• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2021 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2021 09:50

Detail zákazky Z2021992

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2021 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2021 09:50

Základné údaje

Z2021992

OF-229989

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5459730

Objednávateľ

00157660

IUVENTA - Slovenský inštitút mládeže

Karloveská 64, Bratislava, 84258, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, stravovanie zamestnancov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Stravné poukážky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota v EUR - presne 4,60 ks 1059
Nominálna hodnota v EUR - presne 2,90 ks 676
Nominálna hodnota v EUR - presne 4.10 ks 1441
Nominálna hodnota v EUR - presne 4,50 ks 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
stravná poukážka obsahuje dátum platnosti stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR
stravné poukážky sú vydávané podľa grafických návrhov uchádzačov zodpovedajúce všeobecným právnym predpisom na kvalitu a hygienu tlače a predpisom o ceninách
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto dodania,
Dodanie stravných poukážok do 48 hodín od zaslania objednávky e-mailom.
Spôsob objednania bude prostredníctvom e-mailu kontaktnou osobou objednávateľa.
Kontaktnú osobu objednávateľa určí objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
Objednávateľ požaduje vystavenie dvoch faktúr. V prvej faktúre budú fakturované všetky náklady spojené so zabezpečením a dodaním 150ks stravných poukážok v nominálnej hodnote 4,50€. V druhej faktúre budú fakturované náklady spojené so zabezpečením a dodaním zvyšných stravných poukážok.
Objednávateľ požaduje doručenie stravných poukážok spolu s faktúrou do sídla objednávateľa.
Platnosť stravných poukážok bude minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané.
Objednávateľ je oprávnený požadovať bezplatnú výmenu stravných poukážok, ktorým skončila doba platnosti, pričom dodávateľ je povinný vymeniť tieto poukážky za platné
Nahradenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky na účet objednávateľa
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady.
Platnosť stravných poukážok požadujeme v širokej sieti stravovacích zariadení a obchodov na Slovensku. Zariadenia musia mať celoročnú prevádzku počas pracovného týždňa v časovom intervale od 11:00 hodiny do 15:00 hodiny.
Objednávateľ požaduje celkovú cenu na faktúre rozpísať v nasledovnej štruktúre:
1. nominálna hodnota objednaného množstva stravných poukážok
2. cena poplatku za poskytnuté služby
3. DPH z ceny poplatku za poskytnute služby, ak je dodávateľ platcom DPH

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Karloveská 64, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

01.02.2021 00:00 — 19.02.2021 00:00

1,00 podľa špecifikácie

13 414,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.01.2021 08:50

28.01.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.01.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 355
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.01.2021 11:27 - Vstupná ponuka 13 414,90 € Cena s DPH
27.01.2021 15:06 - Najvýhodnejšia ponuka 13 414,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS