozidla požadujeme do 10-tich minút pristaviť náhradné vozidlo v sídle objednávateľa
Požaduje sa výborný technický stav vozidla,čisté a upratané motorové vozidlo s klimatizáciou a s funkčným vykurovaním
K faktúre sa požaduje doložiť žiadanky realizovaných preprav osôb
Výkon dopravnej služby požadujeme fakturovať najneskôr do 5-tich dní po ukončení predošlého mesiaca .Fakturácia sa vykoná len na základe schválených žiadaniek na dopravný výkon
Požaduje sa predložiť v elektronickej forme aktuálny cenník s platnosťou počas celého obdobia trvania zmluvy
Zmluva na realizáciu dopravnej služby bude na obdobie 1 rok alebo do vyčerpania finančného limitu
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi doporučenou poštou na adresu jeho sidla
Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie motorových vozidiel
Splatnosť faktúry 60dní v zmysle obchodného zákonníka č.513/1991 z.z.§ 340 b) ods.5.
Zmluvné strany sa v súlade s §525 ods.2 zákona č.40/1964 Zb. OZ v platnom znení dohodli,že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi ,dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je opravnený vydať len jeho štatutárny orgán.Postúpením pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ opravnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10 %
slovom : desať percent z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

01.02.2021 00:00 — 31.01.2022 00:00

10 000,00 km

5 900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.01.2021 09:12

29.01.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.01.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 370
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.01.2021 07:59 - Vstupná ponuka 750,00 € Cena bez DPH
29.01.2021 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka 750,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS